Hallo,
Iemand hier die ervaring heeft met de technische service van Telfort?
Eind mei kreeg ik via contractverlenging een Nokia C6-00.
Dat toestel had vanaf dag 1 een probleem: het bleek onmogelijk om E-mail in te stellen.
Contact opgenomen met de helpdesk. Die zouden de klacht doorsturen naar de technische dienst en deze namen dan contact op.
Hetgeen niet gebeurde. Meerdere keren gebeld, E-mail verstuurd, niks.
Het enige wat de helpdesk me kon adviseren was om via hun site het 'stappenplan' voor E-mail instelling te doorlopen. Maar dat had ik dus al 100 keer gedaan!
Na wat googlen bleek deze Nokia dit probleem wereldwijd te hebben.
Dat zou toch bekend moeten zijn bij Telfort? Is dat de reden dat ze niet reageren? Waarom verkopen ze dat toestel dan?
Ik heb juist mobiel internet genomen vanwege E-mail, aangezien ik voor mijn werk altijd onderweg ben. Nu betaal ik dus voor een dienst die er deels niet is!
Kun je hiermee tot contractontbinding overgaan wegens wanprestatie?
Ik heb alle mailtjes bewaard en alle telefoongesprekken opgenomen.
Groet, Albert.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |