Per 1/4 ging ik over van KPN naar Telfort. Voor sneller internet.
De 20 Mbps wordt niet gehaald, de 17 in de postcode check ook niet, 10 is zo'n beetje het maximum. Maar het werkt tenminste.
De vaste kpn telefoon zou met behoud van nummer ook worden omgezet. Wellicht 3 dagen later. Inmiddels zijn die voorbij en heb ik nog steeds geen telefoon. Bel ik mezelf dan hoor ik de beltoon. Dus blijkbaar zit ik nog bij kpn daarvoor. Maar niet op mijn lijn want de telefoon is dood en Telfort registratie mislukt.
Online bestelstatus suggereert dat ik geen vast bellen heb en ook geen modem. Modem heb ik wel en werkt voor internet. Telefoon werkt niet.
Admin en uitvoering zijn dus ook twee werelden apart. En bellen kan ik ze niet want ik heb geen telefoon (en ook geen mobieltje om het me extra duur te maken).
Wellicht is er enige achterstand en gaat alles alsnog werken, maar veel hoop heb ik daar sinds deze uitzending niet meer op. Had ik dit eerder geweten dan was ik toch maar gewoon blijven zitten waar ik zat en waar alles tenminste werkte.
Theo
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vehuizing KPN -> Telfort
Re: Vehuizing KPN -> Telfort
Inmiddels ben ik vandaag aangesloten.
De planning van max, 4 dagen is duidelijk niet gehaald, maar volgens de klantenservice stond ik ook pas voor 8 april gepland. Slechte beurt dit dan niet aan de klant te laten weten.
Maar goed, als dat de planning was, dan is de overgang van KPN naar Telfort "volgens plan" verlopen.
De planning van max, 4 dagen is duidelijk niet gehaald, maar volgens de klantenservice stond ik ook pas voor 8 april gepland. Slechte beurt dit dan niet aan de klant te laten weten.
Maar goed, als dat de planning was, dan is de overgang van KPN naar Telfort "volgens plan" verlopen.