LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canaldigitaal dom bezig

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
de-klager

Canaldigitaal dom bezig

Ongelezen bericht door de-klager »

Vorige week ben ik telefonisch benaderd door canaldigitaal.
Men kon mij een aanbieding geven van een hd-schotelontvanger met opname mogelijkheid.
Alle vier de ontvangerkoppen zouden hierop werken (astra1-astra2-astra3 en hotbird).
Pas in dit gesprek kom ik er achter dat mijn pakket allang opgewaardeerd had kunnen worden.
Maar goed, ik ga akkoord met een twee jarig BASIS-abonnement.
De ontvanger word naar mij toegestuurd en ik betaal hiervoor 89 euro.
Plus, en dat was mij niet verteld, de verzendkosten van 9,95 euro.
D.d. 22-04-2011 (gisteren dus) komt de ontvanger binnen.
Ik installeer de ontvanger zoals in de beschrijving staat.
Echter krijg ik alleen astra 1 op mijn beeld.
De instellingen voor de andere drie satelieten krijg ik niet voor elkaar, dus,...1e telefoontje naar CD á 15 c/pm, antwoord is, u moet maar een dealer in uw buurt raadplegen want wij weten het niet.
Dit is dus geen antwoord van hetgeen mij beloofd is.
Ik denk, weet je wat, vaak krijg je als je opnieuw belt een ander aan de lijn die misschien wel weet waar hij mee bezig is, dus 2e belletje maar, en inderdaad deze meneer hielp mij stukken beter, vroeg ook naar de duo kop, ik zeg, duo-kop????, ja meneer heeft u die niet dan, ik zeg, nee ik heb vier aparte koppen, meneer maar u moet de duo kop hebben om dit alles te kunnen ontvangen, oke ik krijg nu wel een kop gratis opgestuurd.
Tevens heractiveert deze meneer mijn smartkaart, dit duurt max een uurtje.
Ik wacht ruim een uur maar nog steeds geen beeld.
Dus, ik verder aan het vogelen en krijg weer hetgeen wel zou moeten lukken niet voor elkaar, dus 3e belletje maar weer.,
antwoord is, meneer heeft u wel de nieuwe kaart erin zitten, ik vraag dus welke kaart. U moet een nieuwe kaart hebben, die hadden ze erbij moeten versturen, pffffffffffffffffffffffffffffffft.
Maar ik zie dat wij deze niet op voorraad hebben, dit kan 5 werkdagen duren, mits hij bij ons binnen komt. :twisted: :twisted: :twisted:

Kortom, Canaldigitaal verkoopt op dit moment abonnementen waarvan ze zelf niets weten en de onderdelen niet eens op voorraad hebben.
Ik adviseer iedereen die van plan is om met canaldigitaal in zee te gaan, eerst goed te informeren naar de mogelijkheden en de duur van werking.

Frank445

Re: Canaldigitaal dom bezig

Ongelezen bericht door Frank445 »

Dat is het algemene probleem met telefonische verkoop. Ze scoren sales en als er service nodig is, dan verwijzen ze naar een ander distributiekanaal.

Voor het hogere management is telefonische verkoop dan ook een goedkope vorm van distributie. Maar het gaat wel ten koste van de klanttevredenheid.

kellymilan

Re: Canaldigitaal dom bezig

Ongelezen bericht door kellymilan »

ik herken het dat cd dom bezig is.ik ben zelf al bezig vanaf dec 2010 met cd om te zorgen dat ik de juiste nota krijg.ik wilde een 2de en 3de kaart hebben die maar 2,50 per maand per kaart kost.ik heb die kaarten alleen nu zegt cd dat er activeringskosten bijkomen per kaart van € 29,95 wat niet klopt want op hun eigen site staat dat de activeringskosten per kaart € 3,95 zijn als je ze online activeert en € 9,95 als je dat via de telefoon of schriftelijk doet.ik heb dat dus online gedaan dus voor € 3,95 maar cd blijft volharden dat de kosten € 29,95 zijn...pffffff als ik dit had geweten was ik er nooitttt aan begonnen.inmiddels heb ik na bijna voor €30 gebeld en meerdere malen beloftes van cd kant om mijn terug te bellen nog steeds niks bereikt..sterker nog ben afgesloten en cd heeft inmiddels een incassoburo ingeschakeld en dat terwijl ik in mijn volste recht sta.ik heb inmiddels ook al 4 brieven verzonden en die liggen daar ook al 2 maanden minimaal en ook daar heb ik nog steeds geen antw op gekregen.en dit is nog niet eens het hele verhaal maar zo gaat cd dus met zijn klanten om helaas.het is een grote schande!!!ik hoop dan ook dat trosradar een item gaat houden over cd.

Gesloten