LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 Mobiel
Re: Tele2 Mobiel
Tijdens mijn Tele2 mobiel abbonnement van 6 maanden moest ik Tele2 machtigen om gebruik te kunnen maken van de aanbieding.
Ik kreeg een mobiele telefoon met abbonnement voor 10 euro in de maand.
Ik had al een tele2 vast abbonnement en betaalde met een acceptgiro.
Ze hebben gedurende de looptijd van de mobiel steeds meer geld afgeschreven dan waarvoor ik ze gemachtigd had, en voor het gemak hebben ze ook maar mijn vaste abbonnement over laten gaan in een automatische incasso.!!!!
Per direct had ik mijn vaste abbonnement opgezegt en mijn bank opdracht gegeven om alle automatische betalingen van tele2 stop te zetten.
Toen ik hierover ging bellen en om uitleg vroeg werd ik prompt enkele malen weggedrukt!!!!
Uiteindelijk hebben ze toch maar voor de mobiele telefoon ook maar een acceptgiro gestuurd.
Nooit hebben ze excuses aangeboden voor hun hun zeer klantonvriendelijke wangedrag.
Tele 2 door de plee !!
Ik kreeg een mobiele telefoon met abbonnement voor 10 euro in de maand.
Ik had al een tele2 vast abbonnement en betaalde met een acceptgiro.
Ze hebben gedurende de looptijd van de mobiel steeds meer geld afgeschreven dan waarvoor ik ze gemachtigd had, en voor het gemak hebben ze ook maar mijn vaste abbonnement over laten gaan in een automatische incasso.!!!!
Per direct had ik mijn vaste abbonnement opgezegt en mijn bank opdracht gegeven om alle automatische betalingen van tele2 stop te zetten.
Toen ik hierover ging bellen en om uitleg vroeg werd ik prompt enkele malen weggedrukt!!!!
Uiteindelijk hebben ze toch maar voor de mobiele telefoon ook maar een acceptgiro gestuurd.
Nooit hebben ze excuses aangeboden voor hun hun zeer klantonvriendelijke wangedrag.
Tele 2 door de plee !!
hallo ik zit nu 1 maand bij tel2 mobiel eerst preypai nu ablommend 10 euro kon zonder moeite overstapen met mijn nummer mee genomen 2 weken kon ik al bellen rekening is prima en de de rest toppie wat zeuren mensen nu bah gr
Ook ik ben absoluut niet te spreken over tele 2 mobiel ik heb er mijn vaste telefoonaansluiting voor opgezegd na een gesprek met een medewerker van tele 2. Omdat ik voornamelijk savonds en in het weekend bel leek het 10 euro abonnement mij ideaal omdat je onbeperkt kan bellen voor het starttarief nou is mijn beeld van onbeperkt heel iets anders dan dat van tele 2 want als zij het gesprek te lang vinden duren verbreken ze gewoon de verbinding zonder waarschuwing of wat dan ook met het gevolg dat je dus terugbelt en tele 2 dus nogmaals het starttarief kan incasseren.
Ik heb veel vrienden en familie in het begin aangeraden om over te stappen maar nu zit ik iedereen die ik erover hoor het af te raden ik vind dit geen manier van doen en het is ook nooit verteld door iemand van tele 2 die ik gesproken heb. Waardeloze voorlichting en ook ik heb gemerkt dat het een eeuwigheid duurt voordat ze per email reageren.[/b]
Ik heb veel vrienden en familie in het begin aangeraden om over te stappen maar nu zit ik iedereen die ik erover hoor het af te raden ik vind dit geen manier van doen en het is ook nooit verteld door iemand van tele 2 die ik gesproken heb. Waardeloze voorlichting en ook ik heb gemerkt dat het een eeuwigheid duurt voordat ze per email reageren.[/b]
Slecht bereik, weinig service, weinig diensten zoals mms wap e.d en dit terwijl ze een tijdlang een toestel met camera verkochten, dan denk ik wat moet je ermee als je niet eens kan MMS'en. Daarnaast moet je voor een prepaid aansluiting bij Tele 2 verplicht een vaste lijn bij KPN hebben en aangemeld zijn bij hun CPS dienst 1602 (wellicht koppelverkoop) De verbinding wordt onverwachts verbroken bij het 10 euro abonnement. En als je te lang gratis belt, krijg je een keer een medewerker van tele2 aan de lijn die je belt met de vraag dat je teveel gratis belt en dat dat maar eens afgelopen moet zijn het vele gratis bellen (praat uit eigen ervaring). Oh ja de meeste 0900 nr kan je niet bellen ook verkorte sms nummer lukt niet.
Kortom ik ben blij als mijn contract voorbij is bij Tele 2. Ik zeg het meteen op. Dus mensen trap niet in hun mooie verhalen, ga liever naar een echte telefoonmaatschappij
Kortom ik ben blij als mijn contract voorbij is bij Tele 2. Ik zeg het meteen op. Dus mensen trap niet in hun mooie verhalen, ga liever naar een echte telefoonmaatschappij
Zo gaat het bij internetproviders ook hoor, het fair-use-policy. Onbeperkt downloaden, maar als je teveel download wordt je erop aangesproken. En zo werkt het dus ook bij Tele2. Terecht vind ik persoonlijk. Mensen die nooit bellen gaan nu opeens uren achter elkaar bellen. Vind het terecht dat je daar op aangesproken wordt.
Verder heb ik totaal geen problemen met en bij Tele2. Ik heb een abbonnement voor de vaste telefoon en een abbonnement voor de mobiele telefoon. Een mooi telefoontje, zonder MMS enz, ik hoef al die extra rommel niet. Heb nagenoeg altijd verbinding en hoef gelukkig ook nooit naar de klantenservice te bellen, want alles is goed.
Verder heb ik totaal geen problemen met en bij Tele2. Ik heb een abbonnement voor de vaste telefoon en een abbonnement voor de mobiele telefoon. Een mooi telefoontje, zonder MMS enz, ik hoef al die extra rommel niet. Heb nagenoeg altijd verbinding en hoef gelukkig ook nooit naar de klantenservice te bellen, want alles is goed.
Dat zal vast dat je nooit problemen hebt gehad met Tele2, maar feit blijft wel dat ze zo onbeschoft zijn om je privegesprek zo zonder pardon te verbreken. Heb alle voorwaarde doorgenomen, er staat nergens dat je verbinding na een uur wordt verbroken. En als jij een uur bellen te veel vindt dan weet ik niet waarvoor je een telefoon hebt?!!!
Ik heb een telefoon om te bellen en gebeld te worden (net als iedereen) alleen ga ik niet een uur zitten bellen. Dat vind ik zonde van mijn geld en zonde van mijn tijd. Dan spreek ik liever met die mensen af of ik 'spreek' ze via mail of msn.
juist ja zonde van je geld. En juist daarom heb ik destijds voor Tele 2 mobiel gekozen en hun belofte om gratis te kunnen bellen. Maar helaas komen ze deze belofte niet helemaal na. Maar inderdaad je zegt het zelf!!!!!!!!Bellen kost geld. En dat is de truc van Tele 2 ze lokken je met gratis bellen maar dat is het niet. Je moet steeds nadat de verbinding is verbroken een starfttarief betalen.
Maar genoeg gezegd, als jij zo blij bent met Tele 2 wens ik je veel succes. Ik kijk uit naar een echte telefoonmaatschappij.
Maar genoeg gezegd, als jij zo blij bent met Tele 2 wens ik je veel succes. Ik kijk uit naar een echte telefoonmaatschappij.
Ik heb ook geen problemen gehad met tele2 mobiel. Ze reageeren snel op mijn mailtjes en de klantencervice... tja daar heb ik het liever niet over als ik ze bel dat zijn echt sukkels!!!
Ringtones enzo haal ik vanaf http://www.firesms.nl en die krijg ik gewoon! Dus die kan je ook gewoon bestellen
Ringtones enzo haal ik vanaf http://www.firesms.nl en die krijg ik gewoon! Dus die kan je ook gewoon bestellen
Tele2 Mobiel is helemaal OK!
Die kritiek komt vreemd op mij over. Alleen heb ik gemerkt dat je niet makkelijk de keuze kunt maken via de web-site, zoals er mee wordt geadverteerd. Je klikt te snel een Ericson T230 aan i.c.m. een 1/2 jaar abonnement, terwijl je wilt gaan voor de Ericson T620 (met camera).
Operator, verbindingen hebben ons niet teleurgesteld. De telefoon heeft beperkte functies, dat is jammer maar als vervanger van de vaste telefoon in huis wordt je er beslist niet slechter van.
Die kritiek komt vreemd op mij over. Alleen heb ik gemerkt dat je niet makkelijk de keuze kunt maken via de web-site, zoals er mee wordt geadverteerd. Je klikt te snel een Ericson T230 aan i.c.m. een 1/2 jaar abonnement, terwijl je wilt gaan voor de Ericson T620 (met camera).
Operator, verbindingen hebben ons niet teleurgesteld. De telefoon heeft beperkte functies, dat is jammer maar als vervanger van de vaste telefoon in huis wordt je er beslist niet slechter van.
ik wil zelf overstappen op tele2 mobiel. ik ben geinterreseerd in de aktie met de sony ericsonT630(abbonement van 12 maanden 10 euro per maand) maar kan iemand mij vertellen of dit toestel simlock vrij is? en zo nee, wat moet ik dan doen als het abbonementsjaar afgelopen is. kan ik dan blijven bellen met tele 2 mobiel? zonder 10 euro per maand te batalen en dus alleen de gesprekskosten. of kan ik ook overstappen op een ander netwerk?
groetjes neo
groetjes neo
Ik zat ook te denken aan een tele2mobiel-abonnement. Mede door de berichten op dit forum toch maar even de Klantenservice gebeld, en het blijkt sinds een week zo te zijn dat gesprekken na 1 uur automatisch worden verbroken. Voorheen was dat na 1.50u, zei de CSR. Dat zou zijn omdat prepaid-bellers soms per ongeluk hun telefoon aan hebben staan en dan blij zijn als een gesprek op tijd beeindigd wordt. En alle gesprekken gaan door dezelfde centrale dus abonnementsgesprekken worden "helaas" ook na een uur afgekapt. Right...
Volgens mij klopt dit niet: onbeperkt gratis bellen aanbieden, en in de praktijk blijken er beperkingen aan te zitten. Vind ik niet netjes van ze.
Volgens mij klopt dit niet: onbeperkt gratis bellen aanbieden, en in de praktijk blijken er beperkingen aan te zitten. Vind ik niet netjes van ze.
re op firesms.
ik heb een betere gevonden die heeft alles ook sms ed http://www.mobilering.nl
daar heb je echte service voor je gsm
ik heb een betere gevonden die heeft alles ook sms ed http://www.mobilering.nl
daar heb je echte service voor je gsm
wij hebben 2 jaar lang tele2mobiel gehad en nooit problemen gehad met tele2. je kan overal en altijd opwaarderen en je saldo wat je opwaardeerd komt gewoon op je factuur te staan
wij zijn nu alleen niet meer bij tele 2 omdat we meer gingen bellen en we een abonnement wilde die bij ons paste
groetjes monique
wij zijn nu alleen niet meer bij tele 2 omdat we meer gingen bellen en we een abonnement wilde die bij ons paste
groetjes monique
Beste mensen,
Mijn vrouw heeft een tele2mobiel abbonement genomen met alle mooie voorwaarden van dien.
een vlotte student aan de deur met een mooi blaadje met daarop telefoons waar je uit kan kiezen.
En een super aanbieding van 10 euro in de maand.
helaas helaas niet een beste uitleg van de voorwaarden waardoor je er dus intrapt !!!!
10 euro abbonement lijkt laag maar de gesprekskosten en sms kosten zijn NIET inbegrepen.........
daardoor krijg je dus een rekening die NIET zo goedkoop lijkt.
daarnaast is het mooie toestel van sony ericsson direct naar de kl*te hij laadt op en is binnen een halve dag leeg.
natruurlijk contact opgenomen met tele2 die verwijst door naar sony erisson maar het service punt ligt in Emmen (wij wonen in Groningen)
opsturen kan maar tele2 geeft dus geen enkele vergoeding 5 euro betalen voor de verzendkosten er naar toe mobiel 10 dagen weg en geen nieuwe maar een reparatie waarschijnlijk dan ook nog eens zelf de verzendkosten terug betalen van het servicepunt terug naar ons huis
dus dat is al 10 euro + ook nog eens de verznedkosten die er al betaald zijn voor het opsturen van het mobieltje
bij elkaar dus al 15 euro dat is dus al een 1,5 maand abbonementsge
ld.
Belachelijk !!!
kijk het gaat ons niet om het geld maar het is een aardig misleidende aanbieding !!!!
zijn er meer mensen die dit probleem kennen en radar kunnen jullie er wat mee gaan doen ?
groet
Maaike en Martijn van den Brakel
Mijn vrouw heeft een tele2mobiel abbonement genomen met alle mooie voorwaarden van dien.
een vlotte student aan de deur met een mooi blaadje met daarop telefoons waar je uit kan kiezen.
En een super aanbieding van 10 euro in de maand.
helaas helaas niet een beste uitleg van de voorwaarden waardoor je er dus intrapt !!!!
10 euro abbonement lijkt laag maar de gesprekskosten en sms kosten zijn NIET inbegrepen.........
daardoor krijg je dus een rekening die NIET zo goedkoop lijkt.
daarnaast is het mooie toestel van sony ericsson direct naar de kl*te hij laadt op en is binnen een halve dag leeg.
natruurlijk contact opgenomen met tele2 die verwijst door naar sony erisson maar het service punt ligt in Emmen (wij wonen in Groningen)
opsturen kan maar tele2 geeft dus geen enkele vergoeding 5 euro betalen voor de verzendkosten er naar toe mobiel 10 dagen weg en geen nieuwe maar een reparatie waarschijnlijk dan ook nog eens zelf de verzendkosten terug betalen van het servicepunt terug naar ons huis
dus dat is al 10 euro + ook nog eens de verznedkosten die er al betaald zijn voor het opsturen van het mobieltje
bij elkaar dus al 15 euro dat is dus al een 1,5 maand abbonementsge
ld.
Belachelijk !!!
kijk het gaat ons niet om het geld maar het is een aardig misleidende aanbieding !!!!
zijn er meer mensen die dit probleem kennen en radar kunnen jullie er wat mee gaan doen ?
groet
Maaike en Martijn van den Brakel
Binnen Nederland: Piek(ma-vr 08.00-19.00) Dal (19.00-08.00 en in het weekend)
Naar alle vaste nummers € 0,20 Gratis *
Naar Tele2 Mobiel € 0,20 Gratis *
Naar mobiel overig € 0,20 € 0,10
SMS per bericht € 0,09 € 0,09
* Gratis bellen: u betaalt alleen het starttarief van 0.07 euro per gesprek.
ik zie hier nergens staan dat sms gratis is het is een abbo voor 10 euro waar u profiteert van dez tarieven en dit staat duidelijk vermeld op de site dus wie heeft u misleid u heeft u zelf misleid door niet te lezen
en nee ik werk niet bij tele 2
He mystery, het is maar goed ook dat je niet bij Tele 2 werkt anders waren ze ook op het gebied van schrijven geen helden. Denk aan je grammatica.
VERDER WIL IK OOK EEN DUIT IN HET ZAKJE DOEN, TELE 2 WEG ERMEE!!!!!
VERDER WIL IK OOK EEN DUIT IN HET ZAKJE DOEN, TELE 2 WEG ERMEE!!!!!
Wellicht moeten wij als Tele2 gebruikers ons verenigen en de klachten melden bij Radar. Als ik zo hier en daar lees zijn er behoorlijk wat klachten over Tele 2. Ook ik heb niet de beste ervaringen met Tele 2 als het over beloftes en service gaat. Dus mensen laat je stem horen en meld alle klachten bij Radar tel. 0800-1343 of Kassa. Wellicht kunnen deze programma's de vele misstanden aan de kaak stellen bij Tele 2.
Naast alle problemen die ik heb met Tele2 vaste telefonie (abonnement voor € 3,95 p.mnd en toch gesprekskosten op de KPN rekening) die door Tele2 glashard genegeerd worden, heb ik ook een probleem met de mobiele telefoon van Tele2. Het 'gratis toestel' een Siemens C 60, dat ik ontvangen heb bij het afsluiten van een 6 maands abonnement á € 10,= per maand, is ondeugdelijk. Zodra ik dit toestel uit mijn tas haal, heb ik alleen het achterkantje in mijn handen. Klacht bij Tele2 mobiel leverde mij op dat Tele maar 3 dagen garantie gaf en dat daarna de garantie rechtstreeks onder Siemens valt. Siemens gebeld ( € 1,= per gesprek) en daar kreeg ik te horen dat de 'body' van het toestel niet onder de garantie valt. Ik moest maar een nieuwe achterkant kopen. Dit blijkt echter niet (meer) te koop te zijn en bovendien lost dit mijn probleem ook niet op. Ik heb namelijk van twee andere Siemens C 60 toestellen de achterkant op mijn toestel uitgeprobeerd maar ook deze klemden niet op mijn toestel. Het probleem zit dus niet in de 'body' maar in het toestel. Ik heb nu de keuze om mijn toestel (helemaal kaal, dus zonder de niet sluitende body) naar Siemens op te sturen en voor de kat zijn kont € 10,= per maand te betalen of te wachten totdat ik van mijn abonnement af ben en dan het toestel op te sturen.
Ik doe uiteraard het laatste en ga daarna NOOIT MEER IN ZEE MET TELE 2
Ik doe uiteraard het laatste en ga daarna NOOIT MEER IN ZEE MET TELE 2