LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vanessa1988
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 aug 2009 22:39

telfort

Ongelezen bericht door vanessa1988 »

ik heb klacht op ver telfort

ik heb paar maanden treug internet mobiel van telfort op gezegt ze zeiden dat ik niet hoeft te betalen nu krijg ik een rekening dat ik wel moet betalen wat moet ik doen

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@vanessa1988

Ik begrijp dat de situatie verwarrend is voor u. In een reactie kunt u uw klantnummer of incidentnummer van een ontvangen e-mail plaatsen. Aan de hand daarvan kan ik op onderzoek voor u uitgaan.

Daphne

vanessa1988
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 aug 2009 22:39

Re: telfort

Ongelezen bericht door vanessa1988 »

mijn klant nummer is >>>>>>>>>

een ik heb binnen 24 uur opgezegt blij telfot
Laatst gewijzigd door vanessa1988 op 28 jun 2010 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@vanessa1988

Hartelijk dank voor uw gegevens. U kunt het betreffende bericht verwijderen. Ik neem uw klacht in behandeling.
Aangezien ik geen e-mail adres of alternatief telefoonnummer van u heb, stuur ik u een brief.

Daphne

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@vanessa1988

Vandaag heb ik uw klacht afgehandeld.
U ontvangt schriftelijk een bevestiging.

Kort samengevat; Het abonnement is binnen 24 uur beëindigd. Echter, dit is met terugwerkende uitgevoerd, waardoor er al een factuur was opgemaakt.
De kosten hiervan zijn volledig gecrediteerd.

Daphne

midas50
Berichten: 299
Lid geworden op: 06 apr 2009 15:00

Re: telfort

Ongelezen bericht door midas50 »

Blijkbaar is er zo weinig communicatie mogelijk tussen telfort en consument dat klachten op een consumentenforum opgelost moeten worden.
Natuurlijk zal er weer iemand beweren dat dit de manier is om tot een oplossing te komen.
Het zij zo.
Klantendienst van telfort handelt hier de klachten af.
Andere werkgevers klagen dat sollicitanten niet op komen draven...
Sms-diensten komen hier vertellen dat het er wel eerlijk aan toegaat..
Iemand van een elektronicazaak komt ons steeds fijntjes inwrijven hoe lastig klanten kunnen zijn.

Radar bedrijvenforum.

vanessa1988
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 aug 2009 22:39

Re: telfort

Ongelezen bericht door vanessa1988 »

die hart ik ook gebelt ik krijg geen duidliijk antwoord van ze daarom heb ik via deze weg gedaan

telecomgebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 aug 2009 14:48

Re: telfort

Ongelezen bericht door telecomgebruiker »

op verzoek van Telfort verwijderd

Gesloten