LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telfort
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 18 aug 2009 22:39
telfort
ik heb klacht op ver telfort
ik heb paar maanden treug internet mobiel van telfort op gezegt ze zeiden dat ik niet hoeft te betalen nu krijg ik een rekening dat ik wel moet betalen wat moet ik doen
ik heb paar maanden treug internet mobiel van telfort op gezegt ze zeiden dat ik niet hoeft te betalen nu krijg ik een rekening dat ik wel moet betalen wat moet ik doen
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: telfort
@vanessa1988
Ik begrijp dat de situatie verwarrend is voor u. In een reactie kunt u uw klantnummer of incidentnummer van een ontvangen e-mail plaatsen. Aan de hand daarvan kan ik op onderzoek voor u uitgaan.
Daphne
Ik begrijp dat de situatie verwarrend is voor u. In een reactie kunt u uw klantnummer of incidentnummer van een ontvangen e-mail plaatsen. Aan de hand daarvan kan ik op onderzoek voor u uitgaan.
Daphne
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 18 aug 2009 22:39
Re: telfort
mijn klant nummer is >>>>>>>>>
een ik heb binnen 24 uur opgezegt blij telfot
een ik heb binnen 24 uur opgezegt blij telfot
Laatst gewijzigd door vanessa1988 op 28 jun 2010 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: telfort
@vanessa1988
Hartelijk dank voor uw gegevens. U kunt het betreffende bericht verwijderen. Ik neem uw klacht in behandeling.
Aangezien ik geen e-mail adres of alternatief telefoonnummer van u heb, stuur ik u een brief.
Daphne
Hartelijk dank voor uw gegevens. U kunt het betreffende bericht verwijderen. Ik neem uw klacht in behandeling.
Aangezien ik geen e-mail adres of alternatief telefoonnummer van u heb, stuur ik u een brief.
Daphne
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: telfort
@vanessa1988
Vandaag heb ik uw klacht afgehandeld.
U ontvangt schriftelijk een bevestiging.
Kort samengevat; Het abonnement is binnen 24 uur beëindigd. Echter, dit is met terugwerkende uitgevoerd, waardoor er al een factuur was opgemaakt.
De kosten hiervan zijn volledig gecrediteerd.
Daphne
Vandaag heb ik uw klacht afgehandeld.
U ontvangt schriftelijk een bevestiging.
Kort samengevat; Het abonnement is binnen 24 uur beëindigd. Echter, dit is met terugwerkende uitgevoerd, waardoor er al een factuur was opgemaakt.
De kosten hiervan zijn volledig gecrediteerd.
Daphne
Re: telfort
Blijkbaar is er zo weinig communicatie mogelijk tussen telfort en consument dat klachten op een consumentenforum opgelost moeten worden.
Natuurlijk zal er weer iemand beweren dat dit de manier is om tot een oplossing te komen.
Het zij zo.
Klantendienst van telfort handelt hier de klachten af.
Andere werkgevers klagen dat sollicitanten niet op komen draven...
Sms-diensten komen hier vertellen dat het er wel eerlijk aan toegaat..
Iemand van een elektronicazaak komt ons steeds fijntjes inwrijven hoe lastig klanten kunnen zijn.
Radar bedrijvenforum.
Natuurlijk zal er weer iemand beweren dat dit de manier is om tot een oplossing te komen.
Het zij zo.
Klantendienst van telfort handelt hier de klachten af.
Andere werkgevers klagen dat sollicitanten niet op komen draven...
Sms-diensten komen hier vertellen dat het er wel eerlijk aan toegaat..
Iemand van een elektronicazaak komt ons steeds fijntjes inwrijven hoe lastig klanten kunnen zijn.
Radar bedrijvenforum.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 18 aug 2009 22:39
Re: telfort
die hart ik ook gebelt ik krijg geen duidliijk antwoord van ze daarom heb ik via deze weg gedaan
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 29 aug 2009 14:48
Re: telfort
op verzoek van Telfort verwijderd