LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chaos klantenservice kpn

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
JeroenvandeBurgt

Chaos klantenservice kpn

Ongelezen bericht door JeroenvandeBurgt »

Sinds Augustus heb ik problemen met kpn.
Het begon met het feit dat ik mijn facturen niet meer online kon bekjiken.
Toen ik daar kontact over opnam zat ik ten eerste 3 kwartier aan de lijn voor dat je te woord word gestaan.
Toen ik iemand aan de lijn kreeg werd ik niet klant vriendelijk geholpen en konden ze weinig doen want ik had bepaalde inlog gegevens nodig die ik nooit heb ontvangen.
In de tweede plaats heb ik interactive televisie van kpn en nu wordt er dubbele filmhuur afgeschreven voor films die ik kan huren.
Ten derde door een fout van kpn hebben ze het voetbalabonnment van de interactive televisie op het gratis abonnement van digitenne gezet met het gevolg dat ik nu twee abonnementen moet betalen.
Hierover heb ik kontakt gehad en ben onbeschopft te woord gestaan en ze kunnen het niet gelijk oplossen.
Ik word als het goed is binnen 3 weken opgebeld hier over.
Kortom ik raad niemand aan om klant te worden bij kpn.
Het is toch belachelijk dat door hun fout ik nu al bijna 7 weken bezig ben om het op telossen.
Ik heb diverse brieven gestuurd maar daar wordt tot nu toe niet op gereageerd.

TdeHond

Re: Chaos klantenservice kpn

Ongelezen bericht door TdeHond »

Heeft u de brieven aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging gestuurd?

Er zijn bedrijven waar niet aangetekende brieven miraculeus verdwijnen ( in de papier versnipperaar?) of zelfs NOOIT aan lijken te komen. :wink:

Gesloten