LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort misleid vaste klanten met verlenging

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bbas
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 okt 2009 17:08

Re: Telfort misleid vaste klanten met verlenging

Ongelezen bericht door bbas »

Update: Ik heb contact gehad met Telfort en hebben excuus gekregen voor het lange wachten en uitleg gegeven. Ik vind het keurig hoe de webcare van Telfort met klachten hier omgaat. Mijn complimenten aan de Daphne van Telfort webcare

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Telfort misleid vaste klanten met verlenging

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Ik heb inmiddels contact gehad met de provider waar ik mee bezig was.
We hebben een zeer goed telefonisch contact gehad en alles is nu opgelost.

Mijn complimenten.

SuperJERK
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2010 15:52

Re: Telfort misleid vaste klanten met verlenging

Ongelezen bericht door SuperJERK »

Het is al een tijdje geleden dat er op dit draadje gereageerd is, echter kom ik erachter dat bestaande klanten nog steeds de duurdere prijs betalen voor een toestel bij Telfort. Ik ben daarom ook benieuwd waarom dit zo is.

Als ik mijn abbo verleng betaald ik 30 euro extra voor het toestel dan dat ik mij als nieuwe klant aanmeld!

Ik vind het jammer dat de laatste twee reacties (van 2009) alleen complimenten geven aan Telfort zonder dat de daadwerkelijke oplossing vermeld wordt.

Edit:
http://forum.telfort.nl/topic6317.html
Ook hier hetzelfde voorval. Zelfde klacht, helaas geen oplossing op het forum zelf?

bbas
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 okt 2009 17:08

Re: Telfort misleid vaste klanten met verlenging

Ongelezen bericht door bbas »

Ik moet ook weer verlengen ... stel ik ben geen klant van Telfort en wil de Nokia N97 mini dan is het toestel gratis bij 25 maand 300 minuten en 100 sms en betaal ik per maand 24.90 euro. Als ik wil verlegen met 300 minuten en 100 sms kost het toestel me 9 euro en betaal ik per maand 24.90 euro.

Kortom .... je wordt dus nog steeds misleid als vaste klant. Telfort zou van de vorige keer toch geleerd moeten hebben ? Je kunt dus beter nieuw abb nemen dan verlegen.

Gesloten