LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort verbetert met de dag
Re: Telfort verbetert met de dag
--------------------------------------------------------------------------------
Afgelopen zaterdag heb ik mijn abonnement verlengd. Ik had nog een oud abonnement uit het 'guldentijdperk'. Ik ben er op achteruitgegaan, omdat het nu met de euro natuurlijk duurder is en wat las ik net....dat ik mijn belminuten niet meer mee mag nemen!! Ik ben sinds 5 jaar klant bij telfort en heb nog nooit problemen gehad, ben zeer tevreden, maar dit vind ik toch wel erg laag. Doordat ik 6 weken op vakantie ben geweest en toen niet gebeld heb, heb ik namelijk nog 166 minuten over, omgerekend zo'n € 18,00. Hier heb ik al voor betaald, dan kunnen ze het toch niet zo maar inhouden! Weet iemand hoe dit zit en hoe ik hier bezwaar tegen kan maken op een of andere manier?
Afgelopen zaterdag heb ik mijn abonnement verlengd. Ik had nog een oud abonnement uit het 'guldentijdperk'. Ik ben er op achteruitgegaan, omdat het nu met de euro natuurlijk duurder is en wat las ik net....dat ik mijn belminuten niet meer mee mag nemen!! Ik ben sinds 5 jaar klant bij telfort en heb nog nooit problemen gehad, ben zeer tevreden, maar dit vind ik toch wel erg laag. Doordat ik 6 weken op vakantie ben geweest en toen niet gebeld heb, heb ik namelijk nog 166 minuten over, omgerekend zo'n € 18,00. Hier heb ik al voor betaald, dan kunnen ze het toch niet zo maar inhouden! Weet iemand hoe dit zit en hoe ik hier bezwaar tegen kan maken op een of andere manier?
Re: Telfort verbetert met de dag
En wat dacht jij van wachttijden van 45 minuten???? alsof dat niets kost! En dan heb je eindelijk iemand aan de lijn.....dan weten ze net zoveel als ik....niets dus. Via de e-mail wordt ook niet gereageerd.
Re: Telfort verbetert met de dag
Dat kan niet per mail wordt altijd gereageerd!!!
En de klantenservice van TELFORT kost je niets!
het is een 0800 nummer! Jeetje man!
En je moet hoogstens 10 min wachten, probeer het eens s'ochtens als de klantenservice net open is of voor vijfen! Dan is er nog minder wachttijd! In ieder geval het is dan rustiger. S'avonds tot 22 uur kan ook maar dan kan je niet profesioneel geholpen worden doordat er niemand meer op kantoor is!
En de klantenservice van TELFORT kost je niets!
het is een 0800 nummer! Jeetje man!
En je moet hoogstens 10 min wachten, probeer het eens s'ochtens als de klantenservice net open is of voor vijfen! Dan is er nog minder wachttijd! In ieder geval het is dan rustiger. S'avonds tot 22 uur kan ook maar dan kan je niet profesioneel geholpen worden doordat er niemand meer op kantoor is!
Re: Telfort verbetert met de dag
Dus Paultje werkt toch bij Trilford, hoe kan hij anders weten dat er altijd op email wordt gereageerd.
Re: Telfort verbetert met de dag
dat stukje over het verlengen is van mij.....en de wachttijden zijn dus echt geen 10 minuten!!!!!!!!!! Zelfs bij the phonehouse, waar mijn nieuwe mobiel gekocht is kwam die verkoper er niet door!!! en euhhh paul....vergeten dat er mensen zijn die 5 dagen per week werken en/of naar school gaan en dus geen tijd hebben om op die tijden te bellen!
Je loopt iedereen af te kraken die klachten heeft over Telfort. Tot afgelopen zaterdag heb ik ook nog nooit klachten gehad en heb mijn abb. nu 4,5 jaar. Maar eens komt er een tijd dat je opeens niet meer 100% tevreden bent!
En over die e-mail......er staat dat je binnen 2 dagen antwoord heb.....verklaar jij dan maar eens waarom er bij mij geen antwoord komt op vragen die ik al 4 keer heb gesteld ofzo!
En dan nog iets, je maakt nu een probleem van iets waar het hele onderwerp niet over gaat. Het gaat niet over de bereikbaarheid van de klantenservice, maar over dat abb!!!!!!!!!
Kraak gewoon niemand af en doe niet zo moeilijk, ieder zijn mening!!!
Je loopt iedereen af te kraken die klachten heeft over Telfort. Tot afgelopen zaterdag heb ik ook nog nooit klachten gehad en heb mijn abb. nu 4,5 jaar. Maar eens komt er een tijd dat je opeens niet meer 100% tevreden bent!
En over die e-mail......er staat dat je binnen 2 dagen antwoord heb.....verklaar jij dan maar eens waarom er bij mij geen antwoord komt op vragen die ik al 4 keer heb gesteld ofzo!
En dan nog iets, je maakt nu een probleem van iets waar het hele onderwerp niet over gaat. Het gaat niet over de bereikbaarheid van de klantenservice, maar over dat abb!!!!!!!!!
Kraak gewoon niemand af en doe niet zo moeilijk, ieder zijn mening!!!
Re: Telfort verbetert met de dag
Als ik dit zo lees, dan wil ik wel bij Telfort of Orange. Zit nu bij T-mobile! Alles wat jullie hierboven zeggen is nog altijd beter dan wat je bij T-mobile kunt verwachten.
Stelletje mazzelaars!
Stelletje mazzelaars!
Re: Telfort verbetert met de dag
Ik kraak niemand af!
Als ik dat zal doen dan zou ik het niet zo doen
Als ik dat zal doen dan zou ik het niet zo doen
Re: Telfort verbetert met de dag
paul, ik zeg ook niet dat telfort slecht is, integendeel, ik wil alleen opmerken dat dit me tegenvalt van hun, dat je die belminuten dus niet mag meenemen, terwijl er niets veranderd aan je abb. Je verlengt t alleen, vandaar. ok?!
En ik raad zeker iedereen aan telfort te gebruiken, want ik heb t nu 4,5 jaar en dit is pas het eerste 'probleem' wat ik tegenkom!
En ik raad zeker iedereen aan telfort te gebruiken, want ik heb t nu 4,5 jaar en dit is pas het eerste 'probleem' wat ik tegenkom!
Re: Telfort verbetert met de dag
Die vervallende belminuten gelden voor zover ik weet ook bij T-Mobile als je je abo verlengt. En bij bijvoorbeeld Vodafone als je je bundel verhoogt of verlaagd (maakt niet uit welke bundel, ALLES wordt gelijk gereset. Dus je SMS bundel verhogen is ook het aantal resterende belminuten weg).
Klachten over de klantenservice heb ik zelf niet. Vorige week 2 maal gebeld, alle twee de keren werd er gelijk opgenomen.
Klachten over de klantenservice heb ik zelf niet. Vorige week 2 maal gebeld, alle twee de keren werd er gelijk opgenomen.
Re: Telfort verbetert met de dag
Ik vind het maar raar, want je hebt er wel al voor betaald
Re: Telfort verbetert met de dag
Bij ORANGE blijft je beltegoed altijd geldig, zowel bij prepaid als abonnement, maand na maand na maand, jaar in jaar uit..........
Re: Telfort verbetert met de dag
Ja loekie dat wete wij nou ook weer...
die reclame wordt iedere dag wel op de tv gegooid!
Jij hoeft geen reclame te maken voor Orange!
die reclame wordt iedere dag wel op de tv gegooid!
Jij hoeft geen reclame te maken voor Orange!
Re: Telfort verbetert met de dag
loekie, bij telfort is het normaal 2 maanden geldig ofzo, maar dit ging over de geldigheid bij het verlengen van een abb. Omdat ik voor de belminuten betaald hebt, vind ik het lullig, want hun zeggen dat je dan maar moet wachte tot de dag dat je moet betalen (bij mij iedere keer de 15e) en dus MOET ik volgens hun op 15 oktober, 15 november enz mijn abb. verlengen, wat ik nergens op vind slaan, maarja kan dr verder ook niets aan doen, dus leg me dr maar bij neer
Re: Telfort verbetert met de dag
Telfort is waardeloos.
Netwerk slecht ( moet bereik zoeken )
Heb ik mijn unlock code aangevraagd. Krijg je steeds te horen dat er wat fout is gegaan u krijgt de unlock code binnen twee weken.
Maar ik wacht al 2,5 maand er op.
telfort mag van mij de grond in zakken
Netwerk slecht ( moet bereik zoeken )
Heb ik mijn unlock code aangevraagd. Krijg je steeds te horen dat er wat fout is gegaan u krijgt de unlock code binnen twee weken.
Maar ik wacht al 2,5 maand er op.
telfort mag van mij de grond in zakken
Re: Telfort verbetert met de dag
Al een week of 7 ben ik bezig om mijn prepaid mobieltje ( O2) , meer dan een jaar in gebruik, simlock vrij te krijgen. Telfort verwijst naar SonyEricsson, die wijst terug naar Telfort, de Imei code die in het mobieltje staat is bij Telfort niet bekend, ze stuurden me 4 combinaties met als gevolg dat ik nu geen toegang meer heb tot het netwerk, ze zeggen steeds dat ze eraan werken en dat als ik over twee weken nog niet gehoord heb nog maar eens moet mailen, en dat gaat nu al weken zo. Inmiddels heb ik wel een SB 500 abonnement bij telfort afgesloten, maar kan nog steeds mij mobieltje hiervoor niet gebruiken.
Dus : PAS OP, als je eenmaal bij Telfort gelokt bent, ben je niet zo maar van je sinLOCK af.
Dus : PAS OP, als je eenmaal bij Telfort gelokt bent, ben je niet zo maar van je sinLOCK af.
Re: Telfort verbetert met de dag
--------------------------------------------------------------------------------
Orange is beter dan Telfort dat staat vast!
Orange is beter dan Telfort dat staat vast!
Re: Telfort verbetert met de dag
Je moet gewoon de klantenservice bellen!
Alles netjes uitleggen en zeggen dat je er zo niet verder mee kunt gaan. En vragen wat zij als oplossing zien. Eis ook wat dingen! Vraag ze of ze zo snel mogelijk je weer kunnen laten bellen, dat je immers dus een abo hebt en dat je wel betaalt!!! Blijf wel vriendelijk! K heb namelijk niet zo'n goede ervaring met deze helpdesk van Telfort! Maar als je vriendelijk blijft en alles duidelijk uitlegt ben je er veel sneller!
Helpt dit allemaal niet, stuur dan een aangetekende brief naar TELFORT! Waarin je ook zegt dat je niet van plan bent om voor je abo te betalen of om je contract voort te zetten, zeg dat je met deze klacht naar het forum bent geweest en dat je ook Radar of KAssa laat inschakelen.
Veel succes !
Alles netjes uitleggen en zeggen dat je er zo niet verder mee kunt gaan. En vragen wat zij als oplossing zien. Eis ook wat dingen! Vraag ze of ze zo snel mogelijk je weer kunnen laten bellen, dat je immers dus een abo hebt en dat je wel betaalt!!! Blijf wel vriendelijk! K heb namelijk niet zo'n goede ervaring met deze helpdesk van Telfort! Maar als je vriendelijk blijft en alles duidelijk uitlegt ben je er veel sneller!
Helpt dit allemaal niet, stuur dan een aangetekende brief naar TELFORT! Waarin je ook zegt dat je niet van plan bent om voor je abo te betalen of om je contract voort te zetten, zeg dat je met deze klacht naar het forum bent geweest en dat je ook Radar of KAssa laat inschakelen.
Veel succes !
Re: Telfort verbetert met de dag
ook ik heb niet al te goede ervaringen met telfort en ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben. al zou dat wel zo moeten zijn natuurlijk
een paar jaar geleden heb ik een telefoon gekregen van de postbank. die is toen veelvuldig in radar geweest omdat ie niet te activeren was. daar had ik gelukkig geen problemen mee.
bij mij begon de ellende toen ik ging samenwonen en samen met mijn vriend besloot om 1 gezamenlijke rekening te nemen bij Rabobank. Mijn postbankrekening heb ik voor bepaalde doeleinden nog even aangehouden maar toen dat niet meer nodig was heb ik hem opgezegd.
en op een kwade dag was mijn beltegoed op. geen probleem dacht ik, dan haal ik wel even een belkaart. (vroeger ging dat automatisch via de girofoon van de postbank maar dat kon nu immers niet meer).
maar als ik het betreffende nummer belde werd ik direct doorverbonden naar de postbank. grumpffff. dus dan maar de simlock verwijderen. geen probleem want meer dan een jaar oud......... toch?? nee dus. het toestel kent de imei code gewoon niet. jammer??? ja nogal want toen moest ik er meer naar een winkel waar ze dat voor mij wilden doen maar dat kost wel 10 euro. tja, moest toch maar gebeuren. ben mijn telefoon een week kwijt geweest omdat ze het niet voor elkaar kregen, schijnt nogal goed (lees te goed) beveiligd te zijn. maar uiteindelijk, na een week, was mijn telefoon sim lock vrij. joepie??? nee!!!! de sim kaart die er in zat was nog steeds gerelateerd aan de postbank dus moest ik ook nog een nieuwe sim kaart kopen. ik had al een belkaart t.w.v. 20 euro van telfort, dus wat doe je dan??? dan koop je een sim kaart van de telfort. stom stom stom stom stom.
de sim kaart kost ook 20 euro en daarvoor kreeg ik 10 euro beltegoed en 60 sms-jes. die beltegoed had ik snel genoeg te pakken maar na drie telefoontjes van gemiddeld tien minuten per keer, 35 cent per minuut heb ik het opgegeven wat betreft de sms-jes. die ben ik inmiddels al lang kwijt aan het belbedrag................
ik heb nog wel ter vergoeding 5 euro extra beltegoed gekregen omdat ze me steeds zolang in de wacht hebben gezet, maar zoals gezegd, nog geen 1 sms-je
ben niet boos, wel heeeeeeeeeeeeeel verdrietig..................
een paar jaar geleden heb ik een telefoon gekregen van de postbank. die is toen veelvuldig in radar geweest omdat ie niet te activeren was. daar had ik gelukkig geen problemen mee.
bij mij begon de ellende toen ik ging samenwonen en samen met mijn vriend besloot om 1 gezamenlijke rekening te nemen bij Rabobank. Mijn postbankrekening heb ik voor bepaalde doeleinden nog even aangehouden maar toen dat niet meer nodig was heb ik hem opgezegd.
en op een kwade dag was mijn beltegoed op. geen probleem dacht ik, dan haal ik wel even een belkaart. (vroeger ging dat automatisch via de girofoon van de postbank maar dat kon nu immers niet meer).
maar als ik het betreffende nummer belde werd ik direct doorverbonden naar de postbank. grumpffff. dus dan maar de simlock verwijderen. geen probleem want meer dan een jaar oud......... toch?? nee dus. het toestel kent de imei code gewoon niet. jammer??? ja nogal want toen moest ik er meer naar een winkel waar ze dat voor mij wilden doen maar dat kost wel 10 euro. tja, moest toch maar gebeuren. ben mijn telefoon een week kwijt geweest omdat ze het niet voor elkaar kregen, schijnt nogal goed (lees te goed) beveiligd te zijn. maar uiteindelijk, na een week, was mijn telefoon sim lock vrij. joepie??? nee!!!! de sim kaart die er in zat was nog steeds gerelateerd aan de postbank dus moest ik ook nog een nieuwe sim kaart kopen. ik had al een belkaart t.w.v. 20 euro van telfort, dus wat doe je dan??? dan koop je een sim kaart van de telfort. stom stom stom stom stom.
de sim kaart kost ook 20 euro en daarvoor kreeg ik 10 euro beltegoed en 60 sms-jes. die beltegoed had ik snel genoeg te pakken maar na drie telefoontjes van gemiddeld tien minuten per keer, 35 cent per minuut heb ik het opgegeven wat betreft de sms-jes. die ben ik inmiddels al lang kwijt aan het belbedrag................
ik heb nog wel ter vergoeding 5 euro extra beltegoed gekregen omdat ze me steeds zolang in de wacht hebben gezet, maar zoals gezegd, nog geen 1 sms-je
ben niet boos, wel heeeeeeeeeeeeeel verdrietig..................