Dit jaar heeft vodafone mij een blokade gegeven op mijn toestel om dat ik niet had betaald.
Deze blokade hadden zij niet aangegeven!
En ze beweerde mij een sms te hebben gestuurd over het feit dat ik een rekening moest betalen wat normaal maandelijks wordt afgehaald van mijn rekening.
Nu kan ik dus niet bellen maar heb wel kunnen regelen dat ik een halve blokade kreeg.
Nu omdat ik niet kan bellen heb ik meerdere keren op de site aangegeven dat ik graag door hun gebeld wil worden omdat ik hun zelf niet meer kan bellen.
Als ik eventueel met een prepaid nummer gaat bellen is zo mijn beltegoed op voordat ik een medewerker aan de lijn krijg.
Ik heb vanaf mei al een blokade op mijn telefoon.
Nu krijg ik net een rekening binnen van vodafone dat zij willen dat ik hun 53,19 gaat geven om mijn rekening te betalen.
En dit is van de rekening van juli! Beetje vreemd maar ja terwijl ik niet kan bellen schijnt het dat ik naar de servicenummers heb gebeld en de 0900 nummers! HOE KAN IK DAT DOEN TERWIJL IK EEN BLOKADE HEB DAT IK ALLEEN MAAR GEBELD KAN WORDEN???????????????????????????????????????
Mijn maandelijke abbonementskosten zijn maar 35 euro.
En elke maand blijft dit mar doorgaan.
Hoe kan dat in vredesnaam als ik niet kan bellen wie weet dat? of heeft daar ook mee te maken gehad.
Vlak na de blokade ben ik in conclaaf gegaan en nog steeds krijg ik geen reactie, en door de medewerkers van vodafone wordt ik ook maar continu afgeblaft.
Ik ben toch een klant? die moet je toch met respect behandelen.
Zo raakt vodafone steeds meer klanten kwijt.
En wat moet ik nu met deze rekening???
Ik vind dat er onnodig geld wordt gevraagt terwijl ik daar helemaal geen kosten aan heb gebruikt, want als ik had kunnen bellen had ik ja gezegt maar als ik een blokade heb kan ik niet bellen en verzinnen ze maar wat zodat ze toch aan geld kunnen komen van een persoon.
Ik ben een persoon die nu werkeloos is en niet die rekeningen kan betalen,
Toen ik hun had gesproken (de enigste keer dat ik met iemadn anders zijn btg mocht bellen) moest ik er een jaar over doen alles te kunnen terug betalen maar ja dan werd mijn blokade nog steeds niet geweizigd.
WAT MOET IK NU DOEN IK BEN ECHT RADELOOS!!
EN IK BLIJF ER BIJ VODAFONE STEELT GELD VAN DE KLANTEN!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone steelt van de klanten!
Re: Vodafone steelt van de klanten!
Zoek uit wat het bedrag is van je rekening waar je het niet mee eens bent. Ga vervolgens naar een winkel van vodafone en bel daar de klantenservice, of stuur een mail via de site. Je krijgt altijd reactie, en mijn ervaring is dat als iets niets klopt ze dat ook oplossen.
Ik heb overigens het idee dat er meer aan de hand is. Want wie betaald nou 35 euro per maand voor een abonnement terwijl je er niet eens mee kunt bellen.
Ik heb overigens het idee dat er meer aan de hand is. Want wie betaald nou 35 euro per maand voor een abonnement terwijl je er niet eens mee kunt bellen.