LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.payinfo.nl
www.payinfo.nl
ik heb een klacht over deze payinfo.
ik betaal al maanden een hele hoge rekening waaronder alleen maar naar payinfo ben geen lid van die site en ben er ook nooit geweest ik ken deze site niet.
heb een aantal keren gebeld met kpn\hi. en heb het al meerdere keren tegen hun gezegt maar ze doen er niets mee en ze weten niets van wat je vraagt.
ik heb hulp nodig want het rijst gewoon de pan uit.
ik wil echt weten wat ik hier mee kan doen.
ik betaal al maanden een hele hoge rekening waaronder alleen maar naar payinfo ben geen lid van die site en ben er ook nooit geweest ik ken deze site niet.
heb een aantal keren gebeld met kpn\hi. en heb het al meerdere keren tegen hun gezegt maar ze doen er niets mee en ze weten niets van wat je vraagt.
ik heb hulp nodig want het rijst gewoon de pan uit.
ik wil echt weten wat ik hier mee kan doen.
-
Re: www.payinfo.nl
Weet u wel zeker dat u betalingen doet aan deze stichting ? Als ik de site zo bekijk heeft deze als enig doel mensen inzicht te geven over de kosten van mobiel bellen.
Dat je voor die dienst zou moeten betalen blijkt nergens.
Men kan ook geen lid worden van payinfo omdat het een stichting betreft en geen vereniging.
Misschien handig om eens te vermelden waar u de bedoelde bedragen voor moet betalen en aan wie. Zelf heb ik de indruk dat KPN hier een rol in speelt omdat deze door u wordt genoemd.
Dat je voor die dienst zou moeten betalen blijkt nergens.
Men kan ook geen lid worden van payinfo omdat het een stichting betreft en geen vereniging.
Misschien handig om eens te vermelden waar u de bedoelde bedragen voor moet betalen en aan wie. Zelf heb ik de indruk dat KPN hier een rol in speelt omdat deze door u wordt genoemd.
-
Payinfo wil alleen zeggen dat dit de betalingen zijn voor sms diensten of ringtone abonnementen etc.Op je rekening zie je de vermelding naar payinfo.nl als je content (zoals ringtones, spelletjes etc.) hebt aangeschaft. Op de website kan je dan dus altijd even kijken wat het precies was.
Hiermee voorkomen KPN en Hi dat je als klant moet informeren bij iedere individuele contentaanbieder (waar er duizenden van zijn), maar heb je één centraal overzicht. Superhandig dus! Je vindt de kosten van de door jouw bestelde diensten zoals ringtones, spelletjes, sms-diensten etc. terug onder het kopje 'www.payinfo.nl' op je rekening.
Voor een specificatie van de door jou aangeschafte diensten kun je met je mobiele telefoon surfen naar http://www.payinfo.nl
Zoek eerst uit op payinfo welke abonnementen je allemaal bent aangegaan en zeg ze dan op
ik wil hier even op reageren.
ik heb nog nooit spelletjes ect besteld, dus deze hoge bedragen komen ergens vandaan. en ik kan geen antwoord hier op krijgen.
ik weet dat ik deze op mijn rekening kan bekijken en heb dat ook gedaan de bedragen komen van www.payinfo.nl ben ook zelf gaan kijken wat voor een site het is weet ook dat ik geen lid van deze site kan worden. maar wil gewoon weten wat ik hier mee kan doen om mijn gelden van de laaste maanden terug te kunnen krijgen want dit gaat voor mij gewoon te ver.
de hoogste kosten zijn alleen maar voor www.payinfo.nl en dat gaat nu al 6 maanden zo dat ik telefoonkosten heb van 200 euro.
ik heb nog nooit spelletjes ect besteld, dus deze hoge bedragen komen ergens vandaan. en ik kan geen antwoord hier op krijgen.
ik weet dat ik deze op mijn rekening kan bekijken en heb dat ook gedaan de bedragen komen van www.payinfo.nl ben ook zelf gaan kijken wat voor een site het is weet ook dat ik geen lid van deze site kan worden. maar wil gewoon weten wat ik hier mee kan doen om mijn gelden van de laaste maanden terug te kunnen krijgen want dit gaat voor mij gewoon te ver.
de hoogste kosten zijn alleen maar voor www.payinfo.nl en dat gaat nu al 6 maanden zo dat ik telefoonkosten heb van 200 euro.
-
- Contacteer:
Als ik Payinfo goed begrijp - geven zij inzicht in welke mobiele diensten op het genoemde telefoonnummer actief zijn (dus, welke betaalde abonnementen er aan gekoppeld zijn)..
Dus - de vraag is : wat staat er op uw rekeningspecificatie, en wat voor kenmerk staat er bij welke bedragen.
Gewoon een sitenaam geven en zeggen dat zij u geld kosten lost niets op - iets meer info is toch echt nodig.
Dus - wat staat er op uw rekening vermeld als rechtvaardiging van deze kosten.
Nergens zie ik iets van kosten vermeld staan.Welkom op de website van de stichting Gedragscodes Mobiele Diensten.
Op deze site kunt u uw mobiel internet abonnementen en transacties bekijken en eventueel stopzetten. Voor alle mobiele netwerken en alle dienstproviders in 1 overzicht.
Vul hieronder uw mobiele nummer in. U ontvangt dan een gratis SMS met uw toegangscode.
Let wel, deze site geeft alleen betaal en abonnements gegevens gedaan via het mobiele internet. Voor SMS abonnementen kijk op:
Dus - de vraag is : wat staat er op uw rekeningspecificatie, en wat voor kenmerk staat er bij welke bedragen.
Gewoon een sitenaam geven en zeggen dat zij u geld kosten lost niets op - iets meer info is toch echt nodig.
Dus - wat staat er op uw rekening vermeld als rechtvaardiging van deze kosten.
-
Nogmaals Payinfo geeft alleen de informatie door (what is in the name). Je hebt dus wel degelijk ergens anders betaalde abonnementen lopen.de hoogste kosten zijn alleen maar voor www.payinfo.nl en dat gaat nu al 6 maanden zo dat ik telefoonkosten heb van 200 euro.
Zoek dit eerst fatsoenlijk uit op payinfo, en zeg ze dan op.
Periodieke kosten Bedrag (€) BTW
Eindeloos sms bundel e 9,95 01.03 - 31.03 8,36
Hi Bel en Sms 35 01.03 - 31.03 29,41
Gratis Hi Bewaarbox 01.03 - 31.03 0,00
Gratis Hi Telefoonboek 01.03 - 31.03 0,00
Hi Eindeloos Online 01.03 - 31.03 2,09
Inclusief korting € 6,27
Totaal periodieke kosten 39,86
Verbruik 03.02.11 - 08.03.11
Waardebundel Aantal Volume Verbruik Bedrag (€)
Nieuw bundeltegoed 75,63
Tegoed uit vorige periode 74,13
Tegoed deze periode 149,76
Bellen naar vaste nummers 2 0,50
Bellen naar mobiele nummers 9 7,81
Sms-berichten 229 0,00
Mms-berichten 2 0,50
Ongebruikt tegoed 140,95 0,00
Verbruik dat niet in de bundel zit Aantal Volume Korting (€) Bedrag (€) BTW
Sms-en naar het buitenland 3 0,72
Sms-en in het buitenland 1 0,11
Internetdiensten 18 67,20
Totaal verbruikskosten 68,03
Eenmalige kosten Bedrag (€) BTW
Totaal Eenmalige kosten 0,00
Totaal bedrag exclusief BTW 107,89
dit staat er op mijn rekening, en het gaat over die internetkosten die ik niet heb gemaakt.en dat is van http://www.payinfo.nl stuur zo de andere er na.
Eindeloos sms bundel e 9,95 01.03 - 31.03 8,36
Hi Bel en Sms 35 01.03 - 31.03 29,41
Gratis Hi Bewaarbox 01.03 - 31.03 0,00
Gratis Hi Telefoonboek 01.03 - 31.03 0,00
Hi Eindeloos Online 01.03 - 31.03 2,09
Inclusief korting € 6,27
Totaal periodieke kosten 39,86
Verbruik 03.02.11 - 08.03.11
Waardebundel Aantal Volume Verbruik Bedrag (€)
Nieuw bundeltegoed 75,63
Tegoed uit vorige periode 74,13
Tegoed deze periode 149,76
Bellen naar vaste nummers 2 0,50
Bellen naar mobiele nummers 9 7,81
Sms-berichten 229 0,00
Mms-berichten 2 0,50
Ongebruikt tegoed 140,95 0,00
Verbruik dat niet in de bundel zit Aantal Volume Korting (€) Bedrag (€) BTW
Sms-en naar het buitenland 3 0,72
Sms-en in het buitenland 1 0,11
Internetdiensten 18 67,20
Totaal verbruikskosten 68,03
Eenmalige kosten Bedrag (€) BTW
Totaal Eenmalige kosten 0,00
Totaal bedrag exclusief BTW 107,89
dit staat er op mijn rekening, en het gaat over die internetkosten die ik niet heb gemaakt.en dat is van http://www.payinfo.nl stuur zo de andere er na.
Laatst gewijzigd door sdejonge op 17 mar 2011 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Verbruik specificatie - Internetdiensten Datum Tijdstip Gekozen dienst Bedrag in €
04 feb 8:40 www.payinfo.nl 4,20
04 feb 14:43 www.payinfo.nl 4,20
06 feb 9:26 www.payinfo.nl 2,52
11 feb 9:36 www.payinfo.nl 4,20
11 feb 9:38 www.payinfo.nl 4,20
11 feb 15:58 www.payinfo.nl 4,20
13 feb 8:13 www.payinfo.nl 2,52
18 feb 8:40 www.payinfo.nl 4,20
18 feb 17:08 www.payinfo.nl 4,20
20 feb 7:55 www.payinfo.nl 2,52
25 feb 10:22 www.payinfo.nl 4,20
25 feb 10:29 www.payinfo.nl 4,20
25 feb 16:08 www.payinfo.nl 4,20
27 feb 8:01 www.payinfo.nl 2,52
04 mrt 10:57 www.payinfo.nl 4,20
04 mrt 16:08 www.payinfo.nl 4,20
06 mrt 8:33 www.payinfo.nl 2,52
Totaal bedrag Internetdiensten 67,20
ik ben een vrouw van 65 jaar en wat moet ik met spelletjes of ringtones.
dus ik snap gewoon niet waarom ik deze kosten moet betalen heb inmiddels een aangetekende brief naar kpn gestuurt.
04 feb 8:40 www.payinfo.nl 4,20
04 feb 14:43 www.payinfo.nl 4,20
06 feb 9:26 www.payinfo.nl 2,52
11 feb 9:36 www.payinfo.nl 4,20
11 feb 9:38 www.payinfo.nl 4,20
11 feb 15:58 www.payinfo.nl 4,20
13 feb 8:13 www.payinfo.nl 2,52
18 feb 8:40 www.payinfo.nl 4,20
18 feb 17:08 www.payinfo.nl 4,20
20 feb 7:55 www.payinfo.nl 2,52
25 feb 10:22 www.payinfo.nl 4,20
25 feb 10:29 www.payinfo.nl 4,20
25 feb 16:08 www.payinfo.nl 4,20
27 feb 8:01 www.payinfo.nl 2,52
04 mrt 16:08 www.payinfo.nl 4,20
06 mrt 8:33 www.payinfo.nl 2,52
Totaal bedrag Internetdiensten 67,20
ik ben een vrouw van 65 jaar en wat moet ik met spelletjes of ringtones.
dus ik snap gewoon niet waarom ik deze kosten moet betalen heb inmiddels een aangetekende brief naar kpn gestuurt.
-
- Contacteer:
Dat is vreemd inderdaad.
Ik zou toch eens contact met je provider opnemen - of zij je kunnen helpen.
Waarschijnlijk is de link naar payinfo zodat je daar kan zien waarvoor je betaald.
Payinfo zelf kan ik niet vinden dat zij kosten rekenen - dus zou men dat ook niet mogen.
Wat voor type telefoon heb je trouwens? Sommigen maken wel verbinding met internet.
Alleen omdat het erg regelmatig is - denk ik wel aan een abonnements dienst..
Ik zou toch eens contact met je provider opnemen - of zij je kunnen helpen.
Waarschijnlijk is de link naar payinfo zodat je daar kan zien waarvoor je betaald.
Payinfo zelf kan ik niet vinden dat zij kosten rekenen - dus zou men dat ook niet mogen.
Wat voor type telefoon heb je trouwens? Sommigen maken wel verbinding met internet.
Alleen omdat het erg regelmatig is - denk ik wel aan een abonnements dienst..
-
Het lijkt inderdaad op een abonnement. Elke vrijdag Euro 4.20 en elke zondag Euro 2.52.ik ben een vrouw van 65 jaar en wat moet ik met spelletjes of ringtones.
Kun je niet dooklikken op payinfo om te zien welke organisatie jouw hiervoor laat betalen ?
ik heb een nokia C6
-
- Contacteer:
Kijk even in de instellingen van dit toestel of deze (automatisch) verbinding met internet maakt..
Als dat zo is - schakel dit dan uit.
Dan is die optie in elk geval al uitgesloten.
Ik heb nog even de payinfo site bekeken - en als ik het goed begrijp kan je daar door je telefoonnummer op te geven - kijken welke (betaalde) abonnementen op jouw nummer staan.
Ik heb dit met mijn bedrijfsnummer gedaan (die is zowiezo schoon van enig abonnement) en inderdaad - er staat niets hierbij.
Als dat zo is - schakel dit dan uit.
Dan is die optie in elk geval al uitgesloten.
Ik heb nog even de payinfo site bekeken - en als ik het goed begrijp kan je daar door je telefoonnummer op te geven - kijken welke (betaalde) abonnementen op jouw nummer staan.
Ik heb dit met mijn bedrijfsnummer gedaan (die is zowiezo schoon van enig abonnement) en inderdaad - er staat niets hierbij.
-
- Contacteer:
Aanvulling:
er is nog een Payinfo topic - met reactie van de Hi webcare:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=82081
er is nog een Payinfo topic - met reactie van de Hi webcare:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=82081
-
ook ik blijk al maanden aan deze dienst te betalen, en bij mij is dat nu opgelopen tot €1000,- . Ik ben al een paar keer naar de kpn winkel geweest, maar die verwijzen me naar de klantenservice. De klantenservice verwijst me naar 'mijn KPN'. kortom , ik kwam er niet uit. Nu blijkt dat dit aan payinfo ligt. Ik heb het er gelukkig afgekregen. Hoop ik!!. Maar vraag me wel af, wie ik hier aansprakelijk voor kan stellen. Want uit alle reacties die ik lees, blijkt wel dat we ongewild en ongevraagd aangemeld worden op het moment dat je iets download.
-
- Contacteer:
Payinfo betaal je niet aan - die geeft je alleen het overzicht waar je wel aan betaald.patricia rikken schreef:Want uit alle reacties die ik lees, blijkt wel dat we ongewild en ongevraagd aangemeld worden op het moment dat je iets download.
Downloaden per mobiel - 99.9999% zijn van die SMS abonnementen - waarbij je 3x per week voor 3 tot 5 euro per keer 'iets' krijgt (een rekening in elk geval).
Heel vaak staat dit bij kleine lettertjes ergens verstopt - maar wettelijk gezien ga je er mee accoord.
Het zal dus een kluif worden om geld terug te krijgen.
Neem eens contact op met een jurist, of het juridisch loket, of je rechtsbijstand.
zo eindelijk een reactie terug van kpn maar weer naar het kastje van de muur gestuurd.
heb ze ook inmiddels gebeld en ze blijven maar volhouden dat ik mij wel heb aangemeld gewoon te gek voor woorden met kpn.
in de brief wat ik heb gekregen van kpn staat dat ik naar http://www.payinfo.nl moet gaan en mijn tel nummer in moet voeren en dan krijg ik een code klopt allemaal heb dat allemaal al gedaan en dat heeft verder geen zin en het werkt niet, heb dus alles gedaan. en mvr aan de tel van kpn zou mij door verbinden naar de tech dienst dat is dus niet gebeurt dat heeft mvr van kpn zelf gedaan het is allemaal heel erg vaag bij die kpn en als je vragen hebt over payinfo weten ze niets, nou daar geloof ik niets van want anders sturen ze jou niet door naar de tech dienst dus ze weten het wel degelijk zo zie ik dat maar ik ben nog niet verder op geschoten met heel dat http://www.payinfo.nl. geld ongevraagt van mensen halen dat mag gewoon zomaar.
heb ze ook inmiddels gebeld en ze blijven maar volhouden dat ik mij wel heb aangemeld gewoon te gek voor woorden met kpn.
in de brief wat ik heb gekregen van kpn staat dat ik naar http://www.payinfo.nl moet gaan en mijn tel nummer in moet voeren en dan krijg ik een code klopt allemaal heb dat allemaal al gedaan en dat heeft verder geen zin en het werkt niet, heb dus alles gedaan. en mvr aan de tel van kpn zou mij door verbinden naar de tech dienst dat is dus niet gebeurt dat heeft mvr van kpn zelf gedaan het is allemaal heel erg vaag bij die kpn en als je vragen hebt over payinfo weten ze niets, nou daar geloof ik niets van want anders sturen ze jou niet door naar de tech dienst dus ze weten het wel degelijk zo zie ik dat maar ik ben nog niet verder op geschoten met heel dat http://www.payinfo.nl. geld ongevraagt van mensen halen dat mag gewoon zomaar.
-
Ook ik even reageren: ik was zeer verontrust na al deze berichten en heb een en ander uitgezocht.
Ook ik had een dubieuze betaling aan payinfo op mijn rekening van Hi. € 1,69 per maand. En ik had niet eens internet actief op mijn telefoon!
Wat blijkt nu. In december vorig jaar ging mijn telefoon stuk. Eentje geleend van het werk, een vrij geavanceerde van HTC. SIM kaartje van Hi erin en werken maar. Op de HTC zat echter een app die het weerbericht iedere dag actualiseerde. Zag er heel leuk uit en best handig.
Al weer drie maanden geleden de HTC weggedaan en mijn oude Sony maar weer uit de kast. Kan je mee mellen en SMS-en. Meer niet. Tot mijn schrik toch iedere maand die payinfo. Smartfone geleend van iemand. Internet actief gemaakt. www.payinfo.mobi ingelogd en wat blijkt: ik betaal sinds de HTC ieder maand aan weeronline € 2,- (dat is € 1,69 plus 19% BTW). Gelijk uitgezet via die site (annuleren en op ok drukken) en later met Hi gebeld die konden zien dat het nu uitgezet was. Al die maanden dus betaald voor iets waarvan ik niet wist dat het geld kost.
Die payinfo is dus niet een "partij" of rechtspersoon/bedrijf waaraan je betaald maar een service van KPN. Op payinfo kun je zien aan welke services en apps je geld betaald via je mobiele telefoon. Op de rekening van KPN of Hi zie je dat niet uitgesplitst: daar staat alleen www.payinfo.nl als partij waar het geld heen gaat maar dat is dus niet zo. Het biedt alleen een overzicht. Dus goed om te weten voor degene die juridische stappen overweegt naar payinfo (dus KPN).
Wat ik niet begrijp is dat er mensen vele tientallen euros per maand betalen. Dat zijn dan hele grote abonnementen of zo. (Muziek of spelletjes downloaden??)
En in feite zou dat dus uitgezet moeten kunnen worden via Payinfo maar ik vrees dat dergelijke dure zaken een andere weg hebben bewandeld en dat de stopzetting ook via een andere route moet. Zo zie je maar dat je moet oppassen met betalingen via je mobiele abonnement.
Die smartphones van tegenwoordig en de apps die erop staan zijn zo geavanceerd dat je het alleen merkt als je accu leegloopt. Niet je portemonnee! Ik denk dat sommige programma's zelfs zo geavanceerd zijn dat je ze iedere maand opnieuw moet annuleren op Payinfo omdat ze steeds automatisch weer aangezet worden.
Ik wens iedereen veel succes en dat de echte boosdoeners, de GSM maffia, de straf krijgen die ze verdienen.
Ook ik had een dubieuze betaling aan payinfo op mijn rekening van Hi. € 1,69 per maand. En ik had niet eens internet actief op mijn telefoon!
Wat blijkt nu. In december vorig jaar ging mijn telefoon stuk. Eentje geleend van het werk, een vrij geavanceerde van HTC. SIM kaartje van Hi erin en werken maar. Op de HTC zat echter een app die het weerbericht iedere dag actualiseerde. Zag er heel leuk uit en best handig.
Al weer drie maanden geleden de HTC weggedaan en mijn oude Sony maar weer uit de kast. Kan je mee mellen en SMS-en. Meer niet. Tot mijn schrik toch iedere maand die payinfo. Smartfone geleend van iemand. Internet actief gemaakt. www.payinfo.mobi ingelogd en wat blijkt: ik betaal sinds de HTC ieder maand aan weeronline € 2,- (dat is € 1,69 plus 19% BTW). Gelijk uitgezet via die site (annuleren en op ok drukken) en later met Hi gebeld die konden zien dat het nu uitgezet was. Al die maanden dus betaald voor iets waarvan ik niet wist dat het geld kost.
Die payinfo is dus niet een "partij" of rechtspersoon/bedrijf waaraan je betaald maar een service van KPN. Op payinfo kun je zien aan welke services en apps je geld betaald via je mobiele telefoon. Op de rekening van KPN of Hi zie je dat niet uitgesplitst: daar staat alleen www.payinfo.nl als partij waar het geld heen gaat maar dat is dus niet zo. Het biedt alleen een overzicht. Dus goed om te weten voor degene die juridische stappen overweegt naar payinfo (dus KPN).
Wat ik niet begrijp is dat er mensen vele tientallen euros per maand betalen. Dat zijn dan hele grote abonnementen of zo. (Muziek of spelletjes downloaden??)
En in feite zou dat dus uitgezet moeten kunnen worden via Payinfo maar ik vrees dat dergelijke dure zaken een andere weg hebben bewandeld en dat de stopzetting ook via een andere route moet. Zo zie je maar dat je moet oppassen met betalingen via je mobiele abonnement.
Die smartphones van tegenwoordig en de apps die erop staan zijn zo geavanceerd dat je het alleen merkt als je accu leegloopt. Niet je portemonnee! Ik denk dat sommige programma's zelfs zo geavanceerd zijn dat je ze iedere maand opnieuw moet annuleren op Payinfo omdat ze steeds automatisch weer aangezet worden.
Ik wens iedereen veel succes en dat de echte boosdoeners, de GSM maffia, de straf krijgen die ze verdienen.
-
Ik krijg al sinds december 2011 weer internetdiensten payinfo bij geschreven op mijn rekening en daar ben ik niet blij mee.
Ik heb sindsdien een hoge telefoonrekening mede door payinfo.
Ik heb mij nergens op aangemeld maar toch word er payinfo in rekening gebracht
Ik heb klantenservice gebeld en die zeiden dat ik waarschijnlijk zelf mij ergens voor aan heb gemeld maar dat is niet zo .
Ik kreeg het vermoeden dat ik voor de domme gehouden werd en ben daar erg boos over.
Ik ben hier zo boos over dat de klantenservice mij zo behandeld dat ik er klaar mee ben want er is in 3 maanden tijd zo'n 60 euro (58.80) onterecht van mijn rekening gehaald.
Bedragen zijn December 2011 4.80 euro ,Januari 2012 21euro ,Februari 16.80 Euro & Maart 16.80 euro
In het verleden is dit ook al voor gekomen en daar heb ik mij toen in december 2010 voor dit soort diensten afgemeld en ik vind het niet kunnen dat deze praktijken zomaar hun kunnen waardoor ik hierbij gedupeerd ben.
Ik heb sindsdien een hoge telefoonrekening mede door payinfo.
Ik heb mij nergens op aangemeld maar toch word er payinfo in rekening gebracht
Ik heb klantenservice gebeld en die zeiden dat ik waarschijnlijk zelf mij ergens voor aan heb gemeld maar dat is niet zo .
Ik kreeg het vermoeden dat ik voor de domme gehouden werd en ben daar erg boos over.
Ik ben hier zo boos over dat de klantenservice mij zo behandeld dat ik er klaar mee ben want er is in 3 maanden tijd zo'n 60 euro (58.80) onterecht van mijn rekening gehaald.
Bedragen zijn December 2011 4.80 euro ,Januari 2012 21euro ,Februari 16.80 Euro & Maart 16.80 euro
In het verleden is dit ook al voor gekomen en daar heb ik mij toen in december 2010 voor dit soort diensten afgemeld en ik vind het niet kunnen dat deze praktijken zomaar hun kunnen waardoor ik hierbij gedupeerd ben.
Vaak melden mensen zich aan zonder dat ze dat weten, zie het voorbeeld van de "WeerApp" hierboven die zichzelf regelmatig actualiseert.Ik heb mij nergens op aangemeld maar toch word er payinfo in rekening gebracht
Ook de beruchte prijsvragen "SMS xxx naar yyyy om te winnen" zijn af en toe zeer hardnekkig.
Ook ik heb deze ervaring met HI mobile. Ik controleerde voor het eerst mijn online HI ( heel dom natuurlijk) en zag toen dat er bedragen waren afgeschreven via payinfo.nl voor abonnement Mofunia waar ik mij nooit voor heb aangemeld.( sex en achterlijke filmpjes)
De klantenservice van HI bleef erop hameren dat ik dat echt zelf heb gedaan of iemand anders heeft mijn telefoon gebruikt (wat dus zeker niet is gebeurt) ook buitenlandse internetsites zouden gratis moeten zijn maar ook hier werd geld voor afgeschreven.
Dan had ik zeker op een betaalde site gezeten. nou echt niet want overal waar geld word gevraagd verlaat ik direct de site omdat ik dat niet vertrouw. toen ik zij dat ik weer naar Vodafone zou gaan zei de medewerkster; ach mevr bij Vodafone gebeuren dezelfde praktijken!!!!!
Dit moet toch niet rechtsgeldig zijn? ik ben op deze manier bestolen van een paar honderd euro!
De klantenservice van HI bleef erop hameren dat ik dat echt zelf heb gedaan of iemand anders heeft mijn telefoon gebruikt (wat dus zeker niet is gebeurt) ook buitenlandse internetsites zouden gratis moeten zijn maar ook hier werd geld voor afgeschreven.
Dan had ik zeker op een betaalde site gezeten. nou echt niet want overal waar geld word gevraagd verlaat ik direct de site omdat ik dat niet vertrouw. toen ik zij dat ik weer naar Vodafone zou gaan zei de medewerkster; ach mevr bij Vodafone gebeuren dezelfde praktijken!!!!!
Dit moet toch niet rechtsgeldig zijn? ik ben op deze manier bestolen van een paar honderd euro!