Op 26 Augustus heb ik digitale tv aangeschaft van @Home.
Op 28 Augustus komt @Home met een actie waarbij je Euro 40,00 retour krijgt op de aanschaf van de digitale decoder.
Heb een mailtje gestuurd naar @Home, met de vraag of ik ook nog in aanmerking kan komen voor deze actie. HELAAS PINDAKAAS zegt @home, gewoon pech gehad.
Weet er misschien iemand of dit soort zaken wettelijk zijn geregeld.
Ik heb het wel eens meegemaakt met een skipak. Ik kocht dit een week voor de uitverkoop (was toen niet bekend) voor Hfl. 800,00. Een week later 40% korting. Ben terug geweest en kreeg alsnog de korting.
Kijk, dat noem ik service.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] @Home klantvriendelijk?!?!?!
Re: @Home klantvriendelijk?!?!?!
Je sluit op 26 aug. een overeenkomst. Wat de verkopende partij na het sluiten van een overeenkomst veranderd aan "het assortiment" doet er niet toe. Die overeenkomst blijft geldig.
Inderdaad, veel aanbieders zullen in dergelijke gevallen als service of coulance regeling alsnog de korting geven.
Ze zijn natuurlijk niet verplicht dit te doen.
Inderdaad, veel aanbieders zullen in dergelijke gevallen als service of coulance regeling alsnog de korting geven.
Ze zijn natuurlijk niet verplicht dit te doen.