LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aanbieding digitenne 3 maanden gratis????

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
renske1970

aanbieding digitenne 3 maanden gratis????

Ongelezen bericht door renske1970 »

Beste allemaal,

Ik heb een vraagjeover digitenne.
Vorig jaar december heb ik voor mijn zoon digitenne aangevraagd, icm de aanbieding 3 maanden gratis digitenne.
Pakje werd geleverd, alles geinstalleerd, en moest mijn zoon aanmelden om in aanmerking te komen voor de korting, ook gedaan en op 2 februari 2011 kreeg ik een mail van digitenne dat het bedrag van de korting binnenkort op mijn rekening zou worden gestort, en dat ik dat zou zien op mijn volgende factuur.
Nu kreeg ik vorige week een factuur of ik binnen 7 dagen even 49,86 wilde overmaken...... Ik heb daarop gebeld met een medewerker van digitenne, gezegd dat het bedrag van de kortingsactie (25,50) nog steeds niet op mijn rekening is overgemaakt en waar deze factuur over gaat.
Mij werd gezegd dat het om de eenmalige aansluitingskosten van 25 euro gaat en de rest is het abonnementsgeld van januari, februari en maart. De aansluitingskosten kan ik nog begrijpen, maar toen ik vroeg waar de 25,50 bleef die zou worden gestort, vertelde deze persoon dat ik dat pas op de 3e factuur zou krijgen, en dat ik die dan niet hoefde te betalen......????? Heb meerdere malen gezegd dat dit niet in de voorwaarde stond, en dat ik bereid was om de 25 euro te betalen voor de aansluitingskosten, maar dat ik de eerste 3 maanden gratis zou krijgen, en zolang dit bedrag niet op mijn rekening staat ik de rest niet betaald. Dan zou mijn zoon dus per 28-02-2011 afgesloten worden.
Heb daarna gelijk een mail gestuurd met nogmaals de vraag hoe het zat, want van die mederwerkster werd ik ook niet veel wijzer, heb daarop tot nu toe nog steeds geen antwoord gehad.
Moet ik het bedrag dan toch maar in z'n geheel betalen? En afwachten op de 3e factuur? Ik vind het nogal erg vreemd en vaag. op 2 februari een mail krijgen waarin staat dat ik het bedrag binnenkort op mijn rekening krijg, en daarna te horen krijgen dat ik het op de 3e factuur terug kan zien, en die niet hoef te betalen. Weet nu even niet wat ik moet doen? Hier misschien iemand die kan zeggen wat ik wel en niet moet doen?
Groetjes renske

tiptoo

Re: aanbieding digitenne 3 maanden gratis????

Ongelezen bericht door tiptoo »

vind dit een vreemd verhaal, als je digitenne neemt krijg je normaal 1maand op proef , dus dat is gratis. Ik zou als je digitenne niet wilt hebben omdat je meteen een bedrag moet betalen het niet accepteren dan maar terug, heb je bewijs dat het 3 maanden gratis is? zo ja mail ze dat dan door zo niet , dan zou ik het terug sturen wegens misleiding.

Hanscn

Ongelezen bericht door Hanscn »

Wij hebben hetzelfde probleem: in december Digitenne van KPN genomen met de actie: eerste drie maanden gratis kijken. Vervolgens steeds maandnota's gekregen waarin telkens een maand abonnement van Euro 8,50 in rekening wordt gebracht.
Volgens de helpdesk van KPN wordt die drie maanden gratis kijken pas na de derde betaling door hen teruggestort, dus pas in april heb ik drie maal 8,50 is Euro 25,50 retour -als alles goed gaat natuurlijk.
Rare handelswijze van KPN, erg klantonvriendelijk. Bovendien incasseren ze zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven automatisch van mijn rekening. Kan ik natuurlijk storneren en vervolgens zelf overmaken, maar dat schiet ook niet op.

tiptoo

Hanscn schreef: Bovendien incasseren ze zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven automatisch van mijn rekening. Kan ik natuurlijk storneren en vervolgens zelf overmaken, maar dat schiet ook niet op.

ik zou het toch storneren , je hebt geen toestemming gegeven , geen idee of dit iets nieuws van kpn is misschien te vaak dat mensen in de 1 ste maand afhaken, maar dan nog 3 maanden gratis is nog altijd gratis en dan niet pas na die tijd.

renske1970

er stond ook in de aanbieding: de eerste 3 maanden gratis, dus dat is bij mij jan, feb, en maart. Toch maandag maar weer een telefoontje er aan wagen. Dit klopt echt niet!

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

De eerste 3 maanden zijn ook gratis want het geld wordt in April teruggestort.

tiptoo

sephora30 schreef:De eerste 3 maanden zijn ook gratis want het geld wordt in April teruggestort.

heb jij daar ervaring mee dan sephora?

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Hoezo moet dat dan.

KPN zegt t zelf:
Volgens de helpdesk van KPN wordt die drie maanden gratis kijken pas na de derde betaling door hen teruggestort, dus pas in april heb ik drie maal 8,50 is Euro 25,50 retour

renske1970

maar dat zeggen ze niet wanneer je het abonnement afsluit.
het komt in ieder geval zo over dat je de eerste 3 maanden gratis digitenne krijgt, en daarna pas ga je 8,50 betalen per maand.
nu moeten we eerst betalen en dan krijg je het terug (zeggen ze).
omgekeerde wereld zullen we maar zeggen dan!

tiptoo

sephora30 schreef:Hoezo moet dat dan.

KPN zegt t zelf:
Volgens de helpdesk van KPN wordt die drie maanden gratis kijken pas na de derde betaling door hen teruggestort, dus pas in april heb ik drie maal 8,50 is Euro 25,50 retour

lijkt mij wel ja dat je zoiets van te voren gratis krijgt , eerst zien dan geloven bij kpn.
nu moeten we eerst betalen en dan krijg je het terug (zeggen ze
dit bedoel ik dus.

renske1970

en dan nog......2 februari kreeg ik een mailtje waarin stond dat het bedrag BINNENKORT op mijn rekening wordt gestort, dus binnenkort is dan bij digitenne, 3 maanden later? En er stond niets in de mail dat ik het eerst voor moest gaan schieten....
Belachelijk vind ik het!

tiptoo

ik heb toen digitenne voor 1 maand gratis gehad dus de 1 ste maand, daarna gewoon moeten betalen .

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Kan ook zijn dat kpn het zo doet,omdat de mensen het na 3(gratis)mnd digitenne terugsturen met het smoesje " het bevalt niet"
Hebben ze toch 3mnd voor nop tv gekeken.

En na 3 mnd krijg je,je geld toch terug,dan heb je toch 3 mnd gratis gekeken.

Babette84

Ongelezen bericht door Babette84 »

De 1e maand is allang niet meer gratis bij Digitenne dus die info klopt van geen kanten.

Bij de meeste Digitenne acties wordt het geld inderdaad naderhand teruggestort. Dat is een kwestie van de actievoorwaarden goed nalezen. Er is een enkele actie waarbij het geld direct verrekend wordt. Wederom: actievoorwaarden nalezen.

Gesloten