LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Defecte geleverde mediabox van UPC

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Jakobsen
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2006 12:52

Defecte geleverde mediabox van UPC

Ongelezen bericht door Jakobsen »

Mediabox eind december ontvangen. Gebeld hoe je de plaatscode moet ingeven daar ik geen reactie op de box zie.

Er zou een lampje moeten branden op de afstandsbediening. Ik lkan wel een nieuwe afstyandbediening kopen. Ik leg uit dat ze dan alles mogen ophalen daar ik niet betaal voor een stuk apparaat wat ze net geleverd hebben. In eens krijg ik een andere afdeling die mij vertelt dat dit niet nodig is. Ik zou een nieuwe toegestuurd krijgen. Half januari nog niet ontvangen. Er zou er weer een gestuurd worden. Eind januari nog geen afstandbediening ontvangen. Dus weer gebeld om dan het adres te vragen waar het naar retour kan. Ik moet eerst een doos ontvangen die om de geleverde doos moet. Na ruim een week ook dit niet ontvangen als laatste gebeld dat ze nog een paar dagen de tijd krijgen om dit alsnog uit tevoeren. Zowaar er komt een grote envelop. U raad het al daar kan de doos niet in. de platte doos is veel te klein. Er maar opgeplakt en bij de TNT ingeleverd. Bij TNT lees het postkantoor.

Na een paar weken op mijn account gekeken of ik nu gewoon analoog aangesloten ben. Nee digitaal. Hierop een mail gestuurd en maar afwachten of er een reactie komt.

Het leuke is dat er inmiddels een medewerker aan de deur is geweest om te vragen hoe de box bevalt. Vertelt dat we dit niet weten daar hij niet werkt. Ook nog 2x gebeld hoe het bevalt. Kortom ze leren er niets van.

Gesloten