LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betaald voor extra service maar Expert Amsterdam komt afspraak niet na
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 15 okt 2018 12:16
Betaald voor extra service maar Expert Amsterdam komt afspraak niet na
Voor mijn moeder van 88 een nieuwe tv gekocht bij Expert in Amsterdam. Speciaal naar de winkel gegaan om extra service af te spreken, zoals uitleg tv en instellen van de zenders. Daar 49,50 voor betaald. Toen de monteur kwam, was hij chagrijnig, zei
niks, zette de tv neer, sloot hem aan en wilde vervolgens vertrekken. Toen mijn moeder vroeg of hij de zenders niet zou instellen, zei hij: "Rode knop voor aan en uit en de rest wijst vanzelf". De studente die bij mijn moeder was bood toen
aan om het zelf maar te doen. Bij navraag in de winkel ontkenden ze bij hoog en laag dat dit gezegd zou zijn. De bijna 50 euro krijgen we ook niet (deels) terug omdat dit "voorrijkosten" zouden zijn (bezorging is gratis!). Het ruilen van
de tv (pootjes bleken te breed) kon ook alleen voor een exemplaar dat in de winkel zou staan en die hadden ze verder niet. Geld terug was natuurlijk helemaal geen sprake van. Meermalen gebeld, maar het enige commentaar is: "u was er niet bij".
In het vervolg gaan we NOOIT meer naar een winkel van Expert, als je on-line koopt is de service vele malen beter!
niks, zette de tv neer, sloot hem aan en wilde vervolgens vertrekken. Toen mijn moeder vroeg of hij de zenders niet zou instellen, zei hij: "Rode knop voor aan en uit en de rest wijst vanzelf". De studente die bij mijn moeder was bood toen
aan om het zelf maar te doen. Bij navraag in de winkel ontkenden ze bij hoog en laag dat dit gezegd zou zijn. De bijna 50 euro krijgen we ook niet (deels) terug omdat dit "voorrijkosten" zouden zijn (bezorging is gratis!). Het ruilen van
de tv (pootjes bleken te breed) kon ook alleen voor een exemplaar dat in de winkel zou staan en die hadden ze verder niet. Geld terug was natuurlijk helemaal geen sprake van. Meermalen gebeld, maar het enige commentaar is: "u was er niet bij".
In het vervolg gaan we NOOIT meer naar een winkel van Expert, als je on-line koopt is de service vele malen beter!
-
- Berichten: 650
- Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51
Re: Betaald voor extra service maar Expert Amsterdam komt afspraak niet na
RubyMartine schreef: ↑15 okt 2018 12:23Voor mijn moeder van 88 een nieuwe tv gekocht bij Expert in Amsterdam. Speciaal naar de winkel gegaan om extra service af te spreken, zoals uitleg tv en instellen van de zenders. Daar 49,50 voor betaald. Toen de monteur kwam, was hij chagrijnig, zei
niks, zette de tv neer, sloot hem aan en wilde vervolgens vertrekken. Toen mijn moeder vroeg of hij de zenders niet zou instellen, zei hij: "Rode knop voor aan en uit en de rest wijst vanzelf". De studente die bij mijn moeder was bood toen
aan om het zelf maar te doen. Bij navraag in de winkel ontkenden ze bij hoog en laag dat dit gezegd zou zijn. De bijna 50 euro krijgen we ook niet (deels) terug omdat dit "voorrijkosten" zouden zijn (bezorging is gratis!). Het ruilen van
de tv (pootjes bleken te breed) kon ook alleen voor een exemplaar dat in de winkel zou staan en die hadden ze verder niet. Geld terug was natuurlijk helemaal geen sprake van. Meermalen gebeld, maar het enige commentaar is: "u was er niet bij".
In het vervolg gaan we NOOIT meer naar een winkel van Expert, als je on-line koopt is de service vele malen beter!
Dat was een slechte service van de betreffende winkel, niet zoals het hoort!
Op de site van Expert is een Chatfunctie, misschien kunt u zo eens contact met ze opnemen.
Anders kunt u ook nog een klacht indienen bij Thuiswinkel waarborg, waar Expert bij aangesloten is. https://www.thuiswinkel.org/leden/expert.nl
Re: Betaald voor extra service maar Expert Amsterdam komt afspraak niet na
Anders kunt u ook nog een klacht indienen bij Thuiswinkel waarborg, waar Expert bij aangesloten is. https://www.thuiswinkel.org/leden/expert.nl
[/quote]
Nee. Betreft koop in een stenen winkel.
[/quote]
Nee. Betreft koop in een stenen winkel.
Re: Betaald voor extra service maar Expert Amsterdam komt afspraak niet na
Nee. Betreft koop in een stenen winkel.Dorfje schreef: ↑15 okt 2018 17:16Anders kunt u ook nog een klacht indienen bij Thuiswinkel waarborg, waar Expert bij aangesloten is. https://www.thuiswinkel.org/leden/expert.nl
[/quote]
U hebt gelijk, sorry. Dan even via de chatfunctie contact opnemen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 okt 2018 15:42
Re: Betaald voor extra service maar Expert Amsterdam komt afspraak niet na
Wat een bijzonder verhaal dit... wij kopen al jaren alleen maar bij Expert in Amsterdam en wij hebben alleen maar de ervaring van een goede service. Ook voor oudere mensen denken ze mee om even te helpen. Dit verhaal verbaasd me dan ook, want wij hebben nog nooit een slechte ervaring gehad bij ze!
HansZweers
vindt dit leuk
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 okt 2018 13:18
Re: Betaald voor extra service maar Expert Amsterdam komt afspraak niet na
Geachte mevrouw ,
Graag wil ik van de gelegenheid gebruik maken en reageren op uw reactie. Eerlijk gezegd ben ik zeer verbaasd en van mening dat wij onze afspraken met u zijn nagekomen. U bent in onze winkel geweest en heeft, tijdens ons 20% Korting Festival, een prachtige Samsung tv gekocht voor een goede prijs. Aanvullend heeft u hierbij een Expert Servicediensten pakket gekozen. Onze monteur heeft de tv binnen het afgesproken tijdblok bij uw moeder bezorgd, geplaatst en geïnstalleerd, de zenders ingesteld en een uitleg gegeven van de werking van de tv. Ook heeft hij uitgelegd dat sommige kanalen op een ander nummer kunnen staan, maar dat dit helaas niet door ons gewijzigd kan worden vanwege de digitale zenders. Als extra tip heeft hij aangegeven dat op 607 Brava tv te vinden is. Het betreft hier klassieke muziek, iets wat door veel mensen op leeftijd op prijs wordt gesteld. De hulp in huis gaf aan dit nog wel een keer uit te leggen, waarna onze monteur vertrokken is naar de volgende klant.
Onze monteur heeft er naar onze mening alles aan gedaan om uw moeder datgene te leveren wat is afgesproken. Wij betreuren het dan ook dat u onze inspanningen niet als zodanig kunt waarderen en dat u uw klacht bij AVROTROS Radar heeft neergelegd. Zeker gezien het feit dat wij alles in staat gesteld hebben om u tegemoet te komen. Bij plaatsing bleek namelijk dat de pootjes van de tv te ver uit elkaar stonden, waardoor de tv niet op het oude meubel kon worden geplaatst. Onze monteur heeft in overleg met uw moeder naar een tijdelijke oplossing gezocht en gevonden, waardoor zij toch meteen kon genieten van haar aankoop. Op de achtergrond zijn wij naar een beter alternatief gaan zoeken voor het meubelprobleem en hebben wij hierin diverse opties met u besproken. Hierop hebben wij verder geen reactie meer mogen ontvangen, waarbij wij er van uit zijn gegaan dat u een andere oplossing heeft gekozen, namelijk een nieuw meubel. Wij hechten veel waarde aan het leveren van de beste service en wij doen er alles aan om de klant het beste product en dienst te bieden, én te leveren wat is afgesproken.
Wij betreuren de ontstane situatie en wij vinden het jammer dat u, naar onze mening onterecht, minder positief over onze winkel spreekt. Ons bedrijf bestaat al 80 jaar vanwege onze goede service. Hiervoor hebben wij zelfs tot twee keer toe de warme douche mogen ontvangen. Wij krijgen de indruk dat wij uw negatieve gevoel niet kunnen wegnemen en hebben daarom besloten dat wij het volledige bedrag van 49,95 euro aan u zullen terugbetalen. U zult begrijpen dat dit geen gebruikelijke situatie is. Wij gaan ervan uit hiermee een passende oplossing te hebben geboden.
Met vriendelijke groet,
Gerard Bushoff
Expert Amsterdam
Graag wil ik van de gelegenheid gebruik maken en reageren op uw reactie. Eerlijk gezegd ben ik zeer verbaasd en van mening dat wij onze afspraken met u zijn nagekomen. U bent in onze winkel geweest en heeft, tijdens ons 20% Korting Festival, een prachtige Samsung tv gekocht voor een goede prijs. Aanvullend heeft u hierbij een Expert Servicediensten pakket gekozen. Onze monteur heeft de tv binnen het afgesproken tijdblok bij uw moeder bezorgd, geplaatst en geïnstalleerd, de zenders ingesteld en een uitleg gegeven van de werking van de tv. Ook heeft hij uitgelegd dat sommige kanalen op een ander nummer kunnen staan, maar dat dit helaas niet door ons gewijzigd kan worden vanwege de digitale zenders. Als extra tip heeft hij aangegeven dat op 607 Brava tv te vinden is. Het betreft hier klassieke muziek, iets wat door veel mensen op leeftijd op prijs wordt gesteld. De hulp in huis gaf aan dit nog wel een keer uit te leggen, waarna onze monteur vertrokken is naar de volgende klant.
Onze monteur heeft er naar onze mening alles aan gedaan om uw moeder datgene te leveren wat is afgesproken. Wij betreuren het dan ook dat u onze inspanningen niet als zodanig kunt waarderen en dat u uw klacht bij AVROTROS Radar heeft neergelegd. Zeker gezien het feit dat wij alles in staat gesteld hebben om u tegemoet te komen. Bij plaatsing bleek namelijk dat de pootjes van de tv te ver uit elkaar stonden, waardoor de tv niet op het oude meubel kon worden geplaatst. Onze monteur heeft in overleg met uw moeder naar een tijdelijke oplossing gezocht en gevonden, waardoor zij toch meteen kon genieten van haar aankoop. Op de achtergrond zijn wij naar een beter alternatief gaan zoeken voor het meubelprobleem en hebben wij hierin diverse opties met u besproken. Hierop hebben wij verder geen reactie meer mogen ontvangen, waarbij wij er van uit zijn gegaan dat u een andere oplossing heeft gekozen, namelijk een nieuw meubel. Wij hechten veel waarde aan het leveren van de beste service en wij doen er alles aan om de klant het beste product en dienst te bieden, én te leveren wat is afgesproken.
Wij betreuren de ontstane situatie en wij vinden het jammer dat u, naar onze mening onterecht, minder positief over onze winkel spreekt. Ons bedrijf bestaat al 80 jaar vanwege onze goede service. Hiervoor hebben wij zelfs tot twee keer toe de warme douche mogen ontvangen. Wij krijgen de indruk dat wij uw negatieve gevoel niet kunnen wegnemen en hebben daarom besloten dat wij het volledige bedrag van 49,95 euro aan u zullen terugbetalen. U zult begrijpen dat dit geen gebruikelijke situatie is. Wij gaan ervan uit hiermee een passende oplossing te hebben geboden.
Met vriendelijke groet,
Gerard Bushoff
Expert Amsterdam
HansZweers
, Theotrucker
, crazyme
en grun
vinden dit leuk
Re: Betaald voor extra service maar Expert Amsterdam komt afspraak niet na
Keurige reactie, keurige oplossing.
Re: Betaald voor extra service maar Expert Amsterdam komt afspraak niet na
Dat is wel even een ander verhaal dan TS hier neergezet heeft.
Goed dat Expert hier zelf hun kant laat horen.
Goed dat Expert hier zelf hun kant laat horen.
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: Betaald voor extra service maar Expert Amsterdam komt afspraak niet na
Dat was dan "e
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Betaald voor extra service maar Expert Amsterdam komt afspraak niet na
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... v-aankoop/
Jammer dat ook hier TS niet terug reageert hoe het komt het verhaal van de Expert anders is. Wie liegt er nu?
Re: Betaald voor extra service maar Expert Amsterdam komt afspraak niet na
Denk dat ze allebei hun eigen waarheid hebben. TS was in ieder geval niet aanwezig toen de TV werd geplaatst.sylvesterb schreef: ↑27 okt 2018 14:17https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... v-aankoop/
Jammer dat ook hier TS niet terug reageert hoe het komt het verhaal van de Expert anders is. Wie liegt er nu?
Re: Betaald voor extra service maar Expert Amsterdam komt afspraak niet na
Misschien ligt de waarheid in het midden, misschien ook niet. De reactie van Expert hier op het forum vind ik heel netjes, net als de oplossing (crediteren van de extra servicekosten).