LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ben-RmY

Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Ben-RmY »

Hallo, ik ben een anonieme medewerker van Ben/T-mobile ! ik werk zelf op de afdeling credit control en als jullie willen kunnen jullie je vragen en of problemen aan mij kwijt. Ik zal kijken of ik wat ermee kan doen. Let wel, ik ben hiervoor niet aangewezen door ben maar ik ben gewoon als het ware een hulpmiddel extern voor mensen die problemen hebben bij BEN/T-mobile. Ik hoor wel wat jullie vragen / klachten zijn en hoop dat ik ze kan oplossen..

Romy

m

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door m »

hallo T-mobile medewerker, kijk je uit dat je geen info behandeld waar je spijt van krijgt, ik sluit me wel bij je aan als het alg. vragen m.b.t. de andere T (tft).

gert

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door gert »

Ik heb al 6 brieven geschreven voor het stoppen van m'n abonnement maar, steeds ontvang ik nog steeds rekeningen terwijl ik m'n telefoon al zeker anderhalve jaar niet meer gebruik. Maar ik krijg geen reactie op die brieven en ook als ik bel krijg ik te horen dat m'n brieven niet zijn aangekomen.

Het kan zijn dat 1 brief niet aankomt maar 6 brieven??
beetje raar

kub

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door kub »

Romy,

Hoe komt het dat iedereen hetzelfde probleem heeft?Ik bedoel dan bv. voorschot vragen daar waar het niet terecht is, onterecht afsluiten enz.
Ze zien toch ook wel dat er wat aan de hand is?Waarom word er niets aan gedaan?
Doet T-mobile dit expres??

Prins_Igor

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Prins_Igor »

Allereerst, is het Romy of Remy?:
'Je mag al blij zijn dat je voor die prijs een mmsje kan sturen, je hebt de kans gehad tot 1 maart gratis te mmsn met 98 % kans dat het aankomt.. en niet net zoals bij vodafone een paar dagen later...

maar goed.... nogmaals wie ben ik om te oordelen... maar dit is naar mijn zeggen klinklare ONZIN !!
en ik kan het weten omdat ik jullie zaken moet behandelen, beste contractopzeggers.

met vriendelijke groeten,

Remy'

Zoals hierboven te lezen heeft Re(/o)my een uitgesproken mening die niet ter discussie te stellen is. Niet echt een goeie instelling voor iemand die klanten met klachten moet helpen. De klachten rondom T-Mobile zijn te talrijk en lijken teveel op elkaar om te kunnen spreken van 'foutjes' oid. Er worden stelselmatig brieven 'niet ontvangen' en stellingen geponeerd door helpdeskers die later niet nagekomen danwel ontkent worden. De kennis van het helpdeskpersoneel is ver beneden de maat! Lijkt me dus verstandiger dat Re(/o)my intern eens brainstormt hoe dit op te lossen is en eerlijker naar de klant toe gecommuniceert kan worden door de gehele organisatie. Dit lijkt me een veel zinvoller tijdsbesteding dan hier de slimme Henkie uit te gaan hangen en de talrijke missers van T-Mobile te gaan zitten verdedigen. Als het nml over werkelijke problemen gaat zal ook Re(/o)my niet thuis geven daar hij door interne richtlijnen en wettelijke bepalingen hierin beperkt wordt.

Dit is mijn bescheiden mening, zie dit niet als een persoonlijke aanval, het is meer een opmerking over de typische werkwijze van T-Mobile en de instelling van vele werknemers aldaar.

Met vriendelijke groet :)

Scummie

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Scummie »

Dan is de kennis van alle andere bedrijven nog verder te zoeken.. !!

ik weet niet of je de vakbladen bijhoudt. Die gasten van Ben hebben 2x achter elkaar de award voor beste Klantenservice binnengehaald!
Net lees ik dus dat nu T-Mobile opnieuw is genomineerd daarvoor!

Weet je wat het is met consumenten.. 9 van 10 keer is het de fout van het bedrijf.. Maakt niet uit of dit nou T-Mobile is of Nuon of what ever.. Tuurlijk maken bedrijven fouten, maar het is niet altijd het bedrijf.

Klagen over een MMS van 1 euro.. nou nou poe poe.. Weet je hoeveel dat toetsel T-mobile heeft gekost! en maar genieten van de subsidie die providers geven en nog klagen ook!

Prins_Igor

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Prins_Igor »

Scummie haalt twee discussies door elkaar geloof ik...

Scummie

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Scummie »

Reageer alleen als je ook echt wat nuttigs te melden heb. O

Het is nog steeds een discussie forum zonder persoonlijke aanval. Laat het daar ook bij.

Prins_Igor

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Prins_Igor »

Scummie, Scummie, Scummie toch.....

Lezen lezen lezen jongen!!!

Scummie

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Scummie »

Jonge!!

Reageer alleen als je een punt hard kan maken.. tot nu toe lukt je dat namelijk niet.

Prins_Igor

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Prins_Igor »

Het valt me wel op dat Scummie in vrijwel elke discussie onvoorwaardelijk partij kiest voor T-Mobile, niet inhoudelijk op gegeven tegenargumenten ingaat en andere mensen onnodig beledigd danwel probeert te beledigen. Niet erg professioneel hoor... Ik denk dat ik me maar eens even stil houdt en feiten afwacht die Scummie dan op zijn beurt mag proberen te weerleggen... Triest dat dit soort mensen vaak ook nog iets te vertellen hebben binnen een bedrijf en daardoor veel verpesten voor datzelfde bedrijf...

?

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door ? »

Dan moet je ook niet zo overdrijven, prins_igor.

Het is idd een feit dat Ben (overigens ook Vodafone in het verleden) verschillende prijzen voor de beste klantenservice in de wacht hebben gesleept.

En natuurlijk gaat er wel eens iets fout. De mentaliteit van 'die bedrijven zijn allemaal oplichters en doen dit opzettelijk fout' die ik hier wel eens aantref, slaat echter nergens op.

Even wat feiten des levens op een rijtje:
1> Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt
2> De perfecte organisatie moet nog worden uitgevonden (die is er nl niet).

Nog een tip: verstuur een brief altijd aangetekend. En stuur hem naar het juiste adres.

Prins_Igor

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Prins_Igor »

? > Van alles zul je voor- en tegenstanders vinden. De een vind dit, de ander dat. Mij allemaal best. Maar als iemand een gegronde klacht heeft (al is het alleen maar in zijn ogen gegrond) en hij vragt iets of roept ergens toe op, dan vind ik het ronduit gezwets om daar meteen overheen te walsen met opvattingen als: T-Mobile is zo'n goed bedrijf, die doen dat niet/ T-Mobile heeft veel juristen in dienst, dus zal het wel kloppen wat ze doen en dus moeten jullie niet zeuren/ Iedereen die eens een abonnement opzegt meteen voor profiteur oid uitmaken. Ik ben zelf vele jaren klant geweest bij Dutchtone. Zonder steeds een nieuwe tel te nemen oid is alles steeds naar tevredenheid geweest. Het bereik was iets minder, maar de tarieven waren daarvoor weer iets voordeliger. Als ik dan Bij een nieuwe provider terechtkom en die begint meteen prijzen ed te wijzigen op een manier die op zijn zachtst uitgedrukt niet netjes is (1 dag van tevoren) dan wens ik daar een verklaring voor te ontvangen. Als dat uitblijf zeg ik op, meer uit principe dan uit 'winstoverwegingen'. Als dan mensen meteen met bovengenoemde argumenten hiertegenin gaan dan irriteer ik me daar m.i. terecht aan. Hier moet plaats zijn voor een eerlijke discussie. Een discussie die om argumenten gaat, niet om gevoelens en gedachtes. In mijn ogen worden er ontzettend veel zogenaamde argumenten gegeven die absoluut elke logische basis ontbreken, bijv:
'Klagen over een MMS van 1 euro.. nou nou poe poe.. Weet je hoeveel dat toetsel T-mobile heeft gekost! en maar genieten van de subsidie die providers geven en nog klagen ook'.

'Jonge!!

Reageer alleen als je een punt hard kan maken.. tot nu toe lukt je dat namelijk niet.'

Dit is alleen een beetje geklier en het betreft beweringen die op geen enkel argument ingaan, feitelijk geheel overbodige beweringen dus. Nu kun je mij betichten van overdrijven, bekijk dan sommige andere reacties ook eens. Ik wens om een mening in een principiele kwestie onderbouwd met serieuse argumenten niet uitgemaakt te worden voor iemand die alleen maar uit is op 'providertje-pesten', zoveel mogelijk verdienen aan providers oid. Ik hoop dat je dat kunt begrijpen.
:)

Prins_Igor

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Prins_Igor »

Overigens, waar gewerkt wordt worden idd fouten gemaakt. Maar het merendeel van de klachten hier en elders gaat erover dat die fouten niet toegegeven danwel hersteld lijken te worden. En dat is juist het zure ervan...

Ben-RmY

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Ben-RmY »

Hallo jongens,

wat leuk om zoveel weer te horen.. eerst bied ik even mijn excuses aan een paar mede-forum leden dat ik zo erg aanvallend overkwam.. sorry hiervoor.. neem me niet kwalijk het is niet persoonlijk !!

Daarnaast, ja zoals jullie misschien wel weten in nederland heeft ben meer dan 1 miljoen klanten, stel je voor als dat als er een gedeelte van die klanten belt met een vraag verwacht je dat je dan binnen een paar seconden je antwoord hebt en dat je altijd je zin kan krijgen ?? sorry hoor maar dan heb je zoveeeel personeel nodig en een administratie waar je u tegen zegt...!! Nou wil ik zeggen we hebben sinds november 2002 een nieuw systeem en we nemen voor de klantenservice steeds meer mensen aan, tja het nieuwe systeem werkt natuurlijk nog niet volledig operationeel en het zijn en blijven computers --> hiermee verwijs ik naar de iets langere wachttijden hedendaags bij de klantenservice en voor de dealers.
Tja dat er dan ook mensen zijn die er niet al te veel van weten denk aub even ook aan hun, iedereen is ooit een beginner en na een tijdje leer je het zelf ook perfect. de een doet er wat langer over dan de ander. En ja het is waar wij hebben 2x achter elkaar de callcenter award gewonnen en hebben daarmee met een ruime voorsprong Vodafone achter ons gelaten, laten we maar niet spreken over o2 en dutchtone...:S Je moest eens weten wat voor problemen ik gehad heb met de credit check afdeling van vodafone !! Koppige gasten zaten daar. Maarja jullie brieven... ja elke provider heeft dat wel, ben wil mensen behouden en doet daar vanalles voor, bijv een gratis toestel met verlenging, en als de klanten dat dan zelf niet willen tja dan met een aangetekende brief kan het altijd opgezegd worden!! Ja het spijt me meeste brieven komen niet aan, maar denk er dan ook zelf aan, stuur een aangetekende brief of laat je nummer porteren dan ben je er ook vanaf!!!!!!! Maarja ik heb zelf al 5 jaar ben en ik werk vanaf 2001 bij ben, en vanaf het begin heb ik nog nooit problemen gehad, alle rekeningen (bijna ) op tijd betaald, nog nooit problemen gehad met incasso dus.. jongens ... als je het niet aankan om een abonnement te nemen waarom doe je het dan ??

Stel je voor een abonnement is net een auto :

Je sluit hem af, dan heb je hem op je naam staan, maandelijks betaal je abonnementskosten ( benzine ), daarnaast rij je ermee en ( wegenbelasting ), als je die dingen weigert te doen / betalen... hoe wil je anders gaan rijden ? oké het is wel waar we hebben bij ben wel een strenge incasso zitten, maar u moest eens weten hoeveel er gefraudeerd word !!!

bij deze hoop ik dat ik een beetje van jullie antwoorden/klachten en vragen kan verwerken en beantwoorden maar ik zal dit probleem aankaarten!!


Groetjes Remy

Prins_Igor

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Prins_Igor »

kijk, dit soort antwoorden bedoel ik. hier wordt serieus ergens op gereageerd zonder vooroordelen of een heel nadrukkelijke mening van iemand... beters Ben-rmy :)

Ben-RmY

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Ben-RmY »

graag gedaan hoor dankje Prins Igor..

ik ga morgen een gesprek aan met iemand van incasso, en ik zal een goed woordje doen... ik ben wel van mening zoals jullie dus zeggen dat er dus vanalles misgaat met het posten en tja.. toch een beetje bekend vooroordeel van ben / t-mobile.. de rekeningen en als je wil opzeggen brieven die niet aankomen... omdat intern beter te laten regelen...

maar toch ik weet dat dit de laatste oplossing is maar het is wel het makkelijkst..

als je bij een provider weg wil, gewoon NP ( nummerportering ) aanvragen bij de andere en je bent ervan af!!! die andere provider MOET er dan voor zorgen dat jouw abonnement opgezegd wordt, maar wel in acht name van de opzegtermijn die gehanteerd wordt door die andere provider.

Scummie

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Scummie »

Voor jou is alles "gezwets".

De antwoorden zijn inhoudelijk helemaal in orde... Dat het niet is wat jij wilt horen.. tja daar kunnen we ook niets aan doen.

Wij baseren ons op feiten die er wel degelijk toe doen..
Tenslotte zijn er een aantal mensen werkzaam in de telecom business en weten waar ze het over hebben.
Jou feiten, wat je geen feiten kan noemen, is alleen maar gebaseerd op overtrokken reacties van mensen die altijd denken dat de fout bij het bedrijf ligt.

Prins_Igor

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Prins_Igor »

Jullie werken bij een telecombedrijf, ik ben jurist... Wie weet er meer van contractenrecht dan denk je.... Nu wil ik niemand beledigen maar een heleboel dingen die men roept over contracten zijn feitelijk pure nonsens. Inderdaad gezwets dus. En dat mensen die bij een telecombedrijf werken bepaalde vooraannames doen nav een door hun bedrijf opgesteld contract dat ze ook zelf naar buiten toe (naar de klant) namens dat bedrijf moeten verdedigen doet mij niks. Logisch dat dan bepaalde voorwaarden meteen in het voordeel van dat bedrijf worden uitgelegd.

Scummie

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Scummie »

Zo zijn er nog wel 15,999,999 miljoen juristen, advokaten en rechters in dit land...

Een contract en AV worden opgesteld door juristen en worden gecontroleerd op juridische valkuilen.. Door de OPTA en de NMa.. Zou je toch moeten weten met ruim 6 jaar studie..

Gesloten