LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitale decoder samsung via @home, help

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
chaoot33

Digitale decoder samsung via @home, help

Ongelezen bericht door chaoot33 »

Ik ben ergens wel blij dat ik niet de enigste ben die zeer gefrustreerd raakt van dat monopolie gedrag. Klantenservice en service desk, zijn woorden waar ik door getraumatiseerd ben. Zelf heb ik een bedrijf en behandel mijn klanten redelijk tot goed, dus verwacht je dat ook terug, maar dat is wat ze bedoelen met niets verwachten, dan kan het ook niet tegenvallen! Ik heb in feb. een digitale decoder met harddisk van besteld samen met een abbonnenment digitaal extra bij @home. 2 maanden heeft dit apparaat correct gewerkt, daarna 10 min en strepen. Niets meer! @home gebeld na 40 min. krijg je contact en geven ze je advies, wat ik allemaal al op forums en hun eigen site had gelezen en gedaan. Met de vakantie in het vooruitzicht, de boel de boel gelaten en na 2 maanden positief zijn en weer contact met @home, weer het riedeltje wat je allemaal moest doen en zelfs allemaal nieuwe kabels aangeschaft. Ik was het hier niet mee eens maar mijn blijft geloven in het goede van de mens en technologie. In middels heb ik dat apparaat 2x opgestuurd naar ETB in roosendaal en ongeopend tot 2x toe terug gekregen. Vandaag met hun gebeld en krijg ik doodsimpel te horen dat hun ziek aan het worden zijn van de klachten van @home terwijl ze daar niets mee hebben uit te staan. Hun doen allleen TFT monitors van Samsung. Dus vervolgens @home gebeld maar dan afdeling : herrinnering en aanmaningen, want ik betaal al wel een half jaar € 8,95 abb. geld, blijkt overigens € 9,95 geworden te zijn, (...zooi) Ik denk dan maar een andere afdeling met een andere ingang, helaas ik ben mijn verhaal aan het doen en ze wil me continu onderbreken en zeg gewoon nog netjes dat ze dat niet moet doen. Jawel ik ga u toch doorverbinden want u bent op de afdeling "internet en telefonie" Ik zeg nee, aanmaningen e.d. Nee ik verbind u nu door.......... stilte, ik ziedde en spreek wat onbetamelijke woorden uit, hoor ik ineens (duurde zo'n 15 sec.) pardon wat zegt u, ik zeg: dat hebt u goed gehoord, ik wens niet doorverbonden te worden, nou zegt zei, ik gooi nu de hoorn erop.
Ik had mijn man al gezegd dat ik hier niet zo goed in ben
Dus wat nu, dat kastje moet gemaakt worden maar bij @ home hebben ze al te kennen gegeven 2 weken geleden aan mijn man, dat dat alles is wat ze doen. Mijn man dreigde met opzegging, Dat moest ie dan maar doen.
gr boze klant van @home
Heeft iemand een suggestie ivm waar moet ik dat ding naar toe sturen of hoe pak ik dit aan?
Dat appparaat heeft € 200,- gekost, toch zonde!

doubleyouk

Re: Digitale decoder samsung via @home, help

Ongelezen bericht door doubleyouk »

hallo, hier kan je mischien iets mee.

Ik had last van hetzelfde probleem. Ik had het idee dat het probleem bij samsung lag.

Uiteindelijk een telefoontje gepleegd naar MicroFix, het bedrijf dat de reparaties regelt. Ik werd gelijk ingeroosterd. Binnen twee weken werd mijn decoder vervangen.

Het nummer is 071-5682555

lees ook eens tips en trucks op : www.tvhomeforum.tk

succes.

pvd

Re: Digitale decoder samsung via @home, help

Ongelezen bericht door pvd »

dan bent u goedkoop uit, hier kost het € 15 en nog een paar centen.

pvd

Gesloten