LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Harry35
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2008 14:32

Vodafone

Ongelezen bericht door Harry35 »

Hallo beste kijkers van tros radar en lezers van dit forum

Graag uw aandacht voor het volgende.

09-10-2008 ben ik door een van de medewerkers tel. Benaderd om eventueel te veranderen van een mobiele telefoon. Er werden mij diverse telefoons aangeboden.

De eerste keuze was voor mij de Samsung J 700, Maar bij nader inzien wilde ik toch graag een andere telefoon, Dit verzoek heb ik een uur na de tijd telefonisch gedaan

Ook heb ik aangegeven dat ik wanneer er zaken zouden worden gedaan ik te allen tijde mijn eigen nummer wilde behouden.
medewerkster heeft mij gezegd dat ze mij later op de middag terug wilde bellen om te vragen wat ik zou willen. Echter er is niet gebeld.

Een dag later heb ik zelf gebeld, na 30 minuten werd er eindelijk opgenomen, met mijn mededeling dat ik wanneer ik zaken zou gaan doen, ik niet zou gaan voor de Samsung J 700, In dit gesprek werd ik zeker drie keer door verbonden met een andere collega omdat de een niet wist hoe het andere moest handelen. Uiteindelijk werd de verbinding verbroken.

11-10-2008 valt er bij mij een brief in de bus met de mededeling dat ik werd bedank voor het afsluiten van een abonnement. Hiervoor heb ik echter nooit toestemming gegeven.

Opnieuw heb ik gebeld met VODAFONE, weer enkele 30 minuten gewacht, en weer van kastje naar de muur gestuurd, en opnieuw met de mededeling dat ik wel terug gebeld zou worden, maar al wat komt, geen telefoon van VODAFONE.

Daarna was de maat bij mij vol,ik heb boos een email gestuurd om mijn ongenoegen door te geven. Heb steeds gezegd dat ik te allen tijde mijn eigen tel. Nummer wilde behouden , ze trekken zich nergens ook maar iets van aan . Hebt ze ook geen enkele bevestiging gegeven over een te leveren toestel ,VODAVONE doet maar wat. Heb ook verteld dat ik het vertrouwen in VODAFONE volledig ben verloren.
VODAVONE heeft ongevraagd, mijn telefoonnummer afgenomen, dit noem ik de spuitgaten uitlopen, Wat moet ik nu.

Heb nu een andere telefoon moeten kopen omdat VODAFONE mij niet in de gelegenheid heeft gesteld om mijn wensen kenbaar te maken. Helaas.

Ben op dit moment nog steeds mijn nummer kwijt door het zootje ongeregelt bij voda fone

Kan dit verhaal nog groter maken want ik ben nu nog steeds bezig mijn nummer terug te moeten krijgen maar dan wel bij een andere mobiele aanbieder maar door voda fone word dit nog steeds tegen gehouden waar ik niet om heb gevraagt

AUB radar ga hier ook even weer tijd aan besteden
want dit is niet normaal meer hoe ze bij voda fone met de mensen om gaan

Graag u reactie

Harry Derks

WEBRELATIONSAA
Berichten: 98
Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47

Re: Vodafone

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

Als je wil, kun je me een mailtje sturen met het mobiele nummer waar het om gaat. Dan zal ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl [at] vodafone.com

Jan
Vodafone Web Relations

Mirage
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 okt 2008 13:23

Re: Vodafone

Ongelezen bericht door Mirage »

@ Jan Webrelations

Het enige wat je hier namens Vodafone doet is af en toe volstrekt willekeurig reageren op bepaalde gevallen.

Kun je alle boze en teleurgestelde Vodafone klanten op dit forum nou niet eens van wat nuttige informatie voorzien over de status van de poblemen. Wat doet Vodafone allemaal om het (snel) op te gaan lossen? Daar hebben de andere lezers ook wat aan!

Ik heb een aantal malen met verschillende mensen van de klantenservice gesproken en ze zijn allemaal op de hoogte van de factuur problematiek, dus jij ook.

Open een nieuw topic en toon eens wat echte goodwill en geef informatie!!
Dank

Gesloten