LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Canal Digitaal
-
Canal Digitaal
Heb de 18 sept. een brief gekregen waar Canaal Digitaal bij geen bericht , automatis op 2 Set Top kaarten het famllie paket wil zetten. Kosten € 2,50 per kaart. Ik vindt dit niet kunnen, Ik maak namelijk uit wat ik af wil afnemen en niet Canal Digitaal. Volgens de telefoniste mag Canaal digitaal dat doen. En moet ik dan maar een brief sturen als ik dat niet wens. Sinds wanneer mag een bedrijf zo maar meer geld afschrijven terwijl daar geen toestemming voor is. Heb ook naar C D aangegeven dat ik dit opneem met Radar. Zo te zien kijken ze daar ook op het forum, Ze leren er schijnbaar niets van,
-
Re: Canal Digitaal
Hieronder mijn reactie op "mijn canaldigitaal" site:
Jaaa, Kees (Färber) weet van wanten. Als je het niet wil dan moet je maar even reageren. Goed Kees ik heb er ook een voor jou. Morgen staat er een nieuwe Mercedes voor jouw deur. Kun je in 2 keer betalen. Als je em niet wil dan stuur maar een briefje (bij voorkeur voordat ik je lever) dat je de auto niet wil anders krijg je over 3 dagen de eerste factuur.
Maar goed CanalDigitaal lees nu even goed: Mocht je het lef hebben om teveel te incasseren dan zal ik het afgeschreven bedrag direct laten storneren en trek ik de machtiging in. Tevens zal ik mijn abonnement per direct opzeggen omdat ik met oplichters niets te maken wil hebben.
Met vriendelijke groet,
M. Joosten. (bijna ex klant)
Jaaa, Kees (Färber) weet van wanten. Als je het niet wil dan moet je maar even reageren. Goed Kees ik heb er ook een voor jou. Morgen staat er een nieuwe Mercedes voor jouw deur. Kun je in 2 keer betalen. Als je em niet wil dan stuur maar een briefje (bij voorkeur voordat ik je lever) dat je de auto niet wil anders krijg je over 3 dagen de eerste factuur.
Maar goed CanalDigitaal lees nu even goed: Mocht je het lef hebben om teveel te incasseren dan zal ik het afgeschreven bedrag direct laten storneren en trek ik de machtiging in. Tevens zal ik mijn abonnement per direct opzeggen omdat ik met oplichters niets te maken wil hebben.
Met vriendelijke groet,
M. Joosten. (bijna ex klant)