LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort laat belminuten op sim only meteen vervallen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
toon54
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 okt 2008 13:51

Telfort laat belminuten op sim only meteen vervallen

Ongelezen bericht door toon54 »

na een tweejarig abonnement op telfort mobiel met een sim only kon ik de belminuten 1 maand meenemen. Ze hebben een verlengingsvoorstel gedaan en dat heb ik geaccepteerd. Dit was gelijk aan het vorige. Ik kom er nu achter dat de belminuten niuet meer voor 1 maand mogen worden meegenomen maar dat ze meteen vervallen. In principe stelen ze deze van de gebruiker. Als je een abonnement met toestel hebt dan kan je de minuten wel voor 1 maand meenemen. Zo kan ik ook de goedkoopste zijn

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Telfort laat belminuten op sim only meteen vervallen

Ongelezen bericht door JtC »

Ik denk dat het verhaal moet zijn: "Ik heb de voorwaarden van Sim Only verzuimd te lezen en kom daar nu pas achter".

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: Telfort laat belminuten op sim only meteen vervallen

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Volgende keer eerste even kijken op http://www.belkostenwijzer.nl om te vergelijken wat voor jou het beste zou zijn.

Dit omdat de telecom wereld voordurend in beweging is zullen de voorwaarden van tijd tot tijd veranderen en zou ik er nooit vanuit gaan dat alles hetzelfde blijft.

MVG,

Henk

Teunbosseman
Berichten: 4378
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Telfort laat belminuten op sim only meteen vervallen

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

JtC schreef:Ik denk dat het verhaal moet zijn: "Ik heb de voorwaarden van Sim Only verzuimd te lezen en kom daar nu pas achter".
Ik denk dat JtC het verhaal van TS niet goed heeft gelezen, zie onderstaand citaat van TS. Voorwaarden zijn gewijzigd wat dan niet gelijk is aan het vorige.
Ze hebben een verlengingsvoorstel gedaan en dat heb ik geaccepteerd. Dit was gelijk aan het vorige.

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: Telfort laat belminuten op sim only meteen vervallen

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Het voorstel was dan toch niet gelijk gezien de voorwaarden?

Teunbosseman
Berichten: 4378
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Telfort laat belminuten op sim only meteen vervallen

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

HTCHenk007 schreef:Het voorstel was dan toch niet gelijk gezien de voorwaarden?
Ind en dat zou wel moeten zijn volgens TS.

Sonar76
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2011 12:59

Re: Telfort laat belminuten op sim only meteen vervallen

Ongelezen bericht door Sonar76 »

Mij is precies hetzelfe overkomen bij een verlenging afgelopen december/ januari.

Telfort heeft op essentiele punten de voorwaarden van het abonnement veranderd. Deze voorwaarden waren nog niet gepubliceerd op het moment van aanvragen (dec 2010). In de aanbieding stonden deze ook niet beschreven.

Pas in de bijlagen van de orderbevestiging staan de voorwaarden. Ik vind het dan ook veel te kort door de bocht om te stellen dat je "dan maar de voorwaarden" beter had moeten lezen.

Bij een contractsverlenging (de naam zegt het eigenlijk al), is de situatie wel anders en heeft de provider bij veranderingen wel degelijk een informatieplicht over de gewijzigde voorwaarden (is mijn mening)!

Iemand nog ideeen van dit abonnement af te komen?

MrV1976
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 nov 2010 14:18

Re: Telfort laat belminuten op sim only meteen vervallen

Ongelezen bericht door MrV1976 »

Wijziging is per 1 januari naar mijn weten, dus als u in december een contract heeft getekend, ook al gaat de wijziging in januari in gelden de oude voorwaarden en dient u deze mee te kunnen nemen.

Teunbosseman
Berichten: 4378
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Telfort laat belminuten op sim only meteen vervallen

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Zal vast na 4 maanden wel opgelost zijn.

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: Telfort laat belminuten op sim only meteen vervallen

Ongelezen bericht door duiner »

toon54 schreef:na een tweejarig abonnement op telfort mobiel met een sim only kon ik de belminuten 1 maand meenemen. Ze hebben een verlengingsvoorstel gedaan en dat heb ik geaccepteerd. Dit was gelijk aan het vorige. Ik kom er nu achter dat de belminuten niuet meer voor 1 maand mogen worden meegenomen maar dat ze meteen vervallen. In principe stelen ze deze van de gebruiker. Als je een abonnement met toestel hebt dan kan je de minuten wel voor 1 maand meenemen. Zo kan ik ook de goedkoopste zijn

mijn abonnement is maar . 6,50. p/m , met 150 belminuten en 100 sms-jes !!

maar er staat wel tegenover dat ik ze ook niet kan opsparen

voor dat weinig geld, ( tegenwoordig ) heb ik dat wel over , ik haal die 100 niet eens !!!!
.

sim-lock-vrij is altijd nog goedkoper , ik bel nog steeds met mijn oude mobiel !
.

Teunbosseman
Berichten: 4378
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Telfort laat belminuten op sim only meteen vervallen

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

duiner schreef:sim-lock-vrij is altijd nog goedkoper , ik bel nog steeds met mijn oude mobiel !.
sim-lock vrij staat geheel los van een abo, wil alleen zeggen dat je gsm niet gelocked is tbv een specifiek netwerk.

Gesloten