Hallo, sinds 31-03-2014 wordt wekelijks 4,13 euro via mijn abonnement bij T-mobile afgeboekt, net even met T-mobile gebeld, zij zeggen dat ze er niets aan kunnen doen, ik vind dat T-Mobile verantwoordelij is en heb geeist dat zij het bedrag terug storten, maar om een lang verhaal kort te maken, wie weet bij wie ik moet zijn om dit geld ter te krijgen, het totale bedrag loopt al in de tientallen euro's.
Groeten,
Henk Kramer
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoondienst FTMSC
Re: telefoondienst FTMSC
Dit soort diensten worden door gebruikers zelf aktief gemaakt.
Kan via een app zijn of geklikt hebben op dingen als "je hebt een prijs gewonnen"hoeveel is 2 +2? En wil een i-Phone"
Eerst jezelf afmelden via de link die vogels al gaf.
Dan dit formulier invullen :
http://www.t-mobile.nl/Consumer/media/p ... ensten.pdf
Kan via een app zijn of geklikt hebben op dingen als "je hebt een prijs gewonnen"hoeveel is 2 +2? En wil een i-Phone"
Eerst jezelf afmelden via de link die vogels al gaf.
Dan dit formulier invullen :
http://www.t-mobile.nl/Consumer/media/p ... ensten.pdf
via payinfo.nl gaat het veel sneller. Dit is een dienst die door alle providers wordt ondersteund.
@dhc , had al aangegeven om de link van vogels te volgen.
Formulier is om een onderzoek te starten.
Daar vroeg de TS immers ook om.
Groetjes
Formulier is om een onderzoek te starten.
Daar vroeg de TS immers ook om.
Groetjes
-
Andrea Ording
Sinds 8 juni 2014 wordt er door T-Mobile DAGELIJKS een bedrag van € 4,13 voor mobiele internet diensten van FTMSC (met als omschrijving mobiele betaling) in rekening gebracht zonder mijn medeweten en/of akkoord. Heb T-Mobile reeds om uitleg en blokkade gevraagd.
Na deze melding ben ik op het internet gaan zoeken naar FTMSC en vond reeds vele klachten van andere mensen met dit zelfde probleem en helaas moet ik constateren dat dit allemaal/voornamelijk T-Mobile abonnees zijn. Reden genoeg om hier ook hier een melding van te maken.
Andrea Ording
Na deze melding ben ik op het internet gaan zoeken naar FTMSC en vond reeds vele klachten van andere mensen met dit zelfde probleem en helaas moet ik constateren dat dit allemaal/voornamelijk T-Mobile abonnees zijn. Reden genoeg om hier ook hier een melding van te maken.
Andrea Ording