LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] één beltoon bestellen, één beltoon krijgen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jeroen

één beltoon bestellen, één beltoon krijgen

Ongelezen bericht door Jeroen »

Vanavond heb ik het programma gezien over ongewenst sms-jes ontvangen.
Ik run zelf enkele beltonen websites en ook ik krijg af en toe mailtjes van mensen die beweren dat ze ongewenst sms krijgen via mijn website.
Laat ik allereerst zeggen dat dat via mijn websites nooit het geval is (en ook niet kan)
Dit is zeker niet leuk voor die mensen, maar ook niet voor mij. Het is logisch dat mensen gaan mailen naar de website waar ze voor het laatst wat besteld hebben, want dat is natuurlijk het beste te onthouden.(of het enige wat ze qua informatie weten)
Ik vraag altijd om het telefoonnummer van die mensen die mij mailen om persoonlijk uit te leggen dat het niet via mijn website kwam of ooit zal komen.
Tot nu toe heb ik reeds 21 mensen 'geholpen' om van hun 'probleem' af te komen.

Ik vind het erg belangrijk dat ook deze groep consumenten niet een slecht beeld krijgen van websites die WEL eerlijk zijn en daar ook (erg) hard voor moeten werken.

Gelukkig waarderen deze consumenten dat ook (ze komen nog eens terug op m'n website), maar echt leuk vind ik het zeker niet.

Er zijn gewoon enkele bedrijven die het voor de anderen flink moeilijk maken. Deze bedrijven willen even snel scooren met sms.

Voor mij onbegrijpelijk dat men zo met de consument omgaat.
Eerlijk zakendoen is de juiste manier en ik hoop dus ook dat die bedrijven die er een potje van maken, zo snel mogelijk het veld ruimen.

Op m'n eigen websites heb ik heel duidelijk een link naar mijn "helpdesk" pagina. Daar staat alle informatie, van 'wat zijn de kosten' tot aan 'wat te doen als ik een probleem heb'. Juist om dit duidelijk te vermelden hoop ik dat ook de consument ziet dat dit een eerlijke website is.

Wat kan ik nu nog doen?

met vriendelijke groeten,
Jeroen
webmaster van o.a http://www.beltonen.tv

Astrid

Re: één beltoon bestellen, één beltoon krijgen

Ongelezen bericht door Astrid »

Wellicht kun je op je site nog een apart linkje maken waarin je klanten doorverwijst naar een site of pagina met afmeldcodes, maar waar je ook duidelijk aangeeft dat jij je hier niet mee bezig houdt.

Jeroen

Re: één beltoon bestellen, één beltoon krijgen

Ongelezen bericht door Jeroen »

@ Astrid,

Dat vind ik een heel goed idee!
Ik zal het z.s.m. toevoegen op de hoofdpagina!

met vriendelijke groeten,
Jeroen
webmaster van o.a http://www.beltonen.tv

Gesloten