LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telfort mobiel
telfort mobiel
abonnement ging in op 11 feb 2009. telfort 200 dwz 200 belminuten en 100 sms's. Na zeker 6 keerbellen met de Telfort helpdesk en vele beloftevolle uitspraken werkt het sms's nog steeds niet. Wel kreeg ook ik het advies eens een klachtenbrief te schrijven. De boeven!
Re: telfort mobiel
misschien even kijken of de instellingen goed staan, dat is +31626000230
en de bericht moet op tekst staan.
is dit het geval zou je even een dat nummer verwijderen en een willekeurig nr invoeren.
dat opslaan en na het opslaan weer terug zetten op +31626000230
werkt het dan nog niet dan even kijken of hij wel vanuit een andere telefoon kan worden verstuurd zo ja dan verlaat de sms dus niet het toestel waar die in zat en zal er toch iets aan de instellingen liggen.
soms kan het ook zo zijn dat als je vanuit een pre-pay telfort komt en naar abonnement (postpay) gaat dat je account nog niet helemaal goed staat.
dan zou je misschien naar het dichtsbijzijnde winkel center gaan om daar te zorgen dat zij met de technische dienst contact opnemen je weer goed op het netwerk te zetten
m.v.g
en de bericht moet op tekst staan.
is dit het geval zou je even een dat nummer verwijderen en een willekeurig nr invoeren.
dat opslaan en na het opslaan weer terug zetten op +31626000230
werkt het dan nog niet dan even kijken of hij wel vanuit een andere telefoon kan worden verstuurd zo ja dan verlaat de sms dus niet het toestel waar die in zat en zal er toch iets aan de instellingen liggen.
soms kan het ook zo zijn dat als je vanuit een pre-pay telfort komt en naar abonnement (postpay) gaat dat je account nog niet helemaal goed staat.
dan zou je misschien naar het dichtsbijzijnde winkel center gaan om daar te zorgen dat zij met de technische dienst contact opnemen je weer goed op het netwerk te zetten
m.v.g
Re: telfort mobiel
Het probleem ligt idd bij het overzetten van het prepaid abbonement in een sim only abbonement.
Bij de sim only zat een nieuw nummer en na een tijdje dat nieuwe nummer te hebben gebruikt toch nummerbehoudt aangevraagd. Op het oude nummer zat nog prepaid tegoed.
Na het overzetten ging bellen wel gewoon via het sim only abbonement maar smsen ging blijkbaar nog via het prepaid. Sinds dit op is komt elke keer bij het verzenden van een sms de melding dat het prepaid tegoed opgewaardeerd moet worden. De kosten van de smsbundel worden ondertussen wel gewoon in rekening gebracht.
Bij de helpdesk zeiden ze ook dat het probleem hier zat en dat het zou worden opgelost.
Het nummer van de sms centrale klopt verder gewoon.
toch bedankt voor de reaktie.
Bij de sim only zat een nieuw nummer en na een tijdje dat nieuwe nummer te hebben gebruikt toch nummerbehoudt aangevraagd. Op het oude nummer zat nog prepaid tegoed.
Na het overzetten ging bellen wel gewoon via het sim only abbonement maar smsen ging blijkbaar nog via het prepaid. Sinds dit op is komt elke keer bij het verzenden van een sms de melding dat het prepaid tegoed opgewaardeerd moet worden. De kosten van de smsbundel worden ondertussen wel gewoon in rekening gebracht.
Bij de helpdesk zeiden ze ook dat het probleem hier zat en dat het zou worden opgelost.
Het nummer van de sms centrale klopt verder gewoon.
toch bedankt voor de reaktie.