Na een maand vervalt inderdaad de mogelijkheid om te porteren.
De vereniging die de portering doet heet COIN en of Budget hun ook gebruikt is mij zo niet bekend.
Hier kun je meer informatie vinden hou COIN werkt: https://coin.nl/nl/home
Vaste telefoon doet het niet na overstap
Re: Vaste telefoon doet het niet na overstap
Klopt. Nummerportering 3 maanden tevoren aangevraagd, Daarna 10+ keer contact gehad om zer erop te wijzen dat ik vaste telefoon wil en mijn oude nummer behouden ..... Enige uitleg die ze konden geven is dat het een probleem bij KPN was (afschuiven probleem) en ja, na een maand zeggen ze: "sorry, nu kunt u het nummer niet meer behouden en krijgt u, na 30 jaar, een nieuw nummer" ........
Re: Vaste telefoon doet het niet na overstap
Als Budget de overstap van Ziggo naar Budget met nummerbehoud voor uw moeder heeft geregeld krijgt uw moeder van Ziggo bericht wanneer het contract eindigt en ook zodra het telefoonnummer voor Budget ter overname vrijgegeven is.
Omdat Ziggo de kabel en Budget glasvezel gebruikt kan het maar zo zijn dat de diensten van Ziggo nog actief zijn en dat maakt de kans groot dat als u de Ziggo apparatuur en de telefoon weer aansluit het telefoonnummer nog in gebruik is.
Het kan maar zo zijn dat Budget de glasvezel internetaansluiting al actief heeft gemaakt maar het telefoonnummer pas kan porteren als Ziggo het telefoonnummer vrijgegeven heeft.
Omdat Ziggo de kabel en Budget glasvezel gebruikt kan het maar zo zijn dat de diensten van Ziggo nog actief zijn en dat maakt de kans groot dat als u de Ziggo apparatuur en de telefoon weer aansluit het telefoonnummer nog in gebruik is.
Het kan maar zo zijn dat Budget de glasvezel internetaansluiting al actief heeft gemaakt maar het telefoonnummer pas kan porteren als Ziggo het telefoonnummer vrijgegeven heeft.
-
StevieNL81
- Berichten: 1127
- Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55
Re: Vaste telefoon doet het niet na overstap
Probeer eens de stekker uit de telefoonaansluiting van het modem te halen en dan met een mobiel uw vaste nummer te bellen. Als die dan wel overgaat (dus niet de snelle ingesprekstoon) dan zit er een fout in de aansluiting.
