LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone spookfacturen en deactiveren

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Roberttichelaar

Vodafone spookfacturen en deactiveren

Ongelezen bericht door Roberttichelaar »

(inmiddels te pakken gekregen na 25 minuten aan de telefoon wachten en ze gaan het verrekenen en ik word niet geblokkeerd. Dus wel opgelost nu, maar geen excuses ontvangen over de overlast)

Vodafone heeft 250 euro van mijn rekening gehaald door een fout in hun systeem. Ik bel ze op en ik krijg ze steeds niet te pakken, want het is te druk.

Na mijn vakantie bel ik op krijg een persoon aan de telefoon die extra vriendelijke woorden van zijn scherm afleest en verbindt mij wel even door, want hij kan alleen scherm lezen.

Dan kom ik bij een dame die het allemaal moet weten (denk je). Ik leg weer mijn verhaal uit en die zegt dat ik gewoon maar mijn rekening moet betalen en dan wordt het bij de volgende factuur verrekend, want ik ben niet de enige en dat wordt wel heel lastig. Ik word wel afgesloten volgende week.

Blijkt ik ben niet de enige. Mijn vriendin heeft precies hetzelfde en je word gewoon als een nummer behandeld. Als een bestand in hun computertje. Ik bel op voor service en ik krijg teksten van een scherm. En toch niet goed geschreven, want geen verontschuldigingen.

Dus de laatste dame zegt ik verbind je even door en dan! Ik wacht 15 minuten en dan tuut tuut tuut. Typisch!

Dus bij Vodafone:
- Word je doorverbonden?? hmm
- Ze zijn duur
- Ze hebben slechte verbinding (op kantoor bij zuid wtc geen bereik) IS EEN ZAKENCENTRUM !!! Come on
- Ze halen zomaar geld van je rekening
- Ze maken enorm veel fouten (ohhh het is niet de eerste)
- Geen excuses
- Dreigen en je afsluiten

Ik heb het idee dat ze cash nodig hebben. Ik help daar niet aan mee.

Daarna nog een probleem gehad. Ik was naar Curacao gegaan. Bleek dat ik een rekening moest betalen van 500 euro achteraf. Ik naar de specificatie kijken. Blijkt dat ik 4 uur lang met mn moeder aan de telefoon heb gezet. Precies het moment dat ik aangekomen was. Dat is heel raar want mijn batterij was bijna leeg en ik belde mijn moeder pas toen ik aankwam op locatie voor 4 of 5 min en toen was mn batterij leeg dus heb ik hem pas de volgende dag opgeladen, want ik was te moe om deze uit mn koffer te pakken. Blijkt dat ik na een paar uur weer 1,5 uur heb zitten bellen met haar.

Nou uiteindelijk alles gestorneerd en daarna klacht ingediend. Ze hebben het deze keer wel netjes opgelost. Maar niet normaal dat dit je kan overkomen.

Daarvoor had ik nog een paar fouten met ze. Met rare facturen en blokkeren.

Nu zit ik bij HI, na 6 jaar trouwe klant bij Vodafone.

jet1964

Re: Vodafone spookfacturen en deactiveren

Ongelezen bericht door jet1964 »

vodafoon stuurt je een rekening die niet klopt, vervolgens verkopen ze je openstaande factuur aan van arkel incasso en die trekken je leeg , als je geen verstand heb van rechtzaken, waar ik wel geweest ben, heb je geen poot om op te staan en betaal je 5 keer zoveel conclusie vodafoon deugt van geen kant

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Nu heb ik nogal wat problemen met facturen van Vodafone gehad, wel of geen spookrekeningen ? deze zijn na bellen met 1200 opgelost, incassoburo,s verschijnen niet zomaar aan je deur.

Alle providers zijn hetzelfde:)

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

Gek hoor, waarom plaatst je dit nu hier TS?

Het is al gebeurd, en verder plaatst je dingen die al opgelost zijn,dus wat is de zin van dit Topic?

De hele wereld moet weten dat het bij jou verkeerd is gegaan?

GodsSon

Ongelezen bericht door GodsSon »

mich24 schreef:Gek hoor, waarom plaatst je dit nu hier TS?

Het is al gebeurd, en verder plaatst je dingen die al opgelost zijn,dus wat is de zin van dit Topic?

De hele wereld moet weten dat het bij jou verkeerd is gegaan?
TS is noga verbolgen over het feit dat het script geen excuses maakt blijkbaar.

Gesloten