LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 3 ziggo tv smartcards per adres. Echt te weinig.

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
zwollywoods

3 ziggo tv smartcards per adres. Echt te weinig.

Ongelezen bericht door zwollywoods »

hallo. ik heb onlangs 2 smart tv's gekocht en tot voor kort kon je nog bij ziggo 5 smartcards op een adres registreren maar dat is veranderd naar 3 smartcards per adres. nu heb ik een probleem. omdat ik 2 smart tvs heb zitten nu 2 smartcards in de tv zelf maar ik gebruik ook 2 HD ziggo harde schijf recorders waar dus ook smartcard in moet. Nu moet ik als ik boven wil opnemen de smartcard uit de woonkamer hdd recorder halen en in andere hdd ondemand recorder stoppen die boven staat. Is het nu echt niet mogelijk dat ik nog een smartcard activeren? Ik vindt 3 smartcards per adres echt te weinig omdat alles digitaal bekeken wordt en we ook gebruik maken van hdd ondemand ziggo recorders. Ik heb nog een ongebruikte smartcard liggen en zou het fijn vinden als ik die ook kan activeren. ziggo moet niet vergeten dat tegenwoordig smartcards decoders in de tvs zijn ingebouwd en dan heb je te weinig voor externe decoders omdat daarmee wordt opgenomen. ik hoor het wel.

alvast bedankt Ziggo

bprosman

Re: 3 ziggo tv smartcards per adres. Echt te weinig.

Ongelezen bericht door bprosman »

Je kunt nog steeds 5 kaarten per adres hebben , je kunt er alleen maar 3 "online" activeren. Voor kaart #4 en 5 moet je even de helpdesk bellen.

zwollywoods

oke.. dan ga ik zo ff proberen. bedankt he

devious

Ongelezen bericht door devious »

Voortaan eerst maar eens de zoekfunctie van de providersite gebruiken. Het stáát er gewoon.

bprosman

Voortaan eerst maar eens de zoekfunctie van de providersite gebruiken. Het stáát er gewoon
Nou.... echt duidelijk staat het er niet... over het algemeen noemen ze het getal "3".

devious

Ongelezen bericht door devious »

bprosman schreef:
Voortaan eerst maar eens de zoekfunctie van de providersite gebruiken. Het stáát er gewoon
Nou.... echt duidelijk staat het er niet... over het algemeen noemen ze het getal "3".
LOL, ik zeg niet voor niets "de zoekfunctie gebruiken"..
... Heeft u
al eerder 3 apparaten geregistreerd, maar wilt u een 4e apparaat registreren? ...

zwollywoods

heb gebeld en is gelukt. overgens vertelde ze mij dat activeren van vierde en vijfde smartcard binnenkort makkelijker zou gaan. begrijp ook niet waarom dit niet gewoon via mijnziggo kan.

bprosman

Inderdaad, daartegenover vind ik deze tekst dan verwarrend , overigens heb ik op kaart #4 en 5 ook de extra zenderpakketten :
Per huishouden kunt u meerdere interactieve ontvangers en recorders gebruiken. U heeft voor elk televisietoestel waarmee u digitaal wilt kijken één ontvanger met smartcard nodig. Bij Ziggo is het mogelijk maar liefst drie smartcards te gebruiken, zonder meer te betalen voor de extra zenderpakketten.

sadfly

Ongelezen bericht door sadfly »

Ziggo gebruikers forum had je het ook kunnen vinden.

Gesloten