| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefooncentrales kpn niet gehel geschikt voor adsl
-
wvanderlinden
telefooncentrales kpn niet gehel geschikt voor adsl
onlangs wilde ik een adsl aansluiting aanvragen. maar dat kon niet ik zit te ver van de centrale zegdmen .dit duurd al een par jaar zo. als je een brief stuurd krijg je niet eens antwoord.ik vind het een schande dat zo,n groot bedrijf niet in staat is zijn centrales aan te passen. nu ben je genootzaakt naar een andere aanbieder te gaan die dit dan wel kunnen terwijl het internet steeds maar uitbreid blijft de kpn achter. w van der linden eindhoven.
Re: telefooncentrales kpn niet gehel geschikt voor adsl
Het ADSL signaal kan vanaf de centrale een kleinere afstand overbruggen dan het normale telefoonverkeer.
In dunbevolkte gebieden staan centrales verder uit elkaar, en bevinden veel aansluitingen zich buiten het ADSL verzorgingsgebied.
Soms zijn aansluitingen met lagere bandbreedte wel mogelijk! Zo was er bij mijn collega met het zelfde probleem wel een 256 SDSL business aansluiting mogelijk.
In dunbevolkte gebieden staan centrales verder uit elkaar, en bevinden veel aansluitingen zich buiten het ADSL verzorgingsgebied.
Soms zijn aansluitingen met lagere bandbreedte wel mogelijk! Zo was er bij mijn collega met het zelfde probleem wel een 256 SDSL business aansluiting mogelijk.
-
Freek
Re: telefooncentrales kpn niet gehel geschikt voor adsl
99% van Nederland kan via KPN ADSL aanvragen. De overige 1% is gewoon niet rendabel en dit zijn vaak de plattelandsgebieden.
Overigens is andersom ook mogelijk. In Leusden en Maartensdijk (provincie Utrecht) is internetten via de kabel niet mogelijk. Ook Casema is een groot bedrijf, maar investeren? Niet dus.
Overigens is andersom ook mogelijk. In Leusden en Maartensdijk (provincie Utrecht) is internetten via de kabel niet mogelijk. Ook Casema is een groot bedrijf, maar investeren? Niet dus.