LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aktie @home digitale decoder voor €30.00

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
glasart
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2006 21:57

Aktie @home digitale decoder voor €30.00

Ongelezen bericht door glasart »

Je krijgt een mail van @home over deze aanbieding, als je hier op reageert krijg je een bericht dat je binnen enkele minuten een email terug krijgt. Ik weet dat minuten lang kunnen duren, maar bij @home duren ze wel heel lang. Na een week wachten toch maar eens een email gestuurd waarof mijn aktivereingscode bleef. Na ruim een week krijg je dan eindelijk een email terug met de code en een link waar je deze moet invullen. Ga je hier naar toe en wil je je code invoeren dan werkt het dus niet. Maar je moet wel binnen 2 dagen de code invoeren anders krijg je helemaal niks en gaat het feest niet door. Dus maar eens bellen, afdeling internet waar de actie van is stuurt je vrolijk door naar afdeling tv. Deze sturen je weer terug naar afdeling internet want het is hun actie en niet de onze. Je wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd.De hele avond zitten bellen en nog niks, ik kreeg een referentienummer en zou de volgende dag maar even bellen en dan was alles geregeld. Nou vergeet het maar vanavond weer meer als 3 uur aan de telefoon gehangen net als gisteren en nog niks wijzer. Heb met 12 verschillende mensen gepraat maar niemand weet ergens van. Als je dus ook zo'n mailtje gehad hebt, begin er maar niet aan, je krijgt er alleen maar veel ergernis van. Je bent dus gewaarschuwt.

pvd01
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:51

Re: Aktie @home digitale decoder voor €30.00

Ongelezen bericht door pvd01 »

Ik heb ook zo'n mailtje gehad. Ik kreeg binnen 30 seconden het mailtje met activeringscode....

lindah
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 nov 2005 19:41

Re: Aktie @home digitale decoder voor €30.00

Ongelezen bericht door lindah »

Moet je nou nog iets doen om aan te geven wel abbo je wilt?
Heb de decoder in huis en heb nu alle zenders (2maanden gratis) maar hoe nu verder?

Grabbertje
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 nov 2006 16:09

Re: Aktie @home digitale decoder voor €30.00

Ongelezen bericht door Grabbertje »

Bij mij had Home gebeld of ik interesse had in de decoder
voor 30 euro. Het enige wat ik moest doen was mijn internetabonnee
voor 1 jaar te verlengen. Dit heb ik gedaan, want ik heb dit abonement
al 4 jaar en ik moet zeggen ik ben er zeer tevreden over.
De decoder had ik de volgende dag al in huis en heb hem geactiveerd.
Werkt bij mij perfect. Bij mij zat er een kaart bij voor de verschillende abonementen die ze voor de decoder hebben met de prijzen erbij.
Is ook op de site van Home te lezen.
Als je niks veranderd blijf je gewoon de standaard kanalen ontvangen die je voor je tv hebt met extra kanalen via de decoder.
Dit kost je verder niks.

lianneke
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2006 09:20

Re: Aktie @home digitale decoder voor €30.00

Ongelezen bericht door lianneke »

Nou Grabbertje,
Ik zou als ik jou was maar eens gaan bellen met at home.
Ook wij hebben meegedaan aan die aktie en ons is ook gezegd dat je de eerste 2 maanden alle zenders gratis kreeg en daarna zou er als je niets veranderde gewoon de standaard kanalen ontvangen.
Leek me een goede deal, maar niets is minder waar.
Als je de extra kanalen niet meer wilt, moet je wel degelijk een mail sturen anders zit je er gewoon aan vast.
Ik heb tig keer gebeld met at home, maar de eerste keer al legde een mevrouw mij uit, dat ik verkeerd was voorgelicht en dat je wel degelijk de extra kanalen moest opzeggen.
Dat heb ik toen dus ook gelijk gedaan, maar hierna kreeg ik een brief dat we geabonnerd waren op film en sport en digitaal extra.
Nu wilden wij digitaal extra wel houden, maar de rest niet, waar ik me ook netjes voor heb afgemeld.
Van de week kreeg ik een online factuur en wat schetst mijn verbazing............er stond weer dat ik geabonnerd was op film en sport en de daarbij behorende rekening en dat dat van mijn rekening afgehouden zou worden, wat inmiddels ook gebeurt is.
Ik weer gebeld met at home en toen zeiden ze dat het wel in de computer staat, maar dat we gewoon eerst moeten betalen en dat het in december verrekend zou worden.
Daar heb ik dus geen zin in en ik vind het een hele kwalijke zaak, dat ze zo klanten proberen te winnen door totaal verkeerde inlichtingen te geven.
Ik heb een email geschreven naar klachten @home.nl en uitgelegd dat ik het hier niet mee eens ben en dat ik zodra het geld afgeschreven wordt van mijn rekening, ik het geld gewoon terugvorder en alleen voor mijn bestaande internet betaal.
Ik hoef en wil geen digitale televisie meer.
Ik heb er mijn buik van vol.
Het kost je een kapitaal om iedere keer te bellen en er wordt totaal niets doorgegeven, want iedere keer krijg je iemand anders aan de telefoon, waar je je hele verhaal weer moet uitleggen en dat ben ik spuugzat.
Ik zou ook graag willen dat dit eens openbaar gemaakt wordt, want er zullen best wel meer mensen zijn die hierdoor gedupeert zijn.
Dus Gabbertje, kijk alles maar eens goed na,want anders zit je er straks ook aan vast.
Het erge hieraan vind ik dat ze het nu mijn probleem maken en het is eigenlijk hun probleem, maar daar hebben ze bij at home geen oren naar.
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Grabbertje
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 nov 2006 16:09

Re: Aktie @home digitale decoder voor €30.00

Ongelezen bericht door Grabbertje »

Toen ik de digitale decoder in huis kreeg moet ik hem via internet activeren. Daar werd toen aangegeven welk pakket je na 2 maanden wilde hebben. Ik heb gewoon het standaardpakket gekozen en na 2 maanden had ik alleen nog maar de standaard zenders.
En ik betaal echt niks meer als anders. En ik heb hem nu 5 maanden.

lianneke
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2006 09:20

Re: Aktie @home digitale decoder voor €30.00

Ongelezen bericht door lianneke »

Nou Gabbertje, ik ben blij dat het bij jou goed is gegaan, maar bij ons ging het helemaal mis dus.

Grabbertje
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 nov 2006 16:09

Re: Aktie @home digitale decoder voor €30.00

Ongelezen bericht door Grabbertje »

Toen ik hem binnen 5 dagen moest activeren heb ingevuld
welk zenderpakket ik na 2 maanden wilde.
Heb jij dat dan niet gehad?

lianneke
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2006 09:20

Re: Aktie @home digitale decoder voor €30.00

Ongelezen bericht door lianneke »

ja dat heb ik ook gedaan, maar ik blijf maar brieven krijgen dat ik geabonneerd ben op film en sport en ik heb duidelijk aangegeven dat ik alleen maar digitaal extra wilde blijven houden, maar kennelijk begrijpen ze dat daar niet.
Ik heb net mijn mail nog zitten lezen en daar staat duidelijk op dat ik alleen digitaal extra wilde blijven houden.
Maar goed, ik wacht maar weer af, maar voor mij is de lol eraf.

Peter25
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 dec 2006 22:58

Re: Aktie @home digitale decoder voor €30.00

Ongelezen bericht door Peter25 »

Hallo allemaal,

Sinds 2,5 jaar ben ik in het bezit van internet van @home. Vanaf augustus dit jaar (2006) is daar telefonie bijgekomen. Op een aantal keren dat de verbinding weg is gevallen na, redelijk tevreden.
Nou ben ik al 3x telefonisch benaderd om tv digitaal aan te schaffen. Maar omdat sinterklaas niet bestaat sta ik nogal sceptisch tegenover tegen telefonische verkoop. Echter, klinkt het aanbod toch goed omdat er geen extra abonnementskosten bijkomen als ik die card retour stuur. Dat zou ik dan ook direct doen.
Mijn vraag aan jullie is wat jullie ervaringen zijn met digitale tv van @home, evt. met dit aanbod. Als ik op dit aanbod inga, stuur ik, op aanraden van de telefoniste, die card direct retour zodat ik niet meer abonnementskosten ga betalen.
Even concreet: wat ga ik er dan op vooruit gezien de "normale" kabel tv die ik nu heb?

Graag jullie reacties.


Groetjes uit het gezellige Limburg.


Peter

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Aktie @home digitale decoder voor €30.00

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Peter25,

als je nog een TV hebt met een normale beeldbuis zul je geen verschil zien, hoogstens een paar zenders extra, en of je die nodig hebt??

Gesloten