Het is met telefonische verkoop heel simpel.
Voor het gesprek moet de telefonisch verkoopmedewerker aangeven dat het gesprek op wordt genomen en dat dan als contract geld ( Dit is toegestaan in Nederland ) en dan pas alle informatie vragen.
Een dergelijk bedrijf "moet" zich namelijk kunnen verantwoorden.
Ook de vraag "meneer/mevrouw, u gaat akkoord en we lopen hierna even de gegevens door onderhand dat dit gesprek wordt opgenomen, gaat u hiermee akkoord" MOET gesteld worden onderhand dat het gesprek reeds opgenomen wordt waarmee de ( eventueel ) toekomstig klant dan met een helder en duidelijk JA moet beantwoorden.
Indien dat niet gebeurd is, kan Travagood nog zo zeuren en aanmaningen sturen, ze hebben dan geen poot om op te staan.
Een telefonisch contract is geldig, maar moet dus wel op de juiste manier afgehandeld zijn en zoals ik begrijp gebeurd dat absoluut NIET bij Travagood.
Zelf had ik er direct mijn rechtsbijstand voor aangeschreven en op zoek gegaan naar meer gedupeerden om er maar eens een zaak van te maken, want dit zijn praktijken welke simpelweg niet kunnen.
Triest bedrijf.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Travagood
Re: Travagood
Travagood is nog steeds bezig. Een onaangenaam, onbeschoft bedrijf (als het die naam al mag voeren). Ze zijn er duidelijk op uit om op schimmige wijze met halfslachtig toepassen van callcenterregels onoplettende mensen op te lichten.
De 'helpdesk' is bereikbaar maar enige hulp of toeschietelijkheid is ver te zoeken en een verzoek om hun 'systeem' te checken of je daar ongewild 'per ongeluk' toch in verzeild mocht zijn geraakt wordt botweg geweigerd. Bij herhaling van het verzoek wordt de verbinding verbroken.
Ik wacht maar even af of ze toch nog een bevestigingsbrief gaan sturen. Ik mag hopen van niet. Als ZZP-er zal ik dan toch gedwongen zijn om de tijd die ik kwijt zal zijn om dit soort gezeur recht te zetten in rekening te brengen. Natuurlijk met een schappelijke periode om de rekening te voldoen. Ik kost slechts 47 Euro per uur
. We zullen zien.
De 'helpdesk' is bereikbaar maar enige hulp of toeschietelijkheid is ver te zoeken en een verzoek om hun 'systeem' te checken of je daar ongewild 'per ongeluk' toch in verzeild mocht zijn geraakt wordt botweg geweigerd. Bij herhaling van het verzoek wordt de verbinding verbroken.
Ik wacht maar even af of ze toch nog een bevestigingsbrief gaan sturen. Ik mag hopen van niet. Als ZZP-er zal ik dan toch gedwongen zijn om de tijd die ik kwijt zal zijn om dit soort gezeur recht te zetten in rekening te brengen. Natuurlijk met een schappelijke periode om de rekening te voldoen. Ik kost slechts 47 Euro per uur
-
Guardian72
- Contacteer:
Aangezien ze al vanaf 2008 bezig zijn (zie eerste post van dit topic) zou je natuurlijk wel wat meer kunnen rekenen.PietVeldt schreef: Ik kost slechts 47 Euro per uur. We zullen zien.
Ik bedoel - onderzoekskosten (opzoeken bedrijf op internet, het doorlezen van dit topic), Juridisch advies kosten (je verhaal hier plaatsen), dossier en documentatiekosten - en dat bovenop je uurloon.
Verkoop jezelf niet te goedkoop - zeker niet als je met dit soort oplichters te maken hebt.
Travagood is en blijft een ongure provider."en zullen je blijven lastigvallen nadat je hebt aangegeven geen zaken te willen doen.
Geven zich ook uit als KPN ......
Blijf uit de buurt!
Geven zich ook uit als KPN ......
Blijf uit de buurt!