Begin september 2008 hebben wij ons abonnement verlengd. Wij hebben daar Zorgeloos Internet Blox bijgenomen en kregen 25% korting op de eerste 16 maanden abonnementskosten.
Toen ik een week na ingang abo MyVodafone checkte, schrok ik me wezenloos. We hadden ruim 120 euro verbruikt buiten ons normale tegoed. En na een week was ons tegoed al op, terwijl we daar normaal gesproken ruim een maand over doen (oftewel altijd ruimschoots overhouden). Het bleek dat de Zorgeloos Internet Blox niet waren geactiveerd en de korting ook niet was verrekend. Klantenservice verwees me naar het CityPoint waar we ons abo hadden verlengd. Deze konden aantonen dat zij het contract juist hadden opgesteld en hebben ter plekke nog even het contract naar Klantenservice Distributie gefaxt. Ik heb daarop vele telefoontjes en berichtjes via MYVodafone verstuurd, maar ondanks alle beloften krijg ik geen uitsluitsel over crediteringen. Sterker, op al mijn contacten heb ik nog geen belletje of mailtje teruggezien, behalve dan een bevestiging van ontvangst. We zijn nu bijna 4 weken later en men kon me nog steeds niets concreets meedelen. Ik ben bang dat Vodafone straks bij mijn volgende factuur het onterecht in rekening gebrachte bedrag weer van mijn rekening afschrijft. Dat is niet een bedrag wat ik zo maar even kan missen. En dan kan ik daarna weer de hele mallemolen in om mijn geld terug te krijgen...
Ik ben een mens met redelijk wat geduld, maar ik begin nu toch ietwat geirriteerd te raken (understatement).
Wat kan ik in godsnaam nu nog doen om mijn recht te krijgen? Met de klantenservice kom ik dus niet verder (ik heb denk ik vrijwel alle medewerkers al een keer aan de telefoon gehad en mijn logboek in hun systeem moet toch onderhand overlopen)... Toch maar mijn rechtshulpverzekering aanspreken? De consumentenbond inschakelen? Hellup!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |