LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoon 2 weken na reparatie kapot

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kiki452

Telefoon 2 weken na reparatie kapot

Ongelezen bericht door kiki452 »

Beste iedereen,
Ik heb een tijdje geleden het scherm van mijn telefoon (HTC Butterfly) laten maken.
Toen ik mijn telefoon terug kreeg (ik had hem zelf niet opgehaald bij de reparateur) viel het mij op dat mijn scherm en frame niet helemaal aansluit.
Toen mijn vader terug ging naar de winkel waar hij gemaakt was zeiden ze dat het frame al verbogen was, dit is mij nooit opgevallen, en dat er niet veel aan gedaan kon worden behalve de achterkant te vervangen (wat weer heel wat zou gaan kosten) dit heb ik niet laten doen.
2 weken na deze reparatie haal ik mijn telefoon uit mijn (joggings)broekzak met meerdere barsten op mijn scherm die allemaal vanaf een punt lopen, ik heb mijn telefoon dus niet laten vallen, ben er niet op gaan zitten en ben ook nergens tegenaan gestoten maar hij is wel kapot gegaan.

Zou iemand mij kunnen vertellen of ik de winkel waar hij is gerepareerd aansprakelijk kan stellen voor het gebroken glas en eventueel het verbogen frame/achterkant door bijvoorbeeld een nieuwe reparatie?

groetjes Kiki

Har06

Re: Telefoon 2 weken na reparatie kapot

Ongelezen bericht door Har06 »

Ik neem aan dat de afhaler in de winkel de telefoon gecontroleerd heeft en ervoor getekend.

Ik denk dat je mogelijkerwijs op een coulance gebaar mag hopen, meer zal er niet inzitten

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Tuurlijk zit er meer in. Je hebt garantie op de reparatie

F.van Holten

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Als u aan kunt tonen dat het toestel voor de rep. niet krom was, en kunt aantonen dat het toestelglas "spontaan van zelf" ging barsten, maakt u een kans.
Anders zie ik het somber voor u in, en is het u woord tegen die van de rep. zaak.

Zit er op de hoek waar de barsten vandaan gaan een aantoonbare beschadiging ?

Het toestel had bij het ophalen goed gecontroleerd moeten worden, en is ook gedaan mag ik aannemen.

Gesloten