LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] O2 facturen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wenny

O2 facturen

Ongelezen bericht door wenny »

Al enige maanden hoor ik om mij heen alle mensen die een abonnement hebben bij O2 klagen. Ook ik heb slechte ervaringen met O2. De grootste klacht, die blijkbaar door O2 niet als serieus wordt gezien is dat de facturen elke maand weer niet blijken te kloppen. Belminuten worden structureel niet meegenomen naar de volgende maand, hoe vaak je daar ook over belt. O2 geeft de fout toe, maar doet er niets aan. Ze beweren zelfs dat het is opgelost, maar dat je dat niet op de factuur kan zien. Wees gewaarschuwd, dit is onzin, alleen maar een manier om van jou klacht af te komen!!! Wat op dit moment de enige oplossing is, is elke maand opnieuw de belminuten berekenen, zelf het aantal gebelde minuten bijhouden en elke week bellen om een klacht in te dienen.

Mido

Re: O2 facturen

Ongelezen bericht door Mido »

Als zoveelste klant van o2 heb ik ook verschillende klachten, voor dit abbonement was ik klant van Dutchtone, nooit problemen mee gehad! Toen mijn abbonement een jaar oud was ging ik op zoek naar een nieuw abbonement met de goedkoopste aanbieding. O2 had deze (dacht ik), de eerste 5 maanden gratis belbundel. Toen ik de simkaart ontving kon ik na 2 maanden nog niet bellen in het buitenland, de klantenservice vertelde eerst dat het kwam omdat ik nog geen rekeningen heb gekregen en betaald had, toen ik vervolgens weer op vakantie ging en weer niet kon bellen, kwam het ineens omdat de simkaart pas na 3 maanden actief zou zijn in het buitenland. Nou goed voorlopig toch geen vakanties!........Toen werd het helemaal mooi, ik ging vorige maand voor 4 daagjes naar oostenrijk (mijn abbo was al zo'n 8 maanden oud), en ja hoor, mijn simkaart was nog steeds niet actief gemaakt, dit eenmaal geregeld heb ik zo'n 20 keer kort gebeld, normaal betaal ik voor een maand zo'n 28 euro, nu kreeg ik voor deze korte belletjes een rekening van 122 euro! ja zegt de klantenservice u had de voicemailbox door ons moeten laten uitzetten, zo zijn er op mijn rekening 66 gesprekken in t buitenland genoteerd voor zo'n 80 euro! t zijn echt een stelletje pannekoeken daar, wanneer ik eraf ben neem ik weer lekker een all in bundel bij dutchtone!

mido

Re: O2 facturen

Ongelezen bericht door mido »

En dan nog zo'n mooie boel, aangezien ik geen 66 x in het buitenland heb gebeld wilde ik een nummerspecificatie aanvragen, en wat zegt de klantenservice: DAT KOST DAN ZO'N 55 EURO NOG WAT! belachelijk, wat kost nou een stukje papier en postzegel?

O2 facturatie :-(

Re: O2 facturen

Ongelezen bericht door O2 facturatie :-( »

Het begon in de rekening met de belvoorraad van de maand November. Een probleem in berekening van de belminuten van de maand november.Totaal beschikbare belminuten binnen bundel 600, gebruikt binnen bundel 248, mee te nemen minuten naar volgende maand 000.
Helpdesk gebeld, zou uitgezocht worden.En maar wachten en bellen, want terugkoppeling krijg je niet van O2. ze hebben mijn telefoonnummer toch, zou je zeggen.....
Maand later helpdesk weer gebeld, probleem is opgelost was de reactie. Belminuten zijn wel goed verwerkt alleen de opsomming klopt niet. Dacht het niet. Bij het natellen kwam ik er achter dat er nog ongeveer 100 belminuten open stonden. Maar na contact opgenomen te hebben met de helpdesk meldde O2 mij :" Alles is goed verwerkt in de maand erna". Ook deze maand helemaal nagerekend en net boven de standaard belvoorraad komen de kosten binnen. Maar volgens de helpdesk gaan ze er weer een melding van maken. Het is inmiddels maart en het probleem is nog steeds niet opgelost. Maar ze zoeken het uit en ze houden je op de hoogte als jezelf naar O2 belt. Lekkere helpdesk. klachten aannemen is een, maar de gebruiker niet terugbellen is toch een andere zaak. Bij O2 hebben ze nooit van CUSTOMER SATISFACTION gehoord.

Ik heb maar een tip voor andere O2 abonnees, kijk je factuur met de belvoorraad van November na....

Gesloten