LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
anria
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 sep 2009 14:11

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door anria »

Ik ben niet thuis en heb dusssssssss de papieren nu niet bij de hand. Maar het klopt niet, zo simpel is het :x
Enne tis trouwens 1..............even snel tussendoor.
Het is gewoon gezellie met zijn allen.
We hebben gewoon een keileuke, gezellige familie dus vandaar dat we volgend jaar gewoon nog een keer gaan...............en dan gaan er nog een paar mee(alleen de telefoon blijft thuis............want die werkt als ik het goed begrijp zelf(net als de film de LIFT.........die lift deed ook wat hij wou).
Enne hij heeft wel een beetje dezelfde instelling / mening als ik.
Hij is niet beinvloedbaar en is een hele sterke persoonlijkheid.
Weet nog dat hij 16 en werd en iedereen op zijn hyves neerzetten, heeeeeeeeee legaal bier drinken. Zijn antwoord was...............Bier drinken, gadver dat is pas vies.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa word er dan gezegd.............maar dat moet je leren drinken. Waarom moet je iets leren drinken wat NIET lekker is.
Voor wie / voor wat?
Net als hier............waarom MOET ik iets betalen wat ik NIET verbruikt heb?
Als ik niet gegeten heb betaal ik ook niets in een restaurant.
Tis zooooooooooo simpel.
Ik betaal netjes al mijn rekeningen omdat ik er iets voor heb gekregen.
Heb nooit achterstand, geen ellende/schulden............maar als onrecht word aangedaan en dat doet Vodafone nu..............dan word er gewoonweg niet betaald.
Enne.............leuk he , al die puntjes en , enne aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Denk doe er speciaal voor jou Y nog een paar extra.
En voor diegene die wel echt wat betekenen in deze , thanks :D :wink:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door bprosman »

waarom MOET ik iets betalen wat ik NIET verbruikt heb?
Correctie... waarvan u van MENING bent dat u het niet gebruikt heeft.
De factuur zal uitsluitsel geven.
want die werkt als ik het goed begrijp zelf
U Kunt daar laagdunkend over doen maar inderdaad , een smartphone kan ook gewoon een internet verbinding hebben als je het toestel niet vast hebt. De meeste smartphones doen dat trouwens.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door Brainless »

Net als hier............waarom MOET ik iets betalen wat ik NIET verbruikt heb?
Als ik niet gegeten heb betaal ik ook niets in een restaurant.
Maar als je het wel besteld hebt, zul je gewoon moeten betalen.
Of je het dan wel of niet op eet, is aan jou.

Daarnaast hebben de meeste telefoons continu verbinding met het internet.
Email, whatsapp ed, hebben continu verbinding.
Dat moet je echt zelf handmatig (het zogenaamde roaming) uitzetten.

anria
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 sep 2009 14:11

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door anria »

Dussssss zo word Vodafone slapend rijk. Als telefoons gewoon zelf contact gaan zoeken met internet.
En zo worden al die jongeren met hun internet op mobieltjes kaalgeplukt bij die oplichtersbende. Zal wel een corrupt samenspel zijn van de telefoonfabrikanten en de providers dan!!! Want die worden hier RIJK van. Je gebruikt je telefoon NIET maar mag wel gaan betalen.
Daar mag dan snel wel iets aan gebeuren. Want dat is pas echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg oneerlijk en begrijp nu waarom zoveel jongeren die hun leventjes nog moeten gaan starten al tot hun nek in de schulden zitten..........tis een telefoon zoals de de film DE LIFT............de telefoon doet alles zelf.
De kids hebben hun mobiel in de kast liggen en ondertussen berekend Vodafone lekker door.
Dat zou toch helemaal van de zotte zijn.
Oplichters!!

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Hij had hem beter onderhand dat hij daadwerkelijk geen internet gebruikte ook gewoon in kunnen stellen dat de telefoon dat zelf dus ook niet gaat doen met alle apps van tegenwoordig.
Dan alleen internet aanzetten op het moment dat hij eventjes zijn mail wilde checken ofzo.

De rekening zal in elk geval toch wel terecht zijn, alleen heb je het besef niet hoe snel je al boven de 35 mb uit kunt stijgen en hoe apps op een mobiel vaak al continu in verbinding met internet staan.
Als dat dus al op de boot gebeurd is, zal dat redelijk aangetikt hebben in de kosten!

Daarnaast is Vodafone niet verantwoordelijk over hoe mensen met hun smartphone om gaan. Het zijn namelijk geen instellingen bij Vodafone, maar instellingen op de mobiel zelf.
Wil je dus iemand verantwoordelijk houden, moet je vooral even contact opnemen met de smartphone leverancier. Vodafone heeft jullie zelfs nog gewaarschuwd "zolang je maar niet gaat downloaden!", oftewel kenbaar gemaakt dat het zeker niet onbeperkt is.

Voor normaal gebruik misschien wel, maar als je boven een bepaald MB uit gaat komen, zul je toch echt moeten gaan betalen.
Dat blijven de feiten en deze had je geweten als je goed had opgelet.

Sorry, maar ik kan er echt niks anders van maken.

Ik noem het eerder onkundig gebruik van een smartphone. Normaal zou je jezelf moeten verdiepen in een apparaat welke je in bezit hebt.
Wat kan het en wat doet het. Hoe zit dat met die apps?
Wel eens over nagedacht hoe het toch mogelijk is dat er elke keer automatisch een bericht komt als er nieuwe mail is of dat je direct ziet wanneer iemand online is in whatsapp en daarin ook direct het bericht krijgt als deze verstuurd is naar de smartphone?
Juist, omdat het apparaat continu in verbinding staat met internet. Dit is een feit en dat had je natuurlijk kunnen weten.
Laatst gewijzigd door Daan_1978 op 10 okt 2011 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door Brainless »

Als telefoons gewoon zelf contact gaan zoeken met internet.
En zo worden al die jongeren met hun internet op mobieltjes kaalgeplukt bij die oplichtersbende. Zal wel een corrupt samenspel zijn van de telefoonfabrikanten en de providers dan!!! Want die worden hier RIJK van. Je gebruikt je telefoon NIET maar mag wel gaan betalen.
Gelukkig doen de telefoons dat in eerste instantie niet zelf.
Maar gebruikers zetten het zelf aan en vergeten het blijkbaar weer uit te zetten.
Ondanks alle waarschuwingen die je op je scherm krijgt bij het aanzetten van deze diensten.

Als je roaming (dus continu internet) aanzet, krijg je altijd een duidelijke melding dat dit in het buitenland veel geld kan kosten.
Maar dat vergeten de meeste helaas snel.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door bprosman »

Als telefoons gewoon zelf contact gaan zoeken met internet.
Boekentip :

Afbeelding

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door Brainless »

bprosman schreef:
Als telefoons gewoon zelf contact gaan zoeken met internet.
Boekentip :

Afbeelding
:lol:

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door mje »

Toch maak je het niet vaak mee op dit forum dat er een mooie dame schrijft over een hoge telefoonrekening van haar zoon pittig hoor :lol:

anria
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 sep 2009 14:11

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door anria »

[bericht verwijderd door de moderator ivm grof taalgebruik]

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door newmikey »

anria schreef: Vreemde vogels horen hier niet thuis.
Nou, sodehannes dan eens op met je gezeur en neem je eigen advies ter harte!

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door bprosman »

en sla je bonus af en geef dit aan mensen die echt hard moeten werken voor een schijntje.
Ik werk ook hard, en krijg ook een bonus, misschien wel omdat ik hard werk.... moet ik me nu schamen ? :?
want het is nog steeds oneerlijk verdeeld!!
Dit soort commentaren word ik nu moe van omdat dat meestal afkomt van diegenen die om 18:00 op de bank neerploffen en GTST of Holland got talent of weet ik wat voor pulp gaan zitten kijken en de rest van die avond de bank niet meer afkomen :evil:

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

anria schreef:En de rest met normale reacties allemaal bedankt he :D :wink:
Graag gedaan! :mrgreen:

Alleen jammer dat je er niet veel mee lijkt te doen.

anria
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 sep 2009 14:11

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door anria »

Voel je je aangesproken NewMikey?
Ging over de heer/mevrouw Vogel(vreemde vogel in deze wel te verstaan).....................die gaat beginnen over milieu. Mijn broek hing al op half 7 maar hij komt steeds verder te hangen.Straks loop ik zonder broek rond, hahaha
Enne mijn eigen advies te harte nemen is ook zeker wat ik ga doen.........................en wil diegene die mij wel netjes en beleefd geholpen hebben zonder enige onzin heel hartelijk bedanken. Dikke knuffel(oooooooooo wat ben ik weer lief, hahahaha :shock:
Ik ga ondertussen vrolijk door met verkrachten van de nederlandse taal.............heb ik ook weer eens iets te verkrachten(je moet toch wat, hahahaha :P )
Enne voor allemaal nog een hele mooie, fijne avond.
Ik ga genieten van het mooie weer, een coupe windhoos creeeren :?
Oja en ik moet nodig weer aan de schoonmaak. Miep miep zoefffffffffffffffffffffffffffff

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

anria schreef:Straks loop ik zonder broek rond, hahaha
Nou, kom maar op! :mrgreen:

dame41
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 mar 2011 13:13

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door dame41 »

Heb ik toch een vraagje. Als je nu naar TMobile gaat en je gaat weer een cruise maken. Ga je dan ook zo tekeer als TMobile je een torenhoge rekening stuurt??
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen touw aan je verhaal kan vastknopen. Heb je ook tegen de klantenservice gezegd dat je met een cruise wegging. Dan had je waarschijnlijk te horen gekregen dat je dan een heel hoge rekening zou krijgen omdat het dataverkeer dan via de sateliet gaat.
Weet iedereen en ik heb niet eens een smartphone, gewoon een simpele Nokia. KPN waarschuwde mij iedere keer voor datagebruik en hoe je dat uit kon zetten, terwijl ik dat niet heb. Toch netjes.

anria
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 sep 2009 14:11

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door anria »

Bp Rosman, een schoonmaakster, een vuilnisman...................een ziekenverzorgster krijgt toch ook geen bonus? En die werken pas echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg hard, zwaar werk. Ik vind een bonus krijgen gewoonweg niet eerlijk. Afschaffen die onzin!!Als je soms ziet hoeveel geld iemand krijgt omdat hij dan met zijn hersenen aan het werk is. De ene is gezegend met een goed stel hersenen en de ander met een goed stel armen/benen. Maar vind niet dat een topman, die vaak het minste doet(en allemaal goedkope krachten onder hem of haar heeft die het werk eigenlijk doet) een bonus verdiend.
Allemaal een bonus of allemaal niet. Vaak krijgen de topmannen, van banken/van providers enz een bonus. Ik vind dit niet eerlijk en snap niet dat die mensen hiermee zelf kunnen leven. Ik zou mij kapot schamen!
Maar dat bedoel ik met oneerlijkheid.............net als deze rekening. Alles wat niet eerlijk is en helaas is dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hier in Nederland kan ik slecht mee omgaan.
Oja, de eeeeeeeeeeeeeeeeeeee blijft ook hangen, zie je het?
Zou er dan toch iets met mijn toetsenbord zijn................offe is het omdat ik de nederlandse taal aan het verkrachten ben??
Voor jou een vraag voor mij een weet!!
Enne ik moet nu echt weer aan de schoonmaak, sorry :wink: hahahahaha

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

En dan nog negeer je zowat alle berichten en vragen en stoom je weer heerlijk door in jouw eigen visie waar niemand iets aan kan veranderen.

En dat, terwijl we proberen hier duidelijkheid te krijgen op welke manier die kosten tot stand zijn gekomen en we je daarbij tippen op hoe een smartphone werkt ( internet gebruik van APPS op de achtergrond etc. )

Als je jezelf dan toch voor tips en meedenken afsluit, open dan geen topic zou ik zeggen!

Maar goed, ga jij nu maar in je blote kont rondlopen, want daar heb ik dan weer geen problemen mee.

Zolang je maar niet begint te blaten, want dan knap ik er gelijk weer op af! :lol:

dame41
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 mar 2011 13:13

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door dame41 »

Vogels :lol: :lol: :lol:

anria
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 sep 2009 14:11

Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!

Ongelezen bericht door anria »

hahahahahahahahaha :D
Nee joh we houden het hierbij, mijn hartelijke dank aan iedereen die dit leest en vooral diegene die mij ook "echt" geholpen hebben(hoeveel waren dat er ook weer). Ik blijf erbij dat ik fout ingelicht ben door de klantenservice. Ik, of in mijn geval mijn zoon heeft nooit 7 uur internet gebruikt achter elkaar dusssssssssssss word er NIET betaald.
Ik blijf erbij dat Vodafone oplichters zijn en dat ik NIET ga meebetalen aan hun bonus.
See you in courte! Ik trek dan wel een broek aan hoor..............maar hij is nu zover afgezakt...........................dat ik maar gelijk mijn bubbelbad induik. Ff lekker bubbelen in 40 graden, hot en steamy.
En dat voor een schoonmaakster.
Maar ik maak zo goed schoon dat mijn bonus ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoog is.
Dit jaar geef ik mijn bonus weg..............aan de bankdirecteuren en de hoge heren bij Vodafone heb ik besloten, hahahahah
Jaaaaaaaa je moet toch eens een keer gek doen in je leven, toch?
Nou fijne avond allemaal.
Groetjes
Anria :wink:

Gesloten