LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile en Orange
T-mobile en Orange
ik wilde van de week een klasgenoot van mij bellen die T-Mobile heeft. ikzelf heb Orange. maar ik krijg dus een bandje met dat het nummer niet bestaat oid. mijn klasgenoot kan mij wel bellen en krijg dan ook keurig netjes dat nummer in beeld. als ik dat nummer dan bel via een menu in mijn telefoon (dus het nummer dat mij gebeld heeft gebruik ik om terug te bellen), dan krijg ik dat bandje weer. ze zei dat ze het wel vaker heeft. bij wie ligt dit probleem?
Re: T-mobile en Orange
op mijn nummer in ieder geval niet, op dat andere nummer geeeeeen idee!
Re: T-mobile en Orange
Volgens mij heb je het antwoord al gegevenze zei dat ze het wel vaker heeft. bij wie ligt dit probleem?
Re: T-mobile en Orange
Als je klasgenoot met nummerbehoud is overgestapt naar T-mobile zal bij Orange de portering niet goed zijn doorgekomen (werk zelf bij Vodafone en daar krijgen we na portering vaker klachten over Orange). Wat wij dan doen is contact opnemen met Orange en zij zetten vervolgens de portering goed door. Je klasgenoot zou dus even contact moeten opnemen met haar SP (T-mobile)
Re: T-mobile en Orange
ik weet dat ze het alleen bij Orange heeft... bij de rest van de netwerken gaat alles goed...Volgens mij heb je het antwoord al gegeven
maar begrijp dat het probleem bij Orange ligt, maar dat mijn klsgenoot even contact op moet nemen met T-mobile? zodat zij het allemaal regelen?
Re: T-mobile en Orange
Nu is dus de vraag of ze onlangs van Orange naar T-M is overgegaan met nummerbehoud.ik weet dat ze het alleen bij Orange heeft... bij de rest van de netwerken gaat alles goed...
Als dat zo is moet ze met T-M bellen. Dat lijkt raar, maar je bent klant bij T-m dus daar kunnen ze haar waarschijnlijk beter helpen dan bij Orange, waar zij, en haar nummer als het goed is niet meer geregistreerd staan.
Re: T-mobile en Orange
Inderdaad kan dit aan een nr. portatie liggen. Orange is namelijk niet al te snel en goed met het doorgeven van welk nr nu waar behoort. Dit moet worden doorgegeven aan de KPN welke de zgn. 'Switch' beheert waarin staat wie welk nr. heeft. Orange kan in dit geval dan kontakt opnemen met KPN en het recht laten zetten. De nieuwe provider ( Timo) kan dit NIET.
Als er geen nr. port. heeft plaatsgevonden moet er ook contact op worden genomen met Orange. DIt is dan netwerk probleem.
Als er geen nr. port. heeft plaatsgevonden moet er ook contact op worden genomen met Orange. DIt is dan netwerk probleem.