| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] youfone belbundel "eindeloos" is geen 0 euro
youfone belbundel "eindeloos" is geen 0 euro
In tegenstelling tot wat de hoofdpagina van Youfone doet suggereren is de "eindeloos" belbundel geen 0 euro, maar minimaal 2,50 en slechtste geval zelfs 5,40 voor slechts 29 sms-jes.
Wie heeft er ook een slechte ervaring met deze misleidende marketing truc?
Ik heb tot nu toe bot gevangen bij youfone om hier iets aan te doen.
Re: youfone belbundel "eindeloos" is geen 0 euro
Als je op het "i"-tje klikt bij eindeloos zie je dit:
Met Youfone Eindeloos betaal je geen abonnementskosten en betaal je alleen voor het verbruik.
• Eindeloos 1 jaar: bellen en sms’en: altijd € 0,10 p/min.
• Eindeloos 2 jaar: altijd € 0,10 p/min.
• Administratiekosten € 2,50 per maand bij minder dan € 10,00 verbruik.
Met Youfone Eindeloos betaal je geen abonnementskosten en betaal je alleen voor het verbruik.
• Eindeloos 1 jaar: bellen en sms’en: altijd € 0,10 p/min.
• Eindeloos 2 jaar: altijd € 0,10 p/min.
• Administratiekosten € 2,50 per maand bij minder dan € 10,00 verbruik.
Eindeloos kost toch 0 euro? Daar is niets aan gelogen. Ideaal als je alleen wil Internetten of bijvoorbeeld de telefoon vooral voor noodgevallen gebruikt en daarvoor een goedkoop abonnement zoekt. .
Maar ja, het schijnt raar te zijn bij een gsm abonnement om te kijken wat je afsluit...
Maar ja, het schijnt raar te zijn bij een gsm abonnement om te kijken wat je afsluit...
> "betaal je geen abonnementskosten" (GjvdZ)
Nou ja, als je abonnementskosten iets anders vind dan maandelijkse administratie kosten (van 2.50) dan kun je dat op die manier idd rechtpraten.
> "betaal je alleen voor het verbruik" (GjvdZ)
Als ik (in combinatie met een internet bundel van 7 euro) 2.50 extra moet betalen zonder enige belminuut of sms, of in het slechtste geval zelfs 5.40 voor maar 29 smsjes, dan strookt dat toch niet helemaal met deze stelling.
> "service bieden zonder te betalen" (julie4444)
Welke service? Ik wil juist betalen voor de service die ik krijg en niet als ik er geen gebruik van maak.
Nou ja, als je abonnementskosten iets anders vind dan maandelijkse administratie kosten (van 2.50) dan kun je dat op die manier idd rechtpraten.
> "betaal je alleen voor het verbruik" (GjvdZ)
Als ik (in combinatie met een internet bundel van 7 euro) 2.50 extra moet betalen zonder enige belminuut of sms, of in het slechtste geval zelfs 5.40 voor maar 29 smsjes, dan strookt dat toch niet helemaal met deze stelling.
> "service bieden zonder te betalen" (julie4444)
Welke service? Ik wil juist betalen voor de service die ik krijg en niet als ik er geen gebruik van maak.
Laatst gewijzigd door pme op 05 feb 2015 12:05, 3 keer totaal gewijzigd.
Maar u dacht dus dat alles volledig gratis zou zijn? Dat ze gewoon service bieden zonder dat je daar ooit een cent voor betaalt?pme schreef:In tegenstelling tot wat de hoofdpagina van Youfone doet suggereren is de "eindeloos" belbundel geen 0 euro, maar minimaal 2,50 en slechtste geval zelfs 5,40 voor slechts 29 sms-jes.