LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telfort service lijn 1200

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tonino

telfort service lijn 1200

Ongelezen bericht door tonino »

Als je de 1200 hulplijn belt van telfort om een probleem voor te leggen,dan krijg je een bandje dat dit gesprek je 20 eurocent per minuut kost,PLUS de kosten van het gebruik van U mobiele telefoon.

Dit is natuurlijk belachelijk,want je moet met je mobiele telefoon belllen,maar ze hebben ook nog een alternatief voor een 06 nummer.

Persoonlijk vind ik dit geen goede service,want je zit ook nog zeker 5 tot 6 minuten in de wacht.Of te wel de kosten kunnen behoorlijk oplopen.

noelle

Re: telfort service lijn 1200

Ongelezen bericht door noelle »

ook ik heb dit ondervonden met tellefort,
ook dat ze van alles beloven maar niets waar maken onder andere over de je bereik met telfort,

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Tonino!

Je begrijpt natuurlijk dat je als Pre-pay beller kosten moet gaan maken voor het bellen naar een klantenservice. Het is ronduit een slechte zaak als Telfort hier jou nix voor zou laten betalen! Het is geen kostendekkende beslissing als dit zou gedaan worden. Pre-pay bellers betalen immers geen vaste bedragen, zoals bij abonnementen. Abonnementhouders betalen een bedrag per maand en daarin zit o.a. de kosten voor klantenservice in verrekend!. En van pre-pay klanten krijgt Telfort dus niet veel op brengsten. Al helemaal niet als ze nog eens een klantenservice gratis moeten laten maken!

Het lijkt mij zeer logisch dat Telfort hier een bedrag van € 0,20 rekent voor de klantenservice plus de normale kosten voor een telefoongesprek (jou tarief). Je kan ook vanaf een vaste telefoon bellen, dan betaal je dus alleen de kosten van € 0,20 per min.

Lijkt mij heel logisch dat jou klacht niet deugt! Alle providers brengen namelijk kosten in rekening voor hun klantenservice voor pre-pay beller

Gast

Als je op www.telfort.nl even had gezocht naar 'telefoonnummer klantenservice" link dan had je gevonden dat je ook 06-26001200 kan bellen vanaf elke vaste of mobiele telefoon in Nederland, je betaalt dan gewoon het tarief voor bellen naar een gsm.

Oftewel: eerst zoeken voordat je gaat zeuren!

En inderdaad prepaid bellers moeten betalen om te bellen naar de klantenservice, maar dat is volkomen eerlijk, want ze betalen geen abonnementskosten.

Gast

als je belt doen ze nog niets of het probleem moet eerst besproken worden dus je kan meteen weer nieuwe kaart kopen

Rotterdammer

Ongelezen bericht door Rotterdammer »

Telfort is wel leuk met hun klantenservice. Als je een vraag hebt, die je niet op de site kan vinden, en de keuzemenu's geen uitkomst bieden, ben je tijden lang aan het bellen, tot je eindelijk een persoon aan de lijn krijgt. Dat kan dus lekker oplopen.
Probleem wordt dan wel opgelost (voicemail werkte niet)
Mijn klacht is, dat het handige opwaarderen met het menu in de telefoon wordt afgeschaft door Telfort, en je eerst een nummer moet bellen om een code te krijgen, die op de giro afschrijving komt te staan, maar die laat op zich wachten. Die moet je dan weer veranderen in een eigen code, en dan kun je weer opwaarderen.
Dan krijg je wel wat gratis beltegoed, maar dat ben je al lang kwijt aan al dat heen en weer gebel.
Je hebt tegenwoordig een universitaire opleiding nodig om mobil te kunnen bellen.
:x

Gast

Jahoor meneer de Rotterdammer!

Ga maar naar de universiteit daar hebben ze een faculteit Mobielogie! Waar je o.a. leert mobiel op te waarderen.

kosten van de opleiding: € 1450,- per jaar. :lol:

Dan maar die paar minuten extra, je verdiepen in de zaak van hoe je moet opwaarderen en een paar euro uitgeven aan de klantenservice om ff te vragen hoe het precies zit met het opwaarderen!

ZEURKOUS!

witsj

Ongelezen bericht door witsj »

:evil: Hallo,
Ik heb een 2jarig contract met Telfort,daar ik in dit dorp haast of geen bereik heb,heb ik in september opgezegd.
Kreeg een brief waarin stond dat het volgend jaar september beëindigt zou zijn.
In september ben ik over gegaan naar Debitel,dit bereik is een stuk beter.
Nu krijg ik van Telfort natuurlijk ook nog die rekeningen voor iets waar ik dus geen gebruik van maak.
Maar tot mijn verbazing staat er ook op dat ik gebeld heb,terwijl die sim-kaart van Telfort niet in mn telefoon zit.Al ruim 2 maanden niet.
Ik zou op 11 en 12 november gebeld hebben naar een gsm nummer dat ook van mij is.Ik ga toch zeker niet naar mezelf bellen en zeker niet op mijn verjaardag met visite in huis.
Hier onder wat er gemaild is :

Onlangs heeft u een mail gestuurd aan onze klantenservice.
Hieronder vindt u onze reactie.

Onderwerp
---------------------------------------------------------------
rekening niet correct

Samenvatting Vraag
---------------------------------------------------------------
Reactie (Merlijn) - 29/11/2004 09:03 PM
Beste mevrouw Mijnten,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Volgens onze gegeven heeft u op 11 november 2004 om 15:59 uur en op 12 november 2004 om 20:53 gebeld naar nummer 06236094888 en deze kosten zijn op uw factuur in rekening gebracht. Wij vinden het vervelend voor u dat u last heeft van slechte dekking. Volgens onze gegevens heeft u in uw postcode gebied goede dekking op straatniveau en in de auto. U heeft een contract voor een 2 jarig abonnement getekend en daardoor tot 20 september 2005 uw abonnementskosten moeten betalen. Wij kunnen u ook de mogelijkheid bieden om uw contract af te kopen. U kunt hiervoor een schriftelijk verzoek in dienen op het onderstaande adres bij de afdeling contract beheer.

Telfort B.V.
t.a.v. afdeling contract beheer
Antwoordnummer 574
1100VD AMSTERDAM

Telfort vertrouwt erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen en/of suggesties, mail die dan gerust naar Telfort.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice

Er staat dat volgens de postcode de dekking goed is,ja wij vallen onder Leidschendam en daar is het bereik ook goed,maar hier in Stompwijk waar ik woon dus niet en de postcodes zijn het zelfde.
Mijn vraag is kan ik onder dat contract uit,ze leveren immers geen bereik hier,en hoe kan ik aan tonen dat ik niet gebeld heb.
Ik snap er niks van ,(die rekening.)
Ik heb ze ondertussen dit allemaal ook gemaild over de postcodes en mijn verjaardag dat ik dan niet gaat bellen,maar tot op heden geen bericht terug.
MAAR ONDERTUSSEN WORDEN DIE REKENINGEN LEKKER VAN MN GIRO GEHAALD :!: :evil:
gr Debbie

Gast

beste mensen,

telfort heeft een acht winkels waar je ook met vragen terecht kan.

kijk op de site voor adressen http://www.telfort.nl

in rotterdam zite deze winkel in de koopgoot.

kost geen beltegoed!!!

Gesloten