LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer slechte service tele2 na drie keer opsturen telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Tanjaaa

Zeer slechte service tele2 na drie keer opsturen telefoon

Ongelezen bericht door Tanjaaa »

De samsung Galaxy S4 mini die ik nu 13 maanden in mijn bezit heb is het afgelopen half jaar al drie keer opgestuurd geweest om met dezelfde mankementen weer bij mij terug te komen. Het toestel verliest constant verbinding met het tele2 netwerk, vind vervolgens dubbele netwerken waar niet op ingelogd kan worden en de 3G verbinding valt iedere paar minuten uit. Daarnaast is bellen negen van de tien keer niet mogelijk omdat het netwerk eruit ligt.

Nu ik wederom met mijn klachten bij tele2 aankwam kreeg ik in eerste instantie te horen dat ze hem wederom wilde opsturen. Nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik hier weinig vertrouwen in had omdat he tprobleem de voorgaande drie keren ook niet verholpen was, kreeg ik een nieuw alternatief. Ik moet op het moment van storing op het moment dat ik niet kan bellen de exacte data, tijden, adressen, gebelde nummers etc. noteren waarna ik deze door moet geven aan de technische dienst. Zij zullen mij dan verder helpen. Echter vind ik dit een prachtig kastje naar de muur verhaal en heb hier geen vertrouwen in.

Sinds juli 2014 heb ik al een onbruikbare telefoon en tele2 weigert passende maatregelen te nemen. Vervanging is volgens tele2 zelf uitgesloten tenzij ik een nieuw jaarabonnement afsluit. Ik vind dit pure oplichterij. Ik betaal nu ook voor een abonnement met toestel en heb daarom recht op een toestel dat naar behoren werkt. Daarnaast zal ik blij zijn als mijn abonnement in januari 2016 afloopt en is er geen haar op mijn hoofd die nog bij tele2 klant wil blijven.

Nietgelukkig

Re: Zeer slechte service tele2 na drie keer opsturen telefoon

Ongelezen bericht door Nietgelukkig »

Ik heb precies de zelfde problemen. Heb alleen nooit mijn telefoon opgestuurd. Omdat dit mijn eigen toestel is. Altijd van het kastje naar de muur gestuurd en terug. Dit mag niet gebeuren! Ik ben van af april geen klant meer !

Rolfer
Contacteer:

Re: Zeer slechte service tele2 na drie keer opsturen telefoon

Ongelezen bericht door Rolfer »

Dan maar overstappen naar de #1 toch?

Nog altijd probleemloos bij KPN, mobiel en vastelijn. :wink:

Gesloten