Ook bij mij zonder een probleem verlopen! Alle HD zenders staan nu voorgeprogrammeerd achter elkaar en vooraan , ik heb er nul komma niks van gemerkt + ook nog extra zenders! Ik ben er blij mee , maar ik realiseer me dat het niet overal zo vlekkeloos is gelopen of loopt....Har06 schreef:de overschakeling is prima verlopen, hulde aan UPC/Ziggo, wij krijgen er ook nog ongevraagd extra zenders bij
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Chaos na zenderwisseling Ziggo
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
moederslink schreef:Ook bij mij zonder een probleem verlopen! Alle HD zenders staan nu voorgeprogrammeerd achter elkaar en vooraan , ik heb er nul komma niks van gemerkt + ook nog extra zenders! Ik ben er blij mee , maar ik realiseer me dat het niet overal zo vlekkeloos is gelopen of loopt....Har06 schreef:de overschakeling is prima verlopen, hulde aan UPC/Ziggo, wij krijgen er ook nog ongevraagd extra zenders bij
Hier ook , alleen SBS 9 is van kanaal verandert.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 apr 2015 18:48
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
Ook hier, maar TLC is gisteren weer veranderd.ciske schreef:moederslink schreef:Ook bij mij zonder een probleem verlopen! Alle HD zenders staan nu voorgeprogrammeerd achter elkaar en vooraan , ik heb er nul komma niks van gemerkt + ook nog extra zenders! Ik ben er blij mee , maar ik realiseer me dat het niet overal zo vlekkeloos is gelopen of loopt....Har06 schreef:de overschakeling is prima verlopen, hulde aan UPC/Ziggo, wij krijgen er ook nog ongevraagd extra zenders bij
Hier ook , alleen SBS 9 is van kanaal verandert.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 18 mei 2010 09:26
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
Nadat we van ziggo een stappenplan hebben gekregen om onze decoder opnieuw in te stellen,wat we gedaan hebben ,zijn er iedere dag zenders verdwenen en springen zenders onder het kijken weg,wat ook een nadeel is met een dvd opnemen,houd je zwart beeld over,vanmorgen contact met ziggo opgenomen en vertelt dat we geen digitaal tv kunnen kijken of en opnemen,antwoord was dat de decoder voorheen perfect nu te oud was voor het nieuwe signaal en dat we opo een wachtlijst kwamen voor een nieuwe,wat schetst onze verbazing die moeten we dan of kopen of huren en dat terwijl we nu al 2 weken niet tv normaal kunnen kijken en de aankomende weken ook niet daar er geen decoders worden uitgegeven,en we worden van gratis decoder gedwongen om te gaan betalen terwijl via oude ziggo freqentie perfect beeld hadden en nu niet meer na de fusie,verplicht kosten maken en geen tv kunnen kijken nu schandalig voor woorden,de medewerker wimpelde alles af van uw decoder voldoet nu niet meer en is nu stuk,belachgelijk voor woorden,wat nu.......??????????
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
Wat voor type ontvanger is het ?
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 18 mei 2010 09:26
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
TYPE SAMSUNG DCB 9401R
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
Jeetje, dat is ook een stuk antiek ook. Hier heeft het niet zoveel te maken met de zenderwisseling maar meer met de "upgrade" van de kanalen van QAM64 naar QAM256 (HD) daar kan die ontvanger niet zo goed mee om gaan.TYPE SAMSUNG DCB 9401R
Dus ik als ook Ziggo klant moet wachten op HD kanalen tot de laatste Ziggo gebruiker bereid is iets te investeren in zijn ontvanger ?
Die Samsung is al minstens 10 jaar oud.
//Edit, excuses... 9 jaar.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 18 mei 2010 09:26
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
Als dit antiek is waarom deed hij het perfect bij ziggo en nu niet meer..............?
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
Je zit nu nog steeds bij Ziggo . Omdat er tijdens de omzetting ook meteen meer zenders op HD gezet zijn en QAM256 is dat apparaat niet zo heel goed in.Als dit antiek is waarom deed hij het perfect bij ziggo en nu niet meer..............?
Voor 99 Euro heb je een nieuwe, als je dan weer 9 jaar vooruit kunt dat is 0,92 Euro / maand.