Vandaag voor de 5e keer contact gehad met Ziggo betreffende een betalingsachterstand! Hoezo achterstand, ik kocht een combinatie pakket TV-Internet-Telefonie ??? Alles gaat automatisch behalve digitale TV.
Als ik 3 keer aangeef dat ik automatisch wens te betalen, waarop de Ziggo medewerker reageert; okay, als U het openstaande bedrag overmaakt dan gaat het goed. Mooi niet!! Wie heeft dezelfde ervaring hiermee en wat kan ik tegen dit soort onzinnigheden doen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] betalings perikelen Ziggo/@Home
Re: betalings perikelen Ziggo/@Home
Als u een Alles-in-een pakket heeft, dan is digitale tv inbegrepen. U hoeft dan niet meer apart te betalen voor ANALOGE tv. Dat vervalt hiermee.Vandaag voor de 5e keer contact gehad met Ziggo betreffende een betalingsachterstand! Hoezo achterstand, ik kocht een combinatie pakket TV-Internet-Telefonie ??? Alles gaat automatisch behalve digitale TV.
De hamvraag is nu:
Heeft u een betalings achterstand en komt deze overeen met wat Ziggo denkt dat u heeft?
Klopt de betalings achterstand is het IMHO verstandig om deze keer te betalen via opdracht aan bank, waardoor u op uw afrekening bewijs krijgt dat u betaalt heeft.
Ik hoop dat dan de maand daarop wel automatisch geïncasseerd wordt.
Dit om problemen met eventueel afsluiten van alle diensten die u afneemt bij Ziggo te voorkomen.
Re: betalings perikelen Ziggo/@Home
Was het maar zo simpel als u stelt meneer/mevrouw tdehond. Als ex-@home klant moet ik nog steeds apart betalen voor het analoge tv-signaal, ook al heb ik sinds half mei het alles-in-een-plus pakket.
Dit komt volgens ziggo omdat de administratie van het @home gebied nog niet omgezet is. Dus een betalingsachterstand op het onderdeel analoge tv kan nog steeds.
pvd
Dit komt volgens ziggo omdat de administratie van het @home gebied nog niet omgezet is. Dus een betalingsachterstand op het onderdeel analoge tv kan nog steeds.
pvd