Het is echt oplichten wat ze doen, we hadden een abonnement van 19,95 per jaar, en gebruiken het maar 2 weken per jaar net op vakantie.
Nu zijn we eind 2005 verhuisd en netjes een verhuisbericht gestuurd.
Maar geen acceptgiro ontvangen , kreeg nu een rekening van 99 euro voor extra kosten omdat ze een incasso bureau ingeschakeld hadden, nou ik ben om te ontploffen.
Bleek dat mijn abonnement ineens 54 euro geworden is.
Wilde direct mijn abonnement opzeggen, nou mevr dat moet u schriftelijk doen, oooh ja, dat had ik met mijn verhuisbericht ook gedaan !!!!
Vanmiddag gebeld , kreeg te horen dit kost u 70 euro cent per minuut, heb 6 minuten gewacht voordat er iemand vroeg kan ik u helpen ?
Mijn verhaal gedaan , konden mij niet helpen , mevr dat moet u schriftelijk doen!!!
Zucht .
Heb maar 1 advies ga NOOOOOOIt met canal digital in zee.[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] canal digital
Re: canal digital
Het probleem is dat als men elk bedrijf mijdt wat hier op het forum bekritiseerd wordt, men geen televisie, telefoon, gas, electra en internet heeft.Heb maar 1 advies ga NOOOOOOIt met canal digital in zee.
Re: canal digital
Das al lang geleden, in euro's neem ik aan? Kost tegenwoordig €39.95 per jaar. Ik vraag mezelf dan wel af hoe jij in 2006 hebt kunnen kijken omdat je kaart de maandelijkse update moet ontvangen om beeld te houden. Feiten zijn dat CD jouw verhuisbericht niet heeft gelezen of ontvangen en ik denk dat je toch zelf alerter had moeten zijn want je hebt nu waarschijnlijk 2 jaar niet meer betaald terwijl je een abo/verplichting met CD bent/was aangegaan. Zelf heb ik jaren terug mijn adreswijziging per email doorgegeven, dat is gelukkig wel goedgegaan. Beter is een email met ontvangst/lezen bevestiging te sturen. Daar heb jij nu niets aan maar er is tegenwoordig een belangenvereniging voor schotelbezitters nml. :we hadden een abonnement van 19,95 per jaar
http://www.schotelbezitter.nl/ misschien kan je daar iets mee.