In december 2004 heb ik 2 mobiele telefooncontracten afgesloten bij tele2.
In juni kon ik niet bellen met beide telefoons en heb ik contact opgenomen met Tele2.Daar werd mij verteld dat er 2 facturen open stonden,deze heb ik toen meteen overgemaakt en mij werd gezegd dat ik binnen 1 week weer aangesloten zou zijn.
Dit is dus niet gebeurt.Tele2 heeft de vordering uitgegeven aan I.J.Na contact opgenomen te hebben met tele2 met de melding dat de factuur al was betaald kreeg ik te horen dat zij niets konden nakijken omdat het uit handen was gegeven,ik moest maar contact opnemen met I.J.
Dat gedaan,daar werd mij weer verteld dat zij dat niet konden zien en dat Tele2 dat maar moest nakijken....7 telefoontjes later wist ik nog niets.
Ik heb de rekening van juli nog betaald,bij de rekening van augustus heb ik een briefje gestuurd naar Tele2 dat ik de abo kosten niet zou betalen aangezien ik nog steeds niet was aangesloten.
Nu zoveel maanden later betaal ik dse abo kosten nog steeds niet,Tele2 stuurt me elke maand een rekening met de abo kosten en I.J stuurt me elke maand een rekening incl telkens weer een bedrag van 25 euro aan registratiekosten
Nu is mijn vraag...sta ik in mijn recht als ik weiger de abo kosten te betalen?Tele2 dreigt telkens weer met afsluiten als ik de kosten niet betaal...er valt niets af te sluiten..ik ben nog steeds vanaf juni afgesloten?
Wie weet raad??