LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELFORT... KLASSE
Re: TELFORT... KLASSE
Dat mensen uit een bepaald postcodegebied niet worden toegelaten bij Telfort is iid waar, Telfort is niet het enige bedrijf die dit doet. A fijn, dit is echter een voorzorgsmaatregel om ervoor te zorgen dat er geen eventuele betalingsproblemen ontstaan, tevens wordt er ook gekeken naar de indivuduele klant zelf die het contract afsluit. Is het risico laag dat er betalingsproblemen ontstaan dan wordt het contract gewoon afgesloten.
Even voor de duidelijkheid!
Even voor de duidelijkheid!
Re: TELFORT... KLASSE
Ik ben Telfort klant en ik heb niks te klagen...
Alleen 1 min puntje:
Verleng je Samenbellen 500 contract niet!
lees hier waarom:
http://www.trosradar.nl/?url=forum/view ... hp?t=18855
(ja tarief schrijf je met een f)
Alleen 1 min puntje:
Verleng je Samenbellen 500 contract niet!
lees hier waarom:
http://www.trosradar.nl/?url=forum/view ... hp?t=18855
(ja tarief schrijf je met een f)
Re: TELFORT... KLASSE
Hoe zo telfort is the best NOOIT NIET regel eerst maar eens dat je, je afspraken na komt. garantie geven op een telefoon en dan gewoon zeggen dat het water schade heeft opgelopen of dat er mee gegooit is . lekker is dat en het mooie er van is dat ik niet kan aantonen dat het met het vervoer is gebeurt. ( daar ben je namelijk wel voor verzekerd) daar zijn ze wel acher bij telfort zo lust ik er ook wel een paar.telfort is een goed bedrijf als je onder aan de lijst begint te lezen, ja dan heb je gelijk. TELFORT jak wat een kak bedrijf!!!!!!
Het uit gebreide verhaal staat onder DEBITEL (foutje)
Het uit gebreide verhaal staat onder DEBITEL (foutje)
Re: TELFORT... KLASSE
Zeg miedema even dimmen ja met die grote muil van je. Vodafone is de beste.
Re: TELFORT... KLASSE
Ik heb jaren lang voor een onafhankelijk bedrijf gewerkt dat abonnementen verkoopt (denk aan T4T, phonehouse, belcombany of iets dergeiljks).
Uit dagelijkse ervaringen met Telfort kan ik met gemak concluderen dat Telfort MET STIP de slechtste provider is op het gebied van service. Ook voor verkooppunten vaak een grote bron van ergernis.
Telfort is een bedrijf dat verschillende zaakjes niet op orde heeft. Op sneaky wijze tarieven voor buitenland zeer drastisch verhogen zonder je klanten op de hoogte te stellen.
Echte problemen worden niet of heel laat opgelost... communicatie tussen Telfort en klant zijn minimaal, medewerkers spreken elkaar tegen, beleid en regels zijn hard en stug. Een bedrijf met veel hierarchie waar niet mee te praten valt.
Plus puntje: 't is wel duidelijk de goedkoopste met beltarieven binnenland, maar ja... ik betaal graag 15% meer zodat ik gebruik kan maken van goede service en goede dekking van Vodafone of zo. Daarnaast is KPN met de Hi bundels ook zeer voordelig geworden. Genoeg alternatieven, maar Telfort... NOOIT MEER !!!
Uit dagelijkse ervaringen met Telfort kan ik met gemak concluderen dat Telfort MET STIP de slechtste provider is op het gebied van service. Ook voor verkooppunten vaak een grote bron van ergernis.
Telfort is een bedrijf dat verschillende zaakjes niet op orde heeft. Op sneaky wijze tarieven voor buitenland zeer drastisch verhogen zonder je klanten op de hoogte te stellen.
Echte problemen worden niet of heel laat opgelost... communicatie tussen Telfort en klant zijn minimaal, medewerkers spreken elkaar tegen, beleid en regels zijn hard en stug. Een bedrijf met veel hierarchie waar niet mee te praten valt.
Plus puntje: 't is wel duidelijk de goedkoopste met beltarieven binnenland, maar ja... ik betaal graag 15% meer zodat ik gebruik kan maken van goede service en goede dekking van Vodafone of zo. Daarnaast is KPN met de Hi bundels ook zeer voordelig geworden. Genoeg alternatieven, maar Telfort... NOOIT MEER !!!
Re: TELFORT... KLASSE
Ik wil hier ook wel even getuigen dat ik héél tevreden ben over TELFORT. Een jaar geleden ben ik weggelopen bij t-mobile omdat die niet in staat bleken correct te factureren.
Sinds dat moment is mijn post 'telefonie' enorm gedaald.
Het enige minpuntje vind ik de menustructuur van de helpdesk, maar ondanks dat ik steeds dingen wilde weten waar in die menustructuur geen rekening werd gehouden, kreeg ik toch altijd vriendelijke mensen aan de telefoon die mij uitstekend hebben geholpen.
En als ik dit forum lees, gaan bijna alle klachten over 'randverschijnselen' zoals toestelreparatie en dergelijke. Niet over gewoon bellen en bereikbaarheid.
Sinds dat moment is mijn post 'telefonie' enorm gedaald.
Het enige minpuntje vind ik de menustructuur van de helpdesk, maar ondanks dat ik steeds dingen wilde weten waar in die menustructuur geen rekening werd gehouden, kreeg ik toch altijd vriendelijke mensen aan de telefoon die mij uitstekend hebben geholpen.
En als ik dit forum lees, gaan bijna alle klachten over 'randverschijnselen' zoals toestelreparatie en dergelijke. Niet over gewoon bellen en bereikbaarheid.
Re: TELFORT... KLASSE
Na onze vakantie in Duitsland viel bij ons een rekening van Telfort op de deurmat. Na openen van deze rekening bleken hier 103 sms in het buitenland op te staan. Nu hebben wij helemaal niet ge sms'st in het buitenland dus ik aan de bel getrokken bij Telfort via de klantenservice om te vragen waar deze sms'jes vandaan kwamen. Ik zou een uitdraai krijgen van de nummers van die sms'jes. na een week viel kwam er een brief dat er geen fout in het toestel en dat de kosten gemaakt waren met de telefoon er zat een uitdraai bij met maar een nummer er op nml die van de berichten centrale maar dan 103 keer met gemiddelde tussenpozen van 10 seconden op 28 augustus in 1 uur tijd. Ik weer aan de telefoon en een brief gestuurd en gemaild , nu kreeg ik een onpersoonlijke voicemail binnen van Telfort dat het voicemail notificatie's waren en dat ik dat kan uitzetten via het service nummer.
Ik weer aan de telefoon want het blijkt dat ik maar 2 voicemails heb ontvangen in de betreffende maand dus lijkt het mij een beetje onzinvol van Telfort om hier 103 keer een sms over te sturen. Na vier keer bellen met steeds andere mensen enkele gooide gewoon de hoorn er op (lekker klant vriendelijk) nadat zij gewoon het belscript en teksten uit de computer hadden voorgelezen. Nu twee weken verder heb ik eindelijk iemand van de billing administratie aan de lijn gehad die het wederom gaat uitzoeken en mij gaat terug bellen over 7 dagen ik ben benieuwd.
(overigens heb ik de automatische machtiging al terug laten storten, ik ga zeer zeker niet betalen voor iets dat ik niet heb gebruikt of gedaan)
Zij zorgt er ook voor dat ik geen aanmaning krijg.
Ze werken er wel hoop ik mensen met gezond verstand bij Telfort die door hebben dat het godsonmolijk is om binnen een uur 103 sms'jes te versturen met een gemiddelde tussentijd korter dan 10 seconden tussen de sms's, en ook als het voicemail notificatie's zijn dan is het knap als je maar twee voicemails gehad hebt in die maand dat je daar 103 melding van doorgestuurd krijgt, waar ten eerste niet op de website van telfort staat dat je hier voor moet betalen in het buitenland, en ook niet hoe je het moet uitzetten.
In afwachting van de oplossing van mijn klacht hou ik u op de hoogte.
Mischien ben ik wel een van die 25 harde gevallen die het zeker zelf gedaan heeft zoals de medewerker van Telfort schrijft, mischien moeten zij ook die ene serieus nemen. De Voice mail die ik onpersoonlijk zonder iets te kunnen verduidelijken binnen kreeg kwam van C.R. ( ik zal uit mijn beleefdheid de naam niet noemen) wat schiet je hier mee op, Consumer relations houdt voor mij in twee richting verkeer een klant heeft een klacht laat hem deze dan ook verduidelijken en stuur niet zielig een berichtje waar je niet op kan reageren, ook kun je niet zeggen dat ik het niet probeer op te lossen binnen het bedrijf zelf, ik heb al 4 uur aan de telefoon gehangen, en 3 mails en 1 brief gestuurd.
Zo geweldig zijn ze nauw ook weer niet, ik kreeg weliswaar een soort paspoort bij mijn voorlaatse rekening met vakantie tips van telfort.
Waarom stond hier niets in over kosten van voicemail notificatie in het buitenland en hoe je dit kan afzetten( het staat overigens ook niet op de website), kortom ik roep een ieder die dit ook meemaakt na vakantie te klagen want hier wordt je ongevraagd opgelicht en moet je kosten betalen die je niet zelf in de hand hebt.
In mijn geval 45 euro (das wel ff 100 piek), stel dat je dit bij 100.000 klanten doet is het wel 10 miljoen tel uit je winst.
In afwachting van de oplossing van mijn klacht hou ik u op de hoogte.
Ik weer aan de telefoon want het blijkt dat ik maar 2 voicemails heb ontvangen in de betreffende maand dus lijkt het mij een beetje onzinvol van Telfort om hier 103 keer een sms over te sturen. Na vier keer bellen met steeds andere mensen enkele gooide gewoon de hoorn er op (lekker klant vriendelijk) nadat zij gewoon het belscript en teksten uit de computer hadden voorgelezen. Nu twee weken verder heb ik eindelijk iemand van de billing administratie aan de lijn gehad die het wederom gaat uitzoeken en mij gaat terug bellen over 7 dagen ik ben benieuwd.
(overigens heb ik de automatische machtiging al terug laten storten, ik ga zeer zeker niet betalen voor iets dat ik niet heb gebruikt of gedaan)
Zij zorgt er ook voor dat ik geen aanmaning krijg.
Ze werken er wel hoop ik mensen met gezond verstand bij Telfort die door hebben dat het godsonmolijk is om binnen een uur 103 sms'jes te versturen met een gemiddelde tussentijd korter dan 10 seconden tussen de sms's, en ook als het voicemail notificatie's zijn dan is het knap als je maar twee voicemails gehad hebt in die maand dat je daar 103 melding van doorgestuurd krijgt, waar ten eerste niet op de website van telfort staat dat je hier voor moet betalen in het buitenland, en ook niet hoe je het moet uitzetten.
In afwachting van de oplossing van mijn klacht hou ik u op de hoogte.
Mischien ben ik wel een van die 25 harde gevallen die het zeker zelf gedaan heeft zoals de medewerker van Telfort schrijft, mischien moeten zij ook die ene serieus nemen. De Voice mail die ik onpersoonlijk zonder iets te kunnen verduidelijken binnen kreeg kwam van C.R. ( ik zal uit mijn beleefdheid de naam niet noemen) wat schiet je hier mee op, Consumer relations houdt voor mij in twee richting verkeer een klant heeft een klacht laat hem deze dan ook verduidelijken en stuur niet zielig een berichtje waar je niet op kan reageren, ook kun je niet zeggen dat ik het niet probeer op te lossen binnen het bedrijf zelf, ik heb al 4 uur aan de telefoon gehangen, en 3 mails en 1 brief gestuurd.
Zo geweldig zijn ze nauw ook weer niet, ik kreeg weliswaar een soort paspoort bij mijn voorlaatse rekening met vakantie tips van telfort.
Waarom stond hier niets in over kosten van voicemail notificatie in het buitenland en hoe je dit kan afzetten( het staat overigens ook niet op de website), kortom ik roep een ieder die dit ook meemaakt na vakantie te klagen want hier wordt je ongevraagd opgelicht en moet je kosten betalen die je niet zelf in de hand hebt.
In mijn geval 45 euro (das wel ff 100 piek), stel dat je dit bij 100.000 klanten doet is het wel 10 miljoen tel uit je winst.
In afwachting van de oplossing van mijn klacht hou ik u op de hoogte.
Re: TELFORT... KLASSE
Ik denk niet dat dit 100.000 mklanten is overkomen! Dat lijkt mij stug en dat zult u ook begrijpen! Anders zou het nu op RADAR stikken van deze soort klachten. Blijk baar bent u een van de weinige!
Ik heb een tip voor je: ipv uren aan de lijn te hangen, zeg je direct dat je een notaklacht op wil laten maken en vertel je de rede (onterecht veel sms-jes in bitenland) ... je moet ook niet boos doen aan de telefoon of gefrustreerd raken, daar schiet je niet veel mee op, aangezien die mensen bij de klantendienst snel geneigd zijn op te hangen!
Lukt dat niet stur ze een aangetekende brief met daarin alles nogmaals netjes geschreven en vraag Telfort om een oplossing! Luisteren ze niet: Dreig dan in je brief met de Stichting Ombudsman of Radar.
Ik wens je veel succes!
Ik heb een tip voor je: ipv uren aan de lijn te hangen, zeg je direct dat je een notaklacht op wil laten maken en vertel je de rede (onterecht veel sms-jes in bitenland) ... je moet ook niet boos doen aan de telefoon of gefrustreerd raken, daar schiet je niet veel mee op, aangezien die mensen bij de klantendienst snel geneigd zijn op te hangen!
Lukt dat niet stur ze een aangetekende brief met daarin alles nogmaals netjes geschreven en vraag Telfort om een oplossing! Luisteren ze niet: Dreig dan in je brief met de Stichting Ombudsman of Radar.
Ik wens je veel succes!
Re: TELFORT... KLASSE
Ik heb voor meerdere telcom bedrijven gewertk, Telfort maakt op mij de beste indruk.
Uit ervaring kan ik zeggen dat alle maatschappijen dezelfde problemen hebben, of dit nu aan een klant of provider ligt.
Groeten uit een van de winkels van Telfort
Uit ervaring kan ik zeggen dat alle maatschappijen dezelfde problemen hebben, of dit nu aan een klant of provider ligt.
Groeten uit een van de winkels van Telfort
Re: TELFORT... KLASSE
@ gewoon,
Zo Telfortmedewerker! Jij hebt een goed woordje gedaan over Telfort!
Zo super zijn ze niet. Ik ben gewoon tevreden bij ze, meer niet! Telfort is niet zo geweldig, maargoed ieder zijn eigen mening.
Groet
Zo Telfortmedewerker! Jij hebt een goed woordje gedaan over Telfort!
Zo super zijn ze niet. Ik ben gewoon tevreden bij ze, meer niet! Telfort is niet zo geweldig, maargoed ieder zijn eigen mening.
Groet
Re: TELFORT... KLASSE
Voor de beste service van telfort moet je naar een van de winkels gaan. en niet naar de klantenservice bellen want dit is gewoon een ... service. Voor de rest heb ik geen problemen.
Re: TELFORT... KLASSE
@ gewoon,
Waarom ik een andere mening heb? Dat heeft toch iedereen, anders bestond er maar 1 politieke partij waar men het mee eens zou zijn.
Ik vind Telfort een normale operator, ze zijn niet heel goed qua bereik, klantenserice is ok en tarieven zijn ook goed voor de kwaliteit die je ervoor terugkrijgt. Verder is Telfort niet SUPER of hartstikke goed!
Waarom ik een andere mening heb? Dat heeft toch iedereen, anders bestond er maar 1 politieke partij waar men het mee eens zou zijn.
Ik vind Telfort een normale operator, ze zijn niet heel goed qua bereik, klantenserice is ok en tarieven zijn ook goed voor de kwaliteit die je ervoor terugkrijgt. Verder is Telfort niet SUPER of hartstikke goed!