Nadat ik de ontvanger goed en wel heb afgehaald en geinstalleerd, valt het beeld uit na ongeveer 2 weken. Wat blijkt, ik moet de smartcard van deze digitale ontvanger registreren. Logisch, niets aan de hand. Via internet de smartcard aangemeld en even later doet deze het weer. Behalve.... de extra zenders waar ik al voor betaal.
Wat blijkt bij een belletje naar Ziggo: om deze extra pakketen ook op mijn 2e toestel te kunnen ontvangen, moet ik NOGMAALS elke maand voor het extra pakket en Film1 en Sport 1 de abonnementskosten betalen.
Dit vind ik klinkklare onzin, als ik een 4e waterkraan in mijn huis installeer betaal ik toch ook niet hiervoor. Als ik een extra pc in huis heb en daar internet van Ziggo op zet, hoef ik toch ook geen extra kosten te betalen?!?
Daarnaast staat er in de brief van @Home helemaal niets over extra kosten voor het extra pakketen op de 2e digitale tv.
Ik citeer de brief: "Méér keuze, méér kwaliteit, maar géén extra abonnementskosten. Het enige dat u nodig heeft is een digitale ontvanger en het startpakket TV Digitaal".
Het zinsdeel dat onderstreept is, is in de brief ook onderstreept.
Zijn er meer mensen op dit forum die hier de dupe van zijn?