LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Analoog TV
Analoog TV
Welke overlast heeft een analoge tv van de overschakeling naar Ziggo, ik merk dat de TV niet meer reageert zoals ervoor met name de tv aanzetten geeft problemen, kan ook zijn dat de TV op is
Re: Analoog TV
Dat de tv trager aangaat door de overgang is kolder. Ik denk inderdaad dat je tv aan vervanging toe is.
Ik kan alles nog ontvangen in matige kwaliteit maar de glasbak op logeerkamer is nog prima...
Dus hoe zijn jou kabels?
Een stekker met instraling van Digitenne, GSM of andere stoorders is mogelijk dus goede stekkers op je kabels dus geen kaal plastic kapje, als daar staal zit of prop aluminium folie is het vaak weer beter...
En anders, ja ook mijn oude Philips glasbak heeft niet het eeuwige leven....
Dus hoe zijn jou kabels?
Een stekker met instraling van Digitenne, GSM of andere stoorders is mogelijk dus goede stekkers op je kabels dus geen kaal plastic kapje, als daar staal zit of prop aluminium folie is het vaak weer beter...
De grootste stoorder is een 4g zendmast in de buurt.stofzuigertje schreef:Ik kan alles nog ontvangen in matige kwaliteit maar de glasbak op logeerkamer is nog prima...
Dus hoe zijn jou kabels?
Het lijkt een beetje mode op dit forum te worden dat alle problemen met TV nu opeens komen door de samengang van Ziggo/UPC
In de hoek waar hij bij mijn staat heeft een platte TV totaal geen voordeel, wel prima beeld en geluid want ook de speakers hebben de ruimte!
Soms, vooral in hoeken als je de toeter die ruimte vreet goed kwijt kunt is een oude "gratis" glasbak niet zo slecht en niets mis mee...
Soms, vooral in hoeken als je de toeter die ruimte vreet goed kwijt kunt is een oude "gratis" glasbak niet zo slecht en niets mis mee...
enkele connectors vervangen, de TV heeft weer het licht gezien hallelujastofzuigertje schreef:Ik kan alles nog ontvangen in matige kwaliteit maar de glasbak op logeerkamer is nog prima...
Dus hoe zijn jou kabels?
-
Vogels
Moet dit nu op zo'n toon? mensen mogen zelf bepalen wat ze gebruiken.[/quote]
Beeld hier is helemaal niet onaardig uit die 80 kilo zware glasbak en de eerste beste platte betaalbare tv die deze weg speelt en ook de kopjes kan laten rinkelen in de kast moet ik nog tegenkomen.
Moet dit nu op zo'n toon? mensen mogen zelf bepalen wat ze gebruiken.[/quote]
Beeld hier is helemaal niet onaardig uit die 80 kilo zware glasbak en de eerste beste platte betaalbare tv die deze weg speelt en ook de kopjes kan laten rinkelen in de kast moet ik nog tegenkomen.
ik heb de oude bak Sony gereset en er een klap opgegeven: Hij werkt weer prima ook na het vervangen van enkele kunststof connectoren door rvs materiaalvogels schreef:Ik ben met jullie eens dat het geluid van de huidige t.v.'s belabberd is, maar dat valt op te lossen. Maar als ik kijk naar de beeldkwaliteit van een 30 jarige Sony en een nieuwe led, mag iedereen van mij die Sony houden.
vreemde Vogels,vogels schreef:En je vrouw maar iedere keer Cola in die t.v. dumpenHar06 schreef:ik heb de oude bak Sony gereset en er een klap opgegeven: Hij werkt weer prima ook na het vervangen van enkele kunststof connectoren door rvs materiaalvogels schreef:Ik ben met jullie eens dat het geluid van de huidige t.v.'s belabberd is, maar dat valt op te lossen. Maar als ik kijk naar de beeldkwaliteit van een 30 jarige Sony en een nieuwe led, mag iedereen van mij die Sony houden.
simpel geintje, waarom zou mijn vrouw zero cola over de TV gieten,heeft Vogel dit persoonlijk ervaren ??vogels schreef:Nou, Har06, wel anderen jennen/stangen en zelf niet tegen een geintje kunnen??? https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 0&t=155277
Het woord jennen stangen laat ik voor Vogel z,n rekening.