LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitale decoder UPC / colporteurs aan de deur!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
nico1947

Digitale decoder UPC / colporteurs aan de deur!

Ongelezen bericht door nico1947 »

Toen het apparaat een maand of wat geleden door de postbode werd aangeboden heb ik het natuurlijk geweigerd.

Vanavond waren er drie (!) heren van UPC aan de deur. Ze hadden het apparaat weer bij zich. Deze keer was het verhaal dat de publieke zenders, zoals ik vast wel wist, uit de ether gaan, en dat UPC daarom mij graag een gratis decoder wilde aanbieden om verzekerd te zijn van ongestoord kijkgenot. Na eerdere beroerde ervaringen met de UPC klantenservice was dit toch wel de limit. Ik heb de heren verteld dat ze niet moeten proberen onder valse voorwendselen hun spullen aan de man te brengen en dat ik me bij hun baas zou beklagen. Daarna heb ik ze van mijn erf geschopt. De volgende keer bel ik de politie.

Ik heb inmiddels via upc.nl mijn beklag gedaan. Zal wel niet veel helpen. Ik blijf erbij dat dit bedrijf bij wet verboden zou moeten worden.

runenesther333

Re: Digitale decoder UPC / colporteurs aan de deur!

Ongelezen bericht door runenesther333 »

Helemaal mee eens.
Zouden ze dit ook bij alleenstaande bejaarde oude vrouwtjes doen!
Die arme zieltjes weten niet wat ze overkomt!

Beertje02

Ongelezen bericht door Beertje02 »

En met zo'n Kl*te box heb je niet eens digitale tv volgens mij, aangezien er alleen scart aansluitingen op zitten en geen DVI of HDMI dit signaal loopt tot dit waardeloze prul en geeft zeker voor een analoge tv absoluut geen verbetering. ( dit ter zijde )

Ron 2

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Deze keer was het verhaal dat de publieke zenders, zoals ik vast wel wist, uit de ether gaan
Dat is puur gel.. (van die drie "heren" dan) Ongelooflijk wat een huf.... zijn het daar ook.
de publieke zenders die je met een ouderwetse antenne op je dak kan ontvangen zijn uit de lucht ja, echter als UPC abonnee (helaas nog wel) heb je de publieke zenders nog gewoon via de kabel.

Ooit zal UPC natuurlijk "wegens overweldigend succes" ( als ze dus iedereen dat ding door de strot geduwd hebben ) het analoge signaal stoppen.
Dat is het moment dat ik ze er helemaal uitschop.

Gesloten