LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] definitieve afsluiting na administratief falen tvhome

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Ronald van Lee

definitieve afsluiting na administratief falen tvhome

Ongelezen bericht door Ronald van Lee »

Sinds 1 jaar heb ik nu digitale televisie van tvhome.
bij mijn aanmelding heb ik netjes bankrekening nummer en naam adres woonplaats ingevult. betaling zou automatisch gaan!
Na een aantal maanden krijg ik een rekening dat ik niet betaald zou hebben??
x keer bellen om uit te leggen dat het automatisch gaat. Helpdesk zegt onze fout rekening niet betalen is onze fout wordt geregeld.
Nogmaals een rekening (herrinering) m,aar ja het zou geregeld worden dus weg ermee. Krijg ik een aanmanning. weer helpdesk bellen advies twordt geregeld maak u maar geen zorgen. Gevolg afgesloten. Weer bellen nee moest de rekening betalen en dan komt het in orde.
Rekening betaald en er gebeurd niks. Bellen en dan wordt het weer aangesloten.
Na een half jaar weer het zelfde probleem. Maar weer x keer bellenen nu blijk ik 2 klant nummers te hebben. snappen ze bij Home niet dat "Lee van" en "van Lee" beide wonenend op het zelfde adres wel eens dezelfde persoon kan zijn.
Weer x keer bellen mailen naar [email protected] wazige antwoorden maar een oplossing of duidelijkheid komt er niet.
Weer een aanmaning en een dreiging dat ik afgesloten wordt.
En inderdaad afgesloten. Helpdesk weer gebeld en wat blijkt is voor eeuwig en atijd dus ik kan nooit meer aangesloten worden.

Moraal is dat ik nu afgesloten ben omdat ik een rekening niet betaald heb die ik niet moest hebben i.v.m automatisch incasso.
En allemaal omdat hun administraie niet op orde is.

Om dit te corrigeren kan ik dus nu naar de advocaat het is toch van de gekke en die koste kan ik dus betalen.
Dit allemaal voor €8 per maand!!

:twisted:

??

Re: definitieve afsluiting na administratief falen tvhome

Ongelezen bericht door ?? »

Als ik het goed begrijp is de incasso uiteindelijk een aantal maanden achter elkaar goed gegaan en vervolgens een keer mislukt.

Dan is de kans 99% dat de fout daarvan niet bij @home lag maar ergens anders. @Home geeft een incassoopdracht door aan een bank. De bank schrijft af óf geeft een melding dat het niet kan, door bijvoorbeeld onvoldoende saldo, blokkades, etc. Lag het daar niet aan?

Ronald van Lee

Ongelezen bericht door Ronald van Lee »

Nee ze hebben nog nooit het incasso in orde gehad kreeg steeds na een aantal maanden aanmaningen terwijl er voldoende saldo op mijn rekening stond overigens zijn al mijn gegevens in orde volgens tvhome en staat ook het automatisch incasso aangegeven.
rara politiepet

Marssjo

Ongelezen bericht door Marssjo »

Nee maar !!!!

De eerste aanbieder van digitale tv die je geld mag hebben/incasseren maar het niet wil !!!

Gesloten