LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanlegkosten Ziggo?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
tuur1964

Aanlegkosten Ziggo?

Ongelezen bericht door tuur1964 »

Door een verhuizing naar een nieuwe wijk krijg ik van Ziggo een brief waarin vermeld staat dat als je gebruik wilt maken van hun diensten, de aanlegkosten voor bijna 150 euro zult moeten meebetalen. Heeft iemand hier wel eerder van gehoord?
Het lijkt me eerder iets om mogelijke klanten juist een korting te bieden in plaats van aanlegkosten te vragen.

stofzuigertje

Re: Aanlegkosten Ziggo?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als via ADSL een internet verbinding mogelijk is zou TELE2 of KPN ook Int+bellen+ TV kunnen aanbieden, eventueel is Satelliet of Digitenne ook een oplossing en dit zal hun dus klanten kosten.

Bob Schurkjens

Re: Aanlegkosten Ziggo?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Als je per se kabel wil in plaats van Ziggo, dan kun je wellicht aan Ziggo meedelen dat je alleen kabel van ze af wil nemen indien de aansluitkosten komen te vervallen en dat je anders Digitenne neemt. Het grootste voordeel van kabel is dat je ook BBC 1 en 2 kan ontvangen.

Ik zou dit zeker proberen. Uiteraard per e-mail doen: aan telefonische beloftes van Ziggo heb je niets!

Tele2 alles in een (ADSL, tv en bellen): Tele2 belooft een snelheid van maximaal 20mb. Gisteren heb ik nog iemand geholpen die zo'n pakket had. De snelheid bedroeg niet meer dan 5,5mb. Het tv-beeld is hierdoor blokkerig en de beloofde internetsnelheid wordt in de verste verte niet gehaald. Op dit forum staan meer soortgelijke klachten. Ik zou dus uitkijken met dit Tele2 pakket.

Gesloten