LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone vast-op mobiel voicemail probleem

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
lacompa
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2017 12:23

Vodafone vast-op mobiel voicemail probleem

Ongelezen bericht door lacompa »

Sinds november 2016 werkt mijn voicemail van mijn vast-op-mobiel nummer niet meer. Sinds november "wordt daar bij Vodafone" al aangewerkt Het lijkt mij een simpele vraag: ik wil alleen het voicemailbericht instellen van het vaste nummer wat aan mijn mobiele nummer geschakeld is. Bij Vodafone is mij verteld dat deze dienst helemaal niet meer geleverd wordt.....maar ik betaal hier wel iedere maand abonnementskosten voor! als ik vertel dat ik dus wil overstappen omdat zij niet aan hun leveringsvoorwaarden voldoen (ze verkopen mij een product wat blijkbaar niet bestaat)...wordt gereageerd met "contractbreuk"en hoge boetes! Aangezien de vaste lijn mijn zakelijke nummer is en klanten nu alleen de tekst: "bye" te horen krijgen met zo'n computer-vodafone-stemmetje wanneer ze mijn bedrijf bellen, kost mij dit enorm veel klanten. Hoe klantonvriendelijk kun je nl zijn!

Zijn er meer mensen met voicemail problemen op de vast-op-mobiel aansluiting bij Vodafone?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Vodafone vast-op mobiel voicemail probleem

Ongelezen bericht door berndv »

lacompa schreef:Bij Vodafone is mij verteld dat deze dienst helemaal niet meer geleverd wordt.....maar ik betaal hier wel iedere maand abonnementskosten voor! als ik vertel dat ik dus wil overstappen omdat zij niet aan hun leveringsvoorwaarden voldoen (ze verkopen mij een product wat blijkbaar niet bestaat)...wordt gereageerd met "contractbreuk"en hoge boetes!
vreemde gedachtengang. Omdat het een dienst betreft die tegenwoordig niet meer wordt aangeboden, vindt u dat u het maar mag opzeggen omdat ze niet aan hun leveringsvoorwaarden voldoen, omdat de dienst tegenwoordig niet meer bestaat?

Wat ik me afvraag is in hoeverre de voicemail onderdeel uitmaakt van het contract en wat er in de voorwaarden staat over het niet juist leveren van de voicemail. Over het algemeen maakt voicemail namelijk geen onderdeel uit van het contract, u heeft een contract om met uw vaste nummer bereikbaar te zijn op uw mobiel.

Vodafone Webcare
verified
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 jan 2011 11:57

Re: Vodafone vast-op mobiel voicemail probleem

Ongelezen bericht door Vodafone Webcare »

Beste lacompa,

Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar [email protected] met als onderwerp: "Radar | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Rachelle

Vodafone 24/7 Web Crew

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Vodafone vast-op mobiel voicemail probleem

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ik heb toevallig jaren geleden meegewerkt aan de ontwikkeling van vast-op-mobiel, en wat jij vraagt kan niet bij deze dienst. Je hebt 1 mailbox voor al je nummers. Technisch hadden ze het wel anders kunnen bedenken natuurlijk, maar dat was geen business requirement.

Wat ze bedoelen met dat het niet meer wordt geleverd betekent dat het niet meer aan nieuwe klanten wordt verkocht. Bestaande contract blijven gewoon bestaan natuurlijk want de functionaliteit van vast-op-mobiel wordt nog gewoon geleverd aan bestaande klanten.

jolandaverhulst1
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2018 09:35

Re: Vodafone vast-op mobiel voicemail probleem

Ongelezen bericht door jolandaverhulst1 »

Is jouw probleem inmiddels opgelost? ik heb net verlengd en nu ben ik helemaal niet meer bereikbaar op mijn vaste nummer.
Er is me verteld dat voor nieuwe klanten de vast op mobiel optie niet meer leverbaar is, maar dat bestaande contracten wel doorgaan. Wel moest ik daarvoor het veel duurdere red pro select abonnement nemen, plus €6.50 per maand voor het vast op mobiel nummer.

Zodra nu mijn verlenging ingegaan is ben ik onbereikbaar geworden op mijn vaste nummer. De site waarop ik altijd al moest doorschakelen functioneert ook niet meer.
Klantenservice personeel heeft geen idee waar ik het over heb, kennen het product 'vast op mobiel 'helemaal niet.

Ik wil gewoon mijn vaste nummer terug, desnoods maar weer via KPN of weet ik veel wie, maar wat een ellende is dit zeg.

Zijn er nog meer mensen met slechte ervaringen met vast op mobiel??

Tips en hulp zijn welkom

Gesloten