Onlangs moesten wij overstappen naar Ziggo, omdat dit de enige kabelaanbieder is in onze stad. Op zich geen probleem, want alles zou hetzelfde blijven.
Ongeveer 3 maanden na die brief komt de volgende: 5 zenders zullen uit ons pakket gehaald worden en kunnen alleen nog met een dure digitale ontvanger bekeken worden. Weer een maand later opnieuw een brief. De abonnementskosten zullen OMHOOG gaan per 1 juli en daarna nog een keer per 1 januari, zodat er een totale verhoging van 40% volgt. Van buren heb ik gehoord dat er alweer een nieuwe rekening aankomt. Ik heb het nog niet ontvangen, maar zij wel en ze moeten nu 29€ instalatiekosten betalen.
Dus binnen een jaar tijd gaan de kosten met 40% omhoog en wordt het pakket met ong. 20% verminderd. Wat is hier de logica van? En wat kunnen we er aan doen?
Wie heeft advies over hoe we hier mee om moeten gaan?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Abonnementskosten stijgen met 40% en kanalen dalen met 20%
Re: Abonnementskosten stijgen met 40% en kanalen dalen met 20%
Hogere bonus directie??Wat is hier de logica van
Ze hebben de verhoging zeker aangekondigd met een mooie brief met allerlei kreten zoals: ... om u nóg beter van dienst te kunnen zijn,.... om de kwaliteit van ons produkt nóg verder te kunnen verhogen,.... om in de toekomst nieuwe diensten te kunnen ontwikkelen, etc. etc..
Neem digitenne van kpn goed beeld en met buitenantenne is het pefect.Kost 7,50 per maand en 1 tuner gratis,je kunt op 1 abo 3 tv's aansluiten,wil je 1 tuner extra huur je er 1 voor 3,50 per mnd en je hebt alle zenders
nee hoor heb mijn abo via internet afgesloten,binnenantenne werkte niet goed,gebeld met kpn kreeg gratis buitenantenne toegestuurd.en heeft niets met gemeente te maken,wij wonen in een dure gemeente ,kpn heeft hier geen aandelen in