LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] administratie canal digitaal een warboel.

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
weya bruinsma

administratie canal digitaal een warboel.

Ongelezen bericht door weya bruinsma »

In juni heb ik een aangetekende brief gestuurd naar canal digitaal met het verzoek om mijn abonnement te stoppen omdat ik wou overstappen naar een andere abonnement bij canal digitaal. Hierop kreeg ik geen reactie. In juli maar eens gebeld met canal digitaal. De brief hadden ze niet ontvangen, aldus hun. Toen ik zei dat ik de aangetekend had verstuurd, kwamen ze met een verhaal dat ze wel duizenden brieven per dag kregen en hiervoor maar een handtekening zetten. Maar het was geen probleem, dit konden ze telefonisch wel even regelen. Toen begonnen de problemen. Het komt er op neer, dat ik nu twee abonnementen betaal. Na veel telefoon gesprekken, brieven en emails, met veel beloftes, heb ik uiteindelijk mijn rekening geblokkeerd. Inmiddels kon ik lezen ( op hun site) dat mijn eerste contract was stopgezet, maar ze incasseerden wel maandelijks het bedrag dat ik hiervoor schuldig was. Weer een aangetekende brief gestuurd met het verzoek om binnen veertien dagen het teveel betaalde geld terug te storten, anders zou ik contact opnemen met radar. Hierop kreeg ik een reactie. Ze zouden zo spoedig mogelijk het geld terug storten, wat dus niet gebeurd. In december kreeg ik een brief van hun , dat ze geprobeerd hadden om het abonnementsgeld automatisch te innen, dit was niet gelukt en ze verzochten mij om voor 25 december het verschuldigd bedrag over te maken. Dit heb ik gedaan. Op 16 december kreeg een brief van hun, dat ze nog eenmaal en wel voor 25 december zouden proberen om het geld te innen en als dat nog niet mogelijk was, zouden ze mij op 13 januari 2010 afsluiten van de kabel en moest ik de afsluitkosten betalen. Maar ik heb inmiddels al betaald tot 31 januari 2010. Een hoop trammelant en als je hun belt weten ze van niets en niets is telefonisch mogelijk. Zij kunnen alles telefonisch regelen, maar als het om de klant gaat, kan niets. En als je dan ook nog over gaat van een goedkopere abonnement naar een duurdere, dan reken je er toch niet op dat je er zoveel problemen mee krijgt.

stofzuigertje

Re: administratie canal digitaal een warboel.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als in de dure aangetekende brief je klant nummer ontbreekt krijg je deze fouten.

Dus U had gewoon online met uw PC na invoeren klant nummer Uw aanpassing gratis kunnen uitbreiden, alleen voor opzeggen of beperken is een andere methode nodig dus dat kan niet online.

Dus U had het zelf foutloos en gratis kunnen regelen!

snepke

Re: administratie canal digitaal een warboel.

Ongelezen bericht door snepke »

Canal digitaal praat me er niet van.Ik heb de rechtzaak gewonnen.Lees canaal digitaal beeindigen onmogelijk maar eens.En Lindorff B.V (hun incasso is nog erger als cd)en Lindorff/T-mobile.En je geld laten storneren.Als het onterecht is afgeschreven kan je het binnen een jaar terughalen.Cosuwijzer-automatisch incasso.

Gesloten