LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] canaldigitaal 2e televisie wordt leuker dan ooit

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.

Vindt je het ook onbeschoft dat Canal Digitaal de actie 2e televisie wordt leuker dan ooit door je strot duwt als je geen brief stuurt?

ja
4
80%
nee
1
20%

Totaal aantal stemmen: 5

jantheman100

canaldigitaal 2e televisie wordt leuker dan ooit

Ongelezen bericht door jantheman100 »

Canal Digitaal heeft een nieuwe actie. Als je twee smartkaarten hebt en op 1 kaart het familiepakket en op de 2e kaart het set top boxpakket ga je automatisch met de tweede kaart naar het familiepakket. Dit kost per maand 1,50 euro meer. Dit gebeurd automatisch. Wil je dit niet dan moet je een brief sturen waarin je aangeeft dat je dit niet wilt.

Dit is toch de omgekeerde wereld. Je moet dus actie ondernemen anders zit je eraan vast terwijl je er niet om gevraagd hebt.

Sorry Canal Digitaal maar deze actie is waardeloos. :cry:

peter 45

Re: canaldigitaal 2e televisie wordt leuker dan ooit

Ongelezen bericht door peter 45 »

Omdat canaldigitaal in het voorjaar nog niet wist wie in 2008/2009 de live uitzendingen van eredivisie voetbal zou uitzenden en tele 2 voetbal er mee stopte je uit vergoeding sport 1 voor bepaalde tijd op je ontvanger kreeg je betaalde ook nog een prijs voor tele twee dus dit was compensatie.
Omdat ik geen belang had bij de zender sport 1 hield ik voordurend de site en de media in de gaten wie eredivisie voetbal ging uitzenden als dit bekend werd zou sport 1 van de ontvanger afgaan en de nieuwe zender zou automatisch de sport 1 vervangen.
Nu heb ik vernomen dat ik de zender sport 1 nog steeds ontvang naast eredivisie live met mij basis pakket. en betaal extra voor sport 1 plm 10 euro.
Even duidelijk ik had voorheel een basis pakket plus tele 2 voetbal canaal.
Dus ik wil nu ook weer een basis met eredivisie live zoals voorheen.
dus gebeld naar canaldigitaal met een uileg van hun waarom sport 1 nog werd toegestuurd naar mijn ontvanger, als antwoord kreeg ik toen dat er op 16-08-08 een brief naar de abonnee's is toegestuurd waar in werd vermeld dat als je geen sport 1 meer wilde ontvangen je dit telefonisch voor 12-09-08 aan hun moest doorgeven, helaas ik heb deze brief niet ontvangen en kon dus ook niet reageren.
Er werd mij uitgelegd dat ik een formulier van hun site moet down loaden en deze invullen voor beindiging van sport 1 ( deze formulier was nog niet aangepast aan de huidige zender pakketen en heb hun dit ook vermeld).
Dus ik heb een formulier na hun toegestuurd met bijlage exstra a viertje
met de tekst hoe ik het precies zou willen hebben. nu kreeg ik op 08-10-08 een brief van canaldigitaal dat op 31-08-09 mijn eredivisie live abonnement word stopgezet wat ik niet wil , en zou dan mijn basis en sport 1 als nog behouden. dus hoe goed lezen die mensen hun post en waarom moet ik nu nog een jaar buiten mijn schuld om voor sport 1 betalen en er toch niet naar kijk.
Dus weer gebeld met canaldiditaal en het weer voorgelegt aan een medewerker en die vertelde mij dat ik dit schriftelijk moet stopzetten maar dit had ik al gedaan, maar heb alsnog een brief gestuurd en wacht af of ze het probleem nu snappen. want zo betaal je een zender die je tijdelijk ongevraagt op je ontvanger krijgt mooi terug en plukken zij de vruchten.

agro

Re: canaldigitaal 2e televisie wordt leuker dan ooit

Ongelezen bericht door agro »

Voor ontvangst satelliet televisie op meerdere tv's heb je geen meerdere kaarten nodig.
Met de juiste apparatuur (ontvangers met netwerkaansluiting en voorzien van juiste software) kan je middels cardsharing in principe op onbeperkt aantal tv's willekeurig van elkaar elke zender ontvangen met slechts 1 abonnement (kaart), en op elke tv het zelfde zenderaanbod als waarvan je het abonnement hebt.

Gesloten